Hoto saatava kuriin (jaettu saunarakennusketjusta)

Valitukset, kiitokset, parannusehdotukset ja uudet ideat.

Valvoja: Modet

Vastaa Viestiin
FinMaN
Penkkiurheilija
Viestit: 144
Liittynyt: 20.12.2010 1:04

Hoto saatava kuriin (jaettu saunarakennusketjusta)

Viesti Kirjoittaja FinMaN »

tri_Hoto kirjoitti:Ja minä bannaan sekä kunden että JEKin, jos kinastelu vielä jatkuu tässä ketjussa. Käyttäkää yksityisvietejä. Katsotaan nyt kumpiko ehtii ensin.
Eikö tuota Hotoa kukaan saa kuriin, pilaa täällä nykyään kaikki ketjut.
Kuka tämän klubin omistaa, voisi vähän katsoa ketä päästää moderoimaan.
KBH5050

Re: Hoto saatava kuriin (jaettu saunarakennusketjusta)

Viesti Kirjoittaja KBH5050 »

FinMaN kirjoitti:
tri_Hoto kirjoitti:Ja minä bannaan sekä kunden että JEKin, jos kinastelu vielä jatkuu tässä ketjussa. Käyttäkää yksityisvietejä. Katsotaan nyt kumpiko ehtii ensin.
Eikö tuota Hotoa kukaan saa kuriin, pilaa täällä nykyään kaikki ketjut.
Kuka tämän klubin omistaa, voisi vähän katsoa ketä päästää moderoimaan.
Onpahan hyvä, että joku hieman meitä toppuuttelee, nuo kielenkannattimet kun jonkun drinkin jälkeen saattavat liikaakin löyhtyä :smt005
Avatar
dhara
Viestit: 419
Liittynyt: 27.3.2008 20:34

Re: Hoto saatava kuriin (jaettu saunarakennusketjusta)

Viesti Kirjoittaja dhara »

Minunkin mielestän olisi voinut jossain ketjuissa antaa keskustelun vielä jatkua.

Mutta mode haluaa lugottaa.
clode
som nam naa
Viestit: 1303
Liittynyt: 7.6.2006 22:39
Paikkakunta: Pattaya

Re: Hoto saatava kuriin (jaettu saunarakennusketjusta)

Viesti Kirjoittaja clode »

moderaattoreiden tulisi kommentoida esimerkillisesti ja asiallisesti täällä, hoto taas päin vastoin lukottamis/bannailu vittuiluillaan lietsoo lisää törkyä.

Toiseksi ketjut joissa keskustelu lipeää sääntöjen vastaiseksi tulisi siivota törkyistä ja huomauttaa/rangaista ko kirjoittajia eikä vain lukitsemalla ketju ja laittamalla hassu sarjakuva ja joku terävä vitsi.
läskipää
Viestit: 5766
Liittynyt: 17.1.2008 21:38

Re: Hoto saatava kuriin (jaettu saunarakennusketjusta)

Viesti Kirjoittaja läskipää »

Kinastelu oli ihan asiallista, mutta väärässä ketjussa.
Ketjunhan piti tietysti käsitellä Pekan saunanrakennuseläkepäiväpuuhasteluja ja aiheesta vähän poikettiin.
KBH5050

Re: Hoto saatava kuriin (jaettu saunarakennusketjusta)

Viesti Kirjoittaja KBH5050 »

Tottahan tuo on, että ketjua ei pitäisi lukita, jos on asiallinen. Meidät kirjoittajat ensisijaisesti pitää pistää jäähylle epäasiallisista jutuista. Kaikesta huolimatta tohtori kuitenkin kohtuullisesti on minun(korostan sanaa minun) mielestäni asiat hoitanut, vaikka joskus erimieltä kanssaan olen ollutkin.
JEK
Viestit: 2341
Liittynyt: 11.2.2008 0:10

Re: Hoto saatava kuriin (jaettu saunarakennusketjusta)

Viesti Kirjoittaja JEK »

Juurikin näin. Pekan ketju oli saunanrakentamiseen thaimaassa. Ja meidän kina ei liittynyt koko ketjuun.

Eikä se minulle kuulu jos joku haluaa myydä jotain tuotetta thaimaassa, vaikka se ei pohjolan normeja täytäkään. Itseäni vain kiinnostaa ihmisten turvallisuus kun alalla olen. Sitten tulee kysyttyä asioita, joita ei thaimaassa edes tartte tutkia. Maassa maan tavalla.

JEK
Avatar
terox
Viestit: 12330
Liittynyt: 13.2.2005 3:49
Paikkakunta: Tellus

Re: Hoto saatava kuriin (jaettu saunarakennusketjusta)

Viesti Kirjoittaja terox »

Oma mutu on että tänään ollaan erityisen kähväkkäällä päällä tuolla modeosastolla.. :lol:
Omiakin viestejä on ainakin pari häipynyt tänään taivaan tuuliin..Toinen vielä up to juun vitsiketjusta :smt005 :o

No se on semmosta..Kaikkia ei voi miellyttää ja näillä mennään ja ei erityisesti harmita modelinjat..Jokaisella kuitenkin on ne omat oivallukset mikä milloinkin on se o.k.
marko74
Laihaläski
Viestit: 2472
Liittynyt: 13.12.2005 19:32

Re: Hoto saatava kuriin (jaettu saunarakennusketjusta)

Viesti Kirjoittaja marko74 »

Hotolle kyllä pisteet moderoinnista :!: Thai-klupi on Thai-klupi, jossa keskitytään lähinnä Thai-aiheeseen ja hyvä niin.
Koukku
Viestit: 1828
Liittynyt: 20.1.2004 20:46

Re: Hoto saatava kuriin (jaettu saunarakennusketjusta)

Viesti Kirjoittaja Koukku »

No joo! Annetaan pisteitä, mutta.......antakaa kukkien kukkia, niin elämä ei ole niin tylsää!
-Spede-
Majatalon Spede
Viestit: 9625
Liittynyt: 26.12.2003 0:22
Paikkakunta: Vantaa

Re: Hoto saatava kuriin (jaettu saunarakennusketjusta)

Viesti Kirjoittaja -Spede- »

HOTO ON NATSI!

:(
***Kirjoittaja tunnustaa olevansa herkkä mies.***
vexi

Re: Hoto saatava kuriin (jaettu saunarakennusketjusta)

Viesti Kirjoittaja vexi »

Maikka kirjoitti:HOTO ON NATSI!
Ei ole, linja on aivan paikallaan. Sen sijaan ihmettelen miksi fysikaalisista aiheeseen liittyvistä kysymyksistä ei voisi keskustella ketjussa joidenkin mielestä? Onko se liian tylsää ja mälsää?
freebird
Viestit: 1883
Liittynyt: 2.12.2006 22:20

Re: Hoto saatava kuriin (jaettu saunarakennusketjusta)

Viesti Kirjoittaja freebird »

kirjoitin pekan saunaketjuun että siivottaisiin turhat roskat pois ja saunakeskustelu jatkuisi, mun viesti siivottiin ainoa roskana ja näin kävi myös toisessa ketjussa, se ehkä oli hieman ivallinen mutta mutta
JEK
Viestit: 2341
Liittynyt: 11.2.2008 0:10

Re: Hoto saatava kuriin (jaettu saunarakennusketjusta)

Viesti Kirjoittaja JEK »

freebird kirjoitti:kirjoitin pekan saunaketjuun että siivottaisiin turhat roskat pois ja saunakeskustelu jatkuisi, mun viesti siivottiin ainoa roskana ja näin kävi myös toisessa ketjussa, se ehkä oli hieman ivallinen mutta mutta
Heeeh, tää on kyllä paras.

JEK
jee

Re: Hoto saatava kuriin (jaettu saunarakennusketjusta)

Viesti Kirjoittaja jee »

Heh, arabimaiden demokratiavallankumous on levinnyt jo thaiklupillekin. Saas napataanko hoto lopuksi jostain viemäriputkesta konttaamasta. :lol:

Itse aiheeseen, niin tuo polyureavääntöhän oli mielenkiintoinen mahdollisten talon rakentajien kannalta ja siihen mielellään jatkoakin näkisi, tosin omassa topicissaan.
Avatar
tri_Hoto
Disinformaatikko
Viestit: 6266
Liittynyt: 15.12.2003 11:08
Paikkakunta: Riihimäki
Viesti:

Re: Hoto saatava kuriin (jaettu saunarakennusketjusta)

Viesti Kirjoittaja tri_Hoto »

freebird väitti:
kirjoitin pekan saunaketjuun että siivottaisiin turhat roskat pois ja saunakeskustelu jatkuisi, mun viesti siivottiin ainoa roskana ja näin kävi myös toisessa ketjussa, se ehkä oli hieman ivallinen mutta mutta
Kyseisestä ketjusta poistettiin freebirdin viestin jälkeen seitsemän viestiä ja lisäksi freebirdin viesti kahdeksantena. Freebirdin viestin poistin muitten viestien mukana jottei pyyntö viestien poistamisesta näyttäisi idioottimaiselta sinne jätettynä.

Mutta ilmeisesti tulkitsin freebirdin pyynnön täysin väärin ja ketjusta olisi pitänyt poistaa saunan rakentamista koskevat viestit. Näitä virheitä sattuu modeille silloin tällöin kun ei aivan ymmärrä, mitä eri kirjoittajat ja lukijat arvostavat.

Esimerkkinä toisesta ymmärtämiseni vajavuudesta toimii tämä FinMaNin aloitus, jossa hän kertoo minun pilaavan KAIKKI viestiketjut. Tässä yhteydessä sanaa "kaikki" käytetään minulle entuudestaan tuntemattomassa merkityksessä.
--tri_Hoto--
Avatar
terox
Viestit: 12330
Liittynyt: 13.2.2005 3:49
Paikkakunta: Tellus

Re: Hoto saatava kuriin (jaettu saunarakennusketjusta)

Viesti Kirjoittaja terox »

jee kirjoitti:
Itse aiheeseen, niin tuo polyureavääntöhän oli mielenkiintoinen mahdollisten talon rakentajien kannalta ja siihen mielellään jatkoakin näkisi, tosin omassa topicissaan.
Olen huomannut että joillakkin on hirveen iso kynnys aloittaa uusi topicci vaikka selvästi olisi oma paikkansa.. :o
Uuteen topickkiinhan voi sitten aloitusviestiin laittaa viittauksen topickkiin mistä keskustelu virinnyt..
Näitä jakojahan modet tekee. Mikään ei estä meitä tavanpulliaisiakaan tekemään samaa jos tuntuu joku sivuaihe itselle tärkeältä.
jee

Re: Hoto saatava kuriin (jaettu saunarakennusketjusta)

Viesti Kirjoittaja jee »

terox kirjoitti: Olen huomannut että joillakkin on hirveen iso kynnys aloittaa uusi topicci vaikka selvästi olisi oma paikkansa.. :o
Uuteen topickkiinhan voi sitten aloitusviestiin laittaa viittauksen topickkiin mistä keskustelu virinnyt..
Näitä jakojahan modet tekee. Mikään ei estä meitä tavanpulliaisiakaan tekemään samaa jos tuntuu joku sivuaihe itselle tärkeältä.
Tuo on totta ja itseltänikin jäänyt "tajuamatta". Sais modeiltakin hommia vähennettyä.
freebird
Viestit: 1883
Liittynyt: 2.12.2006 22:20

Re: Hoto saatava kuriin (jaettu saunarakennusketjusta)

Viesti Kirjoittaja freebird »

tri_Hoto kirjoitti:freebird väitti:
kirjoitin pekan saunaketjuun että siivottaisiin turhat roskat pois ja saunakeskustelu jatkuisi, mun viesti siivottiin ainoa roskana ja näin kävi myös toisessa ketjussa, se ehkä oli hieman ivallinen mutta mutta
Kyseisestä ketjusta poistettiin freebirdin viestin jälkeen seitsemän viestiä ja lisäksi freebirdin viesti kahdeksantena. Freebirdin viestin poistin muitten viestien mukana jottei pyyntö viestien poistamisesta näyttäisi idioottimaiselta sinne jätettynä.

Mutta ilmeisesti tulkitsin freebirdin pyynnön täysin väärin ja ketjusta olisi pitänyt poistaa saunan rakentamista koskevat viestit. Näitä virheitä sattuu modeille silloin tällöin kun ei aivan ymmärrä, mitä eri kirjoittajat ja lukijat arvostavat.
Yleensä lisäilette johokin kohtaan että ketjua siivottu, ois ton kai voinut kuitata sillä.

Miten tän voi käsittää väärin: siivottaisiin turhat roskat pois ja saunakeskustelu jatkuisi

tämän myönnän virheekseni jos kerran olet ketjua siivonnut: freebird väitti:
AroKani

Re: Hoto saatava kuriin (jaettu saunarakennusketjusta)

Viesti Kirjoittaja AroKani »

Se on nyt jäpikät ihan sama , mitä täällä pillitetään Hoton natseilusta . "Tämä ei ole demokratian viimeinen linnake " eli kun hyväksyimme ehdot liittyessämme ... alistuimme moderaattoreiden sensuuriin .

AK

PS : Hoto pitää polttaa roviolla !
Koukku
Viestit: 1828
Liittynyt: 20.1.2004 20:46

Re: Hoto saatava kuriin (jaettu saunarakennusketjusta)

Viesti Kirjoittaja Koukku »

Niin, ja Intiassa! :-D

No, vielä sen verta, että eihän se ole mukavaa, että pitää "pelätä" mitä kirjoittaa ja "miettiä" (modejen mukaan) pari kertaa ennen kuin painaa lähetä nappia....toki "tuhannen" päissään ihan O.K, mutta eipä se silloin ihan ekana mieleen tule!
JEK
Viestit: 2341
Liittynyt: 11.2.2008 0:10

Re: Hoto saatava kuriin (jaettu saunarakennusketjusta)

Viesti Kirjoittaja JEK »

Meikä vei koko perheen turvakotiin salaiseen paikkaan ja kirjoittelen nyt varovaisesti 4 proxyn takaa tänne Hoton valtakuntaan. :D

Alan ehkä purkaa suojatoimia ensi viikolla, jos Hoto leppyy. No nyt kumminkin muutama päivä mennään pullovedellä ja tonnikalalla.

JEK
Avatar
kiikari
alkoholin viihdekäyttäjä
Viestit: 1803
Liittynyt: 4.2.2007 2:13
Paikkakunta: Suomi

Re: Hoto saatava kuriin (jaettu saunarakennusketjusta)

Viesti Kirjoittaja kiikari »

Ylläpidolle vaan Keep up the good work kun foorumin juo*ot yms. nei*it itkevät foorumin vi*sauksista jne. Ko. valittajat voisivat hankkia vaikkapa elämänraikasta ulkoilmaa, huom. vanne ei estä hengittämistä.
JEK kirjoitti:No nyt kumminkin muutama päivä mennään pullovedellä ja tonnikalalla.
W. C. Fields kirjoitti:Reminds me of my safari in Africa. Somebody forgot the corkscrew and for several days we had to live on nothing but food and water.
Minä hankin kokemuksia, muut tekevät syntiä.
FinMaN
Penkkiurheilija
Viestit: 144
Liittynyt: 20.12.2010 1:04

Re: Hoto saatava kuriin (jaettu saunarakennusketjusta)

Viesti Kirjoittaja FinMaN »

JEK kirjoitti:Meikä vei koko perheen turvakotiin salaiseen paikkaan ja kirjoittelen nyt varovaisesti 4 proxyn takaa tänne Hoton valtakuntaan. :D

Alan ehkä purkaa suojatoimia ensi viikolla, jos Hoto leppyy. No nyt kumminkin muutama päivä mennään pullovedellä ja tonnikalalla.

JEK
Tämä hyvä!

Ps. Jokohan se Hoto on nukkumassa, jotta voitaisiin taas vaihtaa mielipiteitä ?
Avatar
jimmy
Klupin nopein
Viestit: 8288
Liittynyt: 28.5.2005 20:53
Paikkakunta: Kokkola

Re: Hoto saatava kuriin (jaettu saunarakennusketjusta)

Viesti Kirjoittaja jimmy »

Tarpeeksi kun tätä ininää ja itkua täällä jatketaan, niin saatetaan nähdä koko foorumin lugotus. Tämähän on edelleen ihan vapaaehtoista. Kaikille!
klupin talidomi
Vastaa Viestiin