Tri. Hoto

Valitukset, kiitokset, parannusehdotukset ja uudet ideat.

Valvoja: Modet

Vastaa Viestiin

Onko Hoton linja kohdillaan

Äänestys päättyi 28.12.2011 16:54

kylla
153
53%
Oikean suuntainen
69
24%
Hivenen metsassa
42
15%
Ei todellakaan
24
8%
 
Ääniä yhteensä: 288
Avatar
MauKhang
Raketti-insinööri
Viestit: 28619
Liittynyt: 15.12.2003 12:01
Paikkakunta: Singhapore

Re: Tri. Hoto

Viesti Kirjoittaja MauKhang »

Johnny83:
Pelkkaa paan aukomistahan se oli...

Olisko joillekkin muillekkin jaanyt mieleen?
Minulle on jäänyt mieleen monet asiattomat hyökkäykset Lemonia vastaan. Kovastihan tuo on yrittänyt hanttiin pistää.

Lemoni:
kuten jo aiemmin totesin niin jostain syystä nimimerkkini/postaukseni on aina joidenkin hampaissa, kirjoitin hyvää tai pahaa
Noin minä olen asian nähnyt.
Viimeksi muokannut MauKhang, 4.5.2012 7:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

tämä nyt ainakaan ei ole sossukyylien syytä
Avatar
Johnny83
Purnaajien kuningas
Viestit: 12986
Liittynyt: 24.12.2006 21:44
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Tri. Hoto

Viesti Kirjoittaja Johnny83 »

Lemoni kirjoitti:
Johnny83 kirjoitti: Itse olen jattanyt Lemonin majataloon tai nimimerkkiin kommentoinnin aika olemattomaksi
Päätit tässä kuitenkin tuoda sen esille? Olen kyllä oikeasti koittanut olla provosoimatta mutta ei auta, näytä viimeisen 9 kk ajalta päänaukomis viestejäni. Se etten ole kaikkien kanssa samaa mieltä ei ole pään aukomista vaan eriävä mielipide.

No olkoon off topic tässä nyt Hyvää kesää kaikille tasapuolisesti.
Päätin kun noin kerta mietitytti.

Juu riippuvaisuus kai se tuo vittuilukin on, eihän sitä toki bisneksen nimissä kannattaisi pahemmin harrastaa :lol:

Ja voihan noita esimerkiksi vaikka mun ketjuun kirjoittamia viestejä alkaa kaivella jos siltä tuntuu, eivät toki 10
viimeisen kuukauden ajalta ole eikä Lemoni nimimerkillä.

Mutta totta, ei kuulu tähän ketjuun.
natus
Viestit: 6787
Liittynyt: 27.7.2010 23:47

Re: Tri. Hoto

Viesti Kirjoittaja natus »

MauKhang kirjoitti:Johnny83:
Pelkkaa paan aukomistahan se oli...

Olisko joillekkin muillekkin jaanyt mieleen?
Minulle on jäänyt mieleen monet asiattomat hyökkäykset Lemonia vastaan. Kovastihan tuo on yrittänyt hanttiin pistää.

Lemoni:
kuten jo aiemmin totesin niin jostain syystä nimimerkkini/postaukseni on aina joidenkin hampaissa, kirjoitin hyvää tai pahaa
Noin minä olen asian nähnyt.
Komppaan MauKhangia. Ja myönnetään, että olen itsekkin pari kertaa ollut asiaan riittävästi paneutumatta virran vietävissä. Valitettavasti. My bad.
Pysähdy Suomussalmella. Sinne ryssäkin pysähtyi!

Fanaatikko on ihminen, joka ei pysty muuttamaan mielipidettään ja kieltäytyy vaihtamasta aihetta.
JiiJii87
Viestit: 2148
Liittynyt: 18.1.2011 5:42
Paikkakunta: Pattaya

Re: Tri. Hoto

Viesti Kirjoittaja JiiJii87 »

Aivan äskettäin lukittuun somali-manne ketjuun sen
verran sanoisin, että tarkoitukseni oli myös keskustella että
onko koko sana: RASISMI menettänyt nykyään merkityksensä,
noh tri_Hoto tuli ja sulki ketjun. En valita enempää 8)
JEK
Viestit: 2341
Liittynyt: 11.2.2008 0:10

Re: Tri. Hoto

Viesti Kirjoittaja JEK »

Perussuomalaisille on olemassa ihan omat homma fooruminsa. Ei täällä tarvitse minunkaan mielestä alkaa mitään rasistien asioita puimaan.
zenten66
Viestit: 1583
Liittynyt: 24.8.2006 12:15

Re: Tri. Hoto

Viesti Kirjoittaja zenten66 »

JEK kirjoitti:Perussuomalaisille on olemassa ihan omat homma fooruminsa
Noin puhtaasta mielenkiinnosta (en ole ikinä ollut PerSu), niin mikä mikä tekee Hommafoorumista heidän keskustelupalstansa?
zacca
Viestit: 329
Liittynyt: 23.9.2006 12:01
Paikkakunta: Hki

Re: Tri. Hoto

Viesti Kirjoittaja zacca »

Eiks Tri. Hoto vois hankkia jo uuden sarjiksen tohon lukitukseen...tuli Cepu ketjua äsken avatessa mieleen :twisted:
Zacca
Avatar
KooBee
Retired Person
Viestit: 3846
Liittynyt: 20.12.2003 17:38
Paikkakunta: Käpylä

Re: Tri. Hoto

Viesti Kirjoittaja KooBee »

Eiks Tri. Hoto vois hankkia jo uuden sarjiksen tohon lukitukseen...tuli Cepu ketjua äsken avatessa mieleen
Miksi
:?: :?:

Pääasia että ymmärtää :smt006
Let's play rock'n roll
zacca
Viestit: 329
Liittynyt: 23.9.2006 12:01
Paikkakunta: Hki

Re: Tri. Hoto

Viesti Kirjoittaja zacca »

Ajattelin et vaihteeksi jotain uuttaa...ei siinä muuten vikaa, ihan hauska.
Zacca
zacca
Viestit: 329
Liittynyt: 23.9.2006 12:01
Paikkakunta: Hki

Re: Tri. Hoto

Viesti Kirjoittaja zacca »

minulla banni????
Zacca
zacca
Viestit: 329
Liittynyt: 23.9.2006 12:01
Paikkakunta: Hki

Re: Tri. Hoto

Viesti Kirjoittaja zacca »

eli jos näin eli minulla (banaani) niin olisi kyllä mukava kuulla edes jonkinlaiset perustelut s,postilla, YV:llä tai julkisesti, nyt olen todella ihmeissäin :smt017
Zacca
timokar1
Viestit: 3722
Liittynyt: 18.10.2007 13:40

Re: Tri. Hoto

Viesti Kirjoittaja timokar1 »

zacca kirjoitti:...edes jonkinlaiset perustelut s,postilla, YV:llä tai julkisesti...
Ei voi kuulla sitä mitä ei ole. - Sellaista se mielivalta. Joissain paikoissa saattaisi joutua sellaisesta myös vastuuseen - ei täällä.
"Raatteen, Raatteen raja sekä puomi. Siihen oli kirjoitettu:"Tästä alkaa Suomi!".
Avatar
DelArco
นอกรีต
Viestit: 6711
Liittynyt: 21.2.2004 21:26
Paikkakunta: Vähän Tampereesta ylöspäin, jossain metsän keskellä.
Viesti:

Re: Tri. Hoto

Viesti Kirjoittaja DelArco »

Mikäs banni se sellainen on, jossa pääsee vielä kirjoitteleen?
zacca
Viestit: 329
Liittynyt: 23.9.2006 12:01
Paikkakunta: Hki

Re: Tri. Hoto

Viesti Kirjoittaja zacca »

tämä oli ainut sivu missä pystuin vastaamaan/lähettämään viestiä, myös yv pois käytöstä, tänään aamupäivällä suomen aikaan kaikki toimi normaalisti enkä eilen illalla viestejä ole lähettänyt. Mielestäni ok jos asiottomista viestistä saa bannin mutta eikö olisi kohtuullista etttä k.o. ihmiselle ilmoitettaisiin syyt? No e,m, perusteilla, ilman tietoa, kyselen omaa banaania näin julkisesti että muut jäsenet oppivat "rajat".

Lisäys, annan modelle luvan julkaista tähän ketjuun myös mahdollisen banaanin aiheuttaneen viestin lukijoiden kommentoitavaksi. Vaikka tämä tuli Hoton ketjuun niin ei henkilökohtaista, ainut missä pääsin läpi,
Zacca
Avatar
tri_Hoto
Disinformaatikko
Viestit: 6266
Liittynyt: 15.12.2003 11:08
Paikkakunta: Riihimäki
Viesti:

Re: Tri. Hoto

Viesti Kirjoittaja tri_Hoto »

Tutkit nyt ensiksi sitä omaa konettasi ja mitä olet sillä säätänyt. Täältä katsoen kaikki toimii normaalisti eikä sinulle ole kukaan antanut bannia.
--tri_Hoto--
zacca
Viestit: 329
Liittynyt: 23.9.2006 12:01
Paikkakunta: Hki

Re: Tri. Hoto

Viesti Kirjoittaja zacca »

Hoto, kiitos tiedosta, nyt vieraalla koneella, joka aikaisemmin toiminut ok, huomenna omalla.
Zacca
Avatar
KooBee
Retired Person
Viestit: 3846
Liittynyt: 20.12.2003 17:38
Paikkakunta: Käpylä

Re: Tri. Hoto

Viesti Kirjoittaja KooBee »

Tutkit nyt ensiksi sitä omaa konettasi ja mitä olet sillä säätänyt. Täältä katsoen kaikki toimii normaalisti eikä sinulle ole kukaan antanut bannia.
Just Hoto :smt006
Let's play rock'n roll
topest
Viestit: 221
Liittynyt: 23.1.2005 17:03

Re: Tri. Hoto

Viesti Kirjoittaja topest »

Onneksi mustamikko on ymmärtäny siirtyä sivuun vähän niinku polpot ja kim jung ill. Tosi kiva kavari ku muokkaa sun viimeistä viestiä mukaisekseen ja sen jälkeen antaa sulle kunnon bannin, ja eikä siinä kaikki provovosoi sua ensiks oikeen huolella " syytesuojaa nauttien"

Samaa meinikiä nähtävissä minuuttimiellä viimevuosina.

Jos tää jää julkasematta niin ei hyvä heilu! :smt008
Avatar
BlackMike
ATM
Viestit: 19209
Liittynyt: 15.12.2003 11:23

Re: Tri. Hoto

Viesti Kirjoittaja BlackMike »

Mistäköhän sinä nyt oikein itket? Kenenkään viestejä ei muokata sisällön osalta, korkeintaan poistetaan semmoisia vähä-älyisiä lauseita, sanoja jne. jotka eivät oikein sovi normaaliin viestintään. Jos henkilö ei pysty keskustelemaan ihmisten tavoin, niin se on silloin hänen ongelmansa, ei foorumin, ei ylläpidon jne. ja silloin laitetaan huilia/pysyvä stoppi. Mihin sivuun minä olen nyt muuten siirtynyt? :smt006

Edit: tuli katsottua tuo käyttäjän topest ylläpitohistoria ja siellä näkyy pari ns. 'kännilukkoa' olevan, eli suomeksi, ulosanti palstalle on ollut sillä tasolla, että henkilön on oletettu oman itsensä puolesta olevan humaltuneessa olotilassa ja pistetty tunnus säppiin esim. viikonlopun ajaksi. Samalla otetaan poistettuihin viesteihin ne henkilön palstalle saadut töherrykset ja tämäkin on tietysti suurimmaksi osaksi hänen itsensä eduksi, nyt vain ylläpito ja kourallinen palstalaisia kerkesi nähdä tekstit.

Tietysti asia saa surullisemman käänteen jos humalatila ei ollutkaan syypäänä. :D
zacca
Viestit: 329
Liittynyt: 23.9.2006 12:01
Paikkakunta: Hki

Re: Tri. Hoto

Viesti Kirjoittaja zacca »

Ehdotus, kaikkien viestiketjujen aiheen otsikkoon liittymättömät viestit poistetaan automaattisesti ja siirretään rekistöröityneille K18 käyttäjille "poistetut" kansio mistä voi omat ja muiden hölmöilyt sitten lukea? Sitä en tiedä onko yleensä mahdollista tai työllistääkö valvojia liikaa mutta naurua riittäis ja taatusti vähentäis pahimpia kirjoituksia :-D
Zacca
Avatar
alucey
Viestit: 26900
Liittynyt: 21.12.2005 17:48
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tri. Hoto

Viesti Kirjoittaja alucey »

zacca kirjoitti:Ehdotus, kaikkien viestiketjujen aiheen otsikkoon liittymättömät viestit poistetaan automaattisesti ja siirretään rekistöröityneille K18 käyttäjille "poistetut" kansio mistä voi omat ja muiden hölmöilyt sitten lukea? Sitä en tiedä onko yleensä mahdollista tai työllistääkö valvojia liikaa mutta naurua riittäis ja taatusti vähentäis pahimpia kirjoituksia :-D
no tää sun viestis olisi sitten varmaan ensimmäinen siellä. :wink:
Suomen ainoa jengi, joka herättää suuria tunteita "Suurin ja Kaunein - Helsingin Jokerit"
zacca
Viestit: 329
Liittynyt: 23.9.2006 12:01
Paikkakunta: Hki

Re: Tri. Hoto

Viesti Kirjoittaja zacca »

Kuinka ollakaan todistit heti tarpeeen :D ;
no tää sun viestis olisi sitten varmaan ensimmäinen siellä.
No oma viestini oli ehdotus jotain asiallista kokenelle/kysyville mut taas joku nettipelle siihen heti vastas...
Zacca
Avatar
The Phantom
Viidakko legenda
Viestit: 9316
Liittynyt: 21.5.2006 20:27
Paikkakunta: Chiang Mai

Re: Tri. Hoto

Viesti Kirjoittaja The Phantom »

zacca kirjoitti:Ehdotus, kaikkien viestiketjujen aiheen otsikkoon liittymättömät viestit poistetaan automaattisesti ja siirretään rekistöröityneille K18 käyttäjille "poistetut" kansio mistä voi omat ja muiden hölmöilyt sitten lukea? Sitä en tiedä onko yleensä mahdollista tai työllistääkö valvojia liikaa mutta naurua riittäis ja taatusti vähentäis pahimpia kirjoituksia :-D
Sulla alkaa oleen enemmän noita rutina oftopiceja klupin linjasta kuin asiaa viesteissä. Ehdotan että zaccan viestit siirretään automaattisesti "poistetut" osioon, niin sieltä kiinnostuneet voi käydä lukemassa.

Olen yrittänyt kirjautua noille muille vain asian ytimestä kirjoittavien thai aiheisille palstoille, mutta yllätys, ei onnistu. Mihin ja miksi ne on kadonnut ? :smt017
Vielä kerran anteeksi !
Avatar
alucey
Viestit: 26900
Liittynyt: 21.12.2005 17:48
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tri. Hoto

Viesti Kirjoittaja alucey »

zacca kirjoitti:Kuinka ollakaan todistit heti tarpeeen :D ;
no tää sun viestis olisi sitten varmaan ensimmäinen siellä.
No oma viestini oli ehdotus jotain asiallista kokenelle/kysyville mut taas joku nettipelle siihen heti vastas...
laitoit vaan sen viestiketjuun, jossa on otsikon ja aloitusviestin mukaisesti tarkoitus käsitellä hotoa ja varsinkin hänen moderointilinjaansa, eikä noita sun jonnin joutavia "kehitysideoita". :wink:
Suomen ainoa jengi, joka herättää suuria tunteita "Suurin ja Kaunein - Helsingin Jokerit"
Avatar
MauKhang
Raketti-insinööri
Viestit: 28619
Liittynyt: 15.12.2003 12:01
Paikkakunta: Singhapore

Re: Tri. Hoto

Viesti Kirjoittaja MauKhang »

Ettei totuus unohtuisi ...
Hotoa-vastaan.jpg
Hotoa-vastaan.jpg (99.57 KiB) Katsottu 40344 kertaa

tämä nyt ainakaan ei ole sossukyylien syytä
Vastaa Viestiin