Bannilista

Valitukset, kiitokset, parannusehdotukset ja uudet ideat.

Valvoja: Modet

Bannilista näkyville

Äänestys päättyi 3.11.2013 18:22

Ei
31
18%
Kyllä
141
82%
 
Ääniä yhteensä: 172
loikkari

Re: Bannilista

Viesti Kirjoittaja loikkari »

Mojo kirjoitti:Itsellä tökkäsi kirjautuminen eilen boldattuun komentoon "RAUHOITU" jota tässä ihmetellyt että miksi kun en pariin päivään juuri mitään postannut.
Olit hyvässä seurassa linhain, TeeJiin ja minun kanssa. :lol: Hoto ei tykänny marjanpoimijoista.
Typerä sarjakuva.
natus
Viestit: 6787
Liittynyt: 27.7.2010 23:47

Re: Bannilista

Viesti Kirjoittaja natus »

No sehän on hyvä, että yhdenvertaisen kohtelun vaatimuksesta ei ole tingitty :smt023 Ottamatta kantaa mihinkään :smt004
Pysähdy Suomussalmella. Sinne ryssäkin pysähtyi!

Fanaatikko on ihminen, joka ei pysty muuttamaan mielipidettään ja kieltäytyy vaihtamasta aihetta.
Avatar
Mojo
Forumin Massi Mojo
Viestit: 6731
Liittynyt: 26.6.2012 14:30
Paikkakunta: Bangkok

Re: Bannilista

Viesti Kirjoittaja Mojo »

No herkässä oli liipasin ja pitkällä viiveellä. Tuolla kriteereillä olisi voinut saman ketjun perusteella pistää puoli forumia pannaan.

Saiko puhveli kanssa? Muistaakseni kuittaili siinä missä muutkin tuossa viime viikolla.
linhai260
Viestit: 17028
Liittynyt: 22.3.2008 21:27

Re: Bannilista

Viesti Kirjoittaja linhai260 »

loikkari kirjoitti:
Mojo kirjoitti:Itsellä tökkäsi kirjautuminen eilen boldattuun komentoon "RAUHOITU" jota tässä ihmetellyt että miksi kun en pariin päivään juuri mitään postannut.
Olit hyvässä seurassa linhain, TeeJiin ja minun kanssa. :lol: Hoto ei tykänny marjanpoimijoista.
Typerä sarjakuva.
Puhu vaan omasta puolestasi. En ole ollut jäähyllä tietääkseni tai sitten se on ollut ehdollinen
. :shock:
SLAVA UKRAINI
Avatar
Mojo
Forumin Massi Mojo
Viestit: 6731
Liittynyt: 26.6.2012 14:30
Paikkakunta: Bangkok

Re: Bannilista

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Hmmm olisiko niin että hoto toimittanut lauantai illan huumassa linhain banaanit väärään osoitteeseen :shock:
linhai260
Viestit: 17028
Liittynyt: 22.3.2008 21:27

Re: Bannilista

Viesti Kirjoittaja linhai260 »

Mojo kirjoitti:Hmmm olisiko niin että hoto toimittanut lauantai illan huumassa linhain banaanit väärään osoitteeseen :shock:
Voipi olla, olin kyllä baarissa iltapäivästä lähtien joten en osallistunut "vittuiluun " klubilaisille. :smt006
SLAVA UKRAINI
Avatar
MrTravkin
"Riisikeppimode"
Viestit: 9897
Liittynyt: 14.4.2004 15:08
Paikkakunta: Espoo

Re: Bannilista

Viesti Kirjoittaja MrTravkin »

Se neljäs bannattu ei tosiaan ollut linhai260 vaan vaan hiljattain toistaiseksi voimassa olevasta bannista vapautunut tipsu joka sai taas saman, hänelle niin tutun statuksen eli tipsun paluu foorumille jäi taas varsin lyhytaikaiseksi. Kolmen muun bannihan oli vain vuorokauden mittainen rauhoittumistauko. Vaihtoehdoista miten voitaisiin näyttää jonkun olevan parhaillaan bannissa käydään modealueella keskustelua.
Avatar
alucey
Viestit: 26900
Liittynyt: 21.12.2005 17:48
Paikkakunta: Helsinki

Re: Bannilista

Viesti Kirjoittaja alucey »

ihan vaikka näin:

"nimimerkki"Kuva
Suomen ainoa jengi, joka herättää suuria tunteita "Suurin ja Kaunein - Helsingin Jokerit"
Avatar
The Phantom
Viidakko legenda
Viestit: 9316
Liittynyt: 21.5.2006 20:27
Paikkakunta: Chiang Mai

Re: Bannilista

Viesti Kirjoittaja The Phantom »

Turha sitä ( isojen ? ) miesten on kitistä. Jos Hoto ei jaa banaanejaan, niille käy näin:
2538578[1].jpg
2538578[1].jpg (10.65 KiB) Katsottu 48077 kertaa
Jos oikein olen huomannut, Hoto on lomaillut ja nyt kiireellä paikkaa kiintiö banaanejaan. Välillä hiukka viiveellä. :mrgreen:
Vielä kerran anteeksi !
Avatar
Mojo
Forumin Massi Mojo
Viestit: 6731
Liittynyt: 26.6.2012 14:30
Paikkakunta: Bangkok

Re: Bannilista

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Kiintiö banaanit :-)

Joo tuo syy olisi mukava ilmoittaa kun tuommoinen rauhottumis käsky ei paljoa sano jostain viikon vanhoista postauksista varsinkin jos ei ole mitään isompia kuten tässä tapauksessa.

Tuosta marjaketjusta kun löytyy aika lailla pahempia posteja kuin nämä viimeiset kuittailut Loikkarin avautumiselle.
TL
Viestit: 328
Liittynyt: 9.7.2007 9:34

Re: Bannilista

Viesti Kirjoittaja TL »

Miksi bännilistaa ei ole tullut vaikka tässä topikissa aika murskaava äänestys tulos? Peräti 82% äänesti listan puolesta.
Nakke kirjoitti:Kun varoitukset ja bannit ovat julkisia, niin kaikki tietävät linjan mistä ja miten kirjoitella. Ja jos ei ole mitään linjaa, niin sekin tulisi ilmi hyvin nopeasti. Mutta ehkä se onkin pohjimmainen syy :D
Liekö tässä Naken arvauksessa se totuus sitten. Mukava kun kiukkupäissään voi bännätä erimieltä olevat ja mukavien baarikaverien toilailut palstalla voi painaa villasella ja kukaan ei saa tietää. :smt008

Paha kommentoida kun kukaan ei tiiä paitti modet.
Avatar
KPelto
Sanuk
Viestit: 2756
Liittynyt: 15.12.2003 13:24
Viesti:

Re: Bannilista

Viesti Kirjoittaja KPelto »

Hoton kanta lienee edelleen voimassa. Kaikki eivät ole täysin samaa mieltä, mutta se on niin kauniisti kirjoitettu isolta mieheltä. Bannilista lisäisi myös ylläpidon työmäärää. Sen sijaan suosittelen bannien syyn yksiselitteistä selittämistä bannatulle ja banniasteikon eksponentaalista koventamista, kun sama henkilö ottaa useamman bannin - yleensä samasta syystä.
tri_Hoto kirjoitti:Freebird ehdotti:
Mutta kannattaisko julkasta aina nimimerkit jotka huilaa ja miks ja kuinka kauan
Ainoastaan poikkeustapauksissa julkaistaan nimimerkit, jotka ovat bannissa.
Ja miksi näin, kyselevät jotkut. No siksi, että ylläpito ja modet eivät halua osoittaa virtuaalisella sormella ketään palstan kirjoittajaa siitä syystä, että hän ei ymmärrä lukemiaan sääntöjä tai haluaa muuten vain olla vähän muita yksinkertaisempi. Lyötyä kun on niin helppo kiusata ja sellainen ei ole hyvien Thaiklupin tapojen mukaista.
http://www.thaiklupi.fi/foorumi/viewtop ... 73#p779773
H.S.T.69

Re: Bannilista

Viesti Kirjoittaja H.S.T.69 »

Miten tasta Mikki-hiiri klupista voi oikein erota? Voisiko joku mode nyt poistaa minun nimimerkkini foorumilta. Laitoin jo eilen yksityisviestia jollekin minua vakavahenkisesti varoittaneelle modelle, mutta mitaan ei nayta tapahtuvan. Jotain resuperse kesaautokauppiasta olin kuuluma kommenteillani loukannut.
Avatar
tukataa
Hyperkannattajajäsen
Viestit: 21486
Liittynyt: 28.2.2004 2:30
Paikkakunta: Helsinki

Re: Bannilista

Viesti Kirjoittaja tukataa »

Jahas joku taas ottanut näköjään itseensä.
Ja kohta uudella nimellä takaisin Mikki-hiiri kerhoon sisään...
Avatar
Lipe
Viestit: 2131
Liittynyt: 21.9.2015 19:47

Re: Bannilista

Viesti Kirjoittaja Lipe »

Onks se niin että nöyrät kumartaa?
“Don’t criticize what you don’t understand, son. You never walked in that man’s shoes.”
Avatar
jimmy
Klupin nopein
Viestit: 8278
Liittynyt: 28.5.2005 20:53
Paikkakunta: Kokkola

Re: Bannilista

Viesti Kirjoittaja jimmy »

H.S.T.69 kirjoitti:Miten tasta Mikki-hiiri klupista voi oikein erota? Voisiko joku mode nyt poistaa minun nimimerkkini foorumilta. Laitoin jo eilen yksityisviestia jollekin minua vakavahenkisesti varoittaneelle modelle, mutta mitaan ei nayta tapahtuvan. Jotain resuperse kesaautokauppiasta olin kuuluma kommenteillani loukannut.
Ei sattumalta oo käynyt mielessä jättää kirjautumatta sisään?
klupin talidomi
timokar1
Viestit: 3722
Liittynyt: 18.10.2007 13:40

Re: Bannilista

Viesti Kirjoittaja timokar1 »

H.S.T.69 kirjoitti:Miten tasta Mikki-hiiri klupista voi oikein erota? Voisiko joku mode nyt poistaa minun nimimerkkini foorumilta. Laitoin jo eilen yksityisviestia jollekin minua vakavahenkisesti varoittaneelle modelle, mutta mitaan ei nayta tapahtuvan. Jotain resuperse kesaautokauppiasta olin kuuluma kommenteillani loukannut.
Luultavasti se on mahdotonta, koska klupin rekisteröityneiden käyttäjien määrä silloin pienenisi. Nyt kun kerätään aikojen alusta olleet jäsenet, näyttää kuin olisi isokin keskustelupalsta. Luultavasti aktiiveja maksimissaan muutama sata.
Avatar
tri_Hoto
Disinformaatikko
Viestit: 6245
Liittynyt: 15.12.2003 11:08
Paikkakunta: Riihimäki
Viesti:

Re: Bannilista

Viesti Kirjoittaja tri_Hoto »

Kuten timokar1 huomaa, on tämä H.T.S.69 jo poistunut paremmille foorumeille kirjoittamaan. Sen huomaa parhaiten siitä, että nimerkki vaihtuu mustaksi ilman mitään lisukkeita. Ene epäile yhtään etteikö myös timikarj1-nimerkkiä poistettaisi, jos sellainen pyyntö esitettäisiin.

Parhaiten aktiivinen määrän voi katsoa noista viesteistä, joihin ei ole vastattu. Ei niitä ole kuin muutama kymmenen. Lukijoita parhaimmillaankin on vain muutama sata. Tosin se joukko vaihtuu hitaasti mutta varmasti vuosien saatossa.
--tri_Hoto--
timokar1
Viestit: 3722
Liittynyt: 18.10.2007 13:40

Re: Bannilista

Viesti Kirjoittaja timokar1 »

Voiko myös pyytää nimimerkin "tri_Hoto" poistamista? Se edistäisi palstan toimintaa varsin paljon ja toisi monia kirjoittajia takaisin.
Avatar
alucey
Viestit: 26900
Liittynyt: 21.12.2005 17:48
Paikkakunta: Helsinki

Re: Bannilista

Viesti Kirjoittaja alucey »

tri_Hoto kirjoitti:Sen huomaa parhaiten siitä, että nimerkki vaihtuu mustaksi ilman mitään lisukkeita.
asiaa sivuten, niin minulla kaikkien "perusjalmareiden" nimimerkit näkyvät mustalla - onko syytä huoleen kyselee epätietoinen...
Suomen ainoa jengi, joka herättää suuria tunteita "Suurin ja Kaunein - Helsingin Jokerit"
Loikkari

Re: Bannilista

Viesti Kirjoittaja Loikkari »

Eiköhän tuosta kuvasta paljastu mitä mr tri_hoto tarkoittaa. Poistetun nimimerkin kohdalla ei näy esim avatarta tai sen paikkaa, liittymispäivää jne vaan on ihan tyhjä koko tietojen kohta.
Avatar
alucey
Viestit: 26900
Liittynyt: 21.12.2005 17:48
Paikkakunta: Helsinki

Re: Bannilista

Viesti Kirjoittaja alucey »

ok, kiitos! en vaan tajunnut, että mustaksi tarkoittaakin tyhjäksi. :lol:
Suomen ainoa jengi, joka herättää suuria tunteita "Suurin ja Kaunein - Helsingin Jokerit"
Avatar
tri_Hoto
Disinformaatikko
Viestit: 6245
Liittynyt: 15.12.2003 11:08
Paikkakunta: Riihimäki
Viesti:

Re: Bannilista

Viesti Kirjoittaja tri_Hoto »

timokarj1 kyseli:
Voiko myös pyytää nimimerkin "tri_Hoto" poistamista? Se edistäisi palstan toimintaa varsin paljon ja toisi monia kirjoittajia takaisin.

Tottakai voi pyytää. Rohkeasti vain.
--tri_Hoto--
Tuomo
Viestit: 6901
Liittynyt: 16.12.2003 2:29
Paikkakunta: Samut Prakan

Re: Bannilista

Viesti Kirjoittaja Tuomo »

Vuosien kuluessa on omalla bannilistallani ollut lukuisia nimimerkkejä johtuen siitä etten ole ollenkaan samaa mieltä ja pahoitan aamuni lukemalla paskaa. Tuotan sitä itse ihan riittävästi.
Ylläpito on ollut usein samaa mieltä ja homma on rauhoittunut. Ainakin vähäksi aikaa.

On ollut listoilla myös tämä haista69 enkä ole pahoillani marttyyrikohtauksesta.
Miksi yleensä pitäisi kärsiä kun on niin helppo olla kirjautumatta palstalle. Jos ei usko omiin kykyihinsä, voi vaihtaa salasanan sellaiseksi jota ei voi muistaa ja ongelma on selätetty. Nimimerkin vaihtajat kuuluvat omituiseen joukkoon, ne luulevat muutuvansa kun entinen elämä on hylätty.

Vähin äänin eli ääntä pitämättä on palstalta häipynyt lukuisa joukko hyviä jutuntekijöitä joko sen takia ettei seura kiinnosta tai Thaimaa ei liity nykyisiin mielenkiinnon alueisiin.
Näin aion itsekin tehdä kun ei löydy enää yhtään kohdetta, jonka viitsisi avata. Nyt niitä on vielä muutama jäljellä. Ja pitäähän se aamun huumoriannos saada kun taas voi ihmetellä miten urpoja ihmisiä maailmassa onkaan.

ps.perjantaipullo puolillaan vasta.
VeeAa
Viestit: 3540
Liittynyt: 14.1.2016 14:26

Re: Bannilista

Viesti Kirjoittaja VeeAa »

juu, minua taas puolestaan huvittaa nämä itsensä toisten palstalaisten yläpuolelle korottavat nimimerkit, joiden oma anti keskusteluun on täysi nolla. kutsuisin heidän säännöllisiä avautumisiaan muiden kirjoittajien tasosta myöskin marttyyrikohtauksiksi ja heidän olisi syytä myös katkaista napanuoransa klupille. turha pahoittaa mielensä tänne kirjautumalla. :smt006
Vastaa Viestiin