Hoto saatava kuriin (jaettu saunarakennusketjusta)

Valitukset, kiitokset, parannusehdotukset ja uudet ideat.

Valvoja: Modet

Vastaa Viestiin
clode
som nam naa
Viestit: 1303
Liittynyt: 7.6.2006 22:39
Paikkakunta: Pattaya

Re: Hoto saatava kuriin (jaettu saunarakennusketjusta)

Viesti Kirjoittaja clode »

Lasse kirjoitti:
philly kirjoitti:Tekemättä jättämistä harvemmin lasketaan tekemiseksi. Jos on tarvetta bannata koko orkesteri niin miksette tee niin, kun kuitenkin jutuista päätellen banneille olisi aihetta.
Eilen viimeksi laitettu Johnny83 jäähylle loppuvuodeksi nimittelystä. Vaikakaan en laske Johnny83:a tähän samaan orkesteriin jotka vääntää, sepeää ja itkee joka asiasta. Johnny83:lla kun on muutakin annettavaa palstalle. Mutta kun meni nimittelemään niin huilin paikka.
jos kerta nimittelystä rangaistaan niin miksi Ilkkaa ei rangaistu kun nimitteli minua apinaksi? itse pääsin sitten maistelemaan banaania kun kehoitin samassa väännössä ilkkaa onanoimaan joka on erittäin luonnollista ja kaiken lisäksi hyväksi eturauhaselle..
bimbo
Kannattajajäsen
Viestit: 8034
Liittynyt: 9.5.2004 11:46
Paikkakunta: Las Palmas

Re: Hoto saatava kuriin (jaettu saunarakennusketjusta)

Viesti Kirjoittaja bimbo »

Ilkka on Ry:n hallituksessa.
Jos sillä on syytesuoja niinkuin diplomaateilla :roll:
Avatar
Lasse
Pohjois-Thaimaan ajajat
Viestit: 33660
Liittynyt: 15.12.2003 11:22
Paikkakunta: Naantali / Khon Kaen
Viesti:

Re: Hoto saatava kuriin (jaettu saunarakennusketjusta)

Viesti Kirjoittaja Lasse »

clode kirjoitti:jos kerta nimittelystä rangaistaan niin miksi Ilkkaa ei rangaistu kun nimitteli minua apinaksi? itse pääsin sitten maistelemaan banaania kun kehoitin samassa väännössä ilkkaa onanoimaan joka on erittäin luonnollista ja kaiken lisäksi hyväksi eturauhaselle..
En nyt tarkkaan muista miten meni mutta Ilkkako tässä sinun tapauksessa aloitti? tuskin. Ilkka on saanut niin paljon paskaa niskaan foorumillaa että saa hänenkin joskus hermostua( mun oma mielipide). Niillä kerroilla mitä itse ole huomannut niin henk.kohtaisuuksiin menon ja hattuilun aloittaa Ilkan kommentoimissa viestiketjuissa aina joku muu. Toiseksi myös Ilkka on ollut huililla ylläpidon toimesta ja hän on saanut myös kuulla ylläpidon toimesta. Ilkka on itse kertonut että hän ei halua mitään erityiskohtelua ylläpidolta. Ilkalta tulee kumminkin sen verran facta- ja rahan arvoista tietoa monelle foorumilla että en ainakaan toisten aloittamista henk.koht. menememisistä ja hattuluista mene suoraan banniin heittämään vaikka nyt sattuisikin hermostuksissaan vastaamaan takaisin. Ilkka myös pyörinyt mukana thaiklupissa aivan alusta asti ja on thaiklupin perustajajäseniä.

Mites clode sinun laita? itsen muistan sinut nykyään lähinnä samoista ikuviestiketjuista missä t.si kommentoi, sillä erotuksella että sinulla on yksi varoitus ja kaksi porttikieltoa alla. Joku katkeruus painaa ilmiselvästi. No tämäkään ei ole uuta auringon alla.
FACEBOOK RYHMIÄ --> Pohjois-Thaimaan ajajat, Khon Kaenin seudun Suomalaiset.
Avatar
JussiM
Mai pen rai
Viestit: 7229
Liittynyt: 29.9.2007 20:43

Re: Hoto saatava kuriin (jaettu saunarakennusketjusta)

Viesti Kirjoittaja JussiM »

Ylläpidolle ehdotus : Antakaa Johnnylle joululahjaksi vapautus bannista !
timokar1
Viestit: 3722
Liittynyt: 18.10.2007 13:40

Re: Hoto saatava kuriin (jaettu saunarakennusketjusta)

Viesti Kirjoittaja timokar1 »

bimbo kirjoitti:Ilkka on Ry:n hallituksessa.
Jos sillä on syytesuoja niinkuin diplomaateilla :roll:
Tuo on jo käsitelty moneen otteeseen ja kukaan ei ole kieltänyt asian olevan juuri, kuin mainitsit.
timokar1
Viestit: 3722
Liittynyt: 18.10.2007 13:40

Re: Hoto saatava kuriin (jaettu saunarakennusketjusta)

Viesti Kirjoittaja timokar1 »

Lasse kirjoitti:-....Ilkkako tässä sinun tapauksessa aloitti?...
Yleensä juurikin näin. Lähes joka toinen komentti sisältää jonkinmoisen vinoilun. Jos se ei liity edellisen kirjoittajan maksukykyyn lipuista niin sitten -tietämättömyyteen lentämiseen liittyvistä asioista.
Avatar
Lasse
Pohjois-Thaimaan ajajat
Viestit: 33660
Liittynyt: 15.12.2003 11:22
Paikkakunta: Naantali / Khon Kaen
Viesti:

Re: Hoto saatava kuriin (jaettu saunarakennusketjusta)

Viesti Kirjoittaja Lasse »

timokar1 kirjoitti:
Lasse kirjoitti:-....Ilkkako tässä sinun tapauksessa aloitti?...
Yleensä juurikin näin. Lähes joka toinen komentti sisältää jonkinmoisen vinoilun. Jos se ei liity edellisen kirjoittajan maksukykyyn lipuista niin sitten -tietämättömyyteen lentämiseen liittyvistä asioista.
Perää factatietoa mustatuntuu, taitaa olla, ym. vastauksiin.
FACEBOOK RYHMIÄ --> Pohjois-Thaimaan ajajat, Khon Kaenin seudun Suomalaiset.
clode
som nam naa
Viestit: 1303
Liittynyt: 7.6.2006 22:39
Paikkakunta: Pattaya

Re: Hoto saatava kuriin (jaettu saunarakennusketjusta)

Viesti Kirjoittaja clode »

Lasse kirjoitti:
clode kirjoitti:jos kerta nimittelystä rangaistaan niin miksi Ilkkaa ei rangaistu kun nimitteli minua apinaksi? itse pääsin sitten maistelemaan banaania kun kehoitin samassa väännössä ilkkaa onanoimaan joka on erittäin luonnollista ja kaiken lisäksi hyväksi eturauhaselle..
En nyt tarkkaan muista miten meni mutta Ilkkako tässä sinun tapauksessa aloitti? tuskin. Ilkka on saanut niin paljon paskaa niskaan foorumillaa että saa hänenkin joskus hermostua( mun oma mielipide). Niillä kerroilla mitä itse ole huomannut niin henk.kohtaisuuksiin menon ja hattuilun aloittaa Ilkan kommentoimissa viestiketjuissa aina joku muu. Toiseksi myös Ilkka on ollut huililla ylläpidon toimesta ja hän on saanut myös kuulla ylläpidon toimesta. Ilkka on itse kertonut että hän ei halua mitään erityiskohtelua ylläpidolta. Ilkalta tulee kumminkin sen verran facta- ja rahan arvoista tietoa monelle foorumilla että en ainakaan toisten aloittamista henk.koht. menememisistä ja hattuluista mene suoraan banniin heittämään vaikka nyt sattuisikin hermostuksissaan vastaamaan takaisin. Ilkka myös pyörinyt mukana thaiklupissa aivan alusta asti ja on thaiklupin perustajajäseniä.

Mites clode sinun laita? itsen muistan sinut nykyään lähinnä samoista ikuviestiketjuista missä t.si kommentoi, sillä erotuksella että sinulla on yksi varoitus ja kaksi porttikieltoa alla. Joku katkeruus painaa ilmiselvästi. No tämäkään ei ole uuta auringon alla.
väärin. Ilkka aloittaa näsäviisastelemalla 73,8% tapauksissa, hyvänä esimerkkinä lähihistoriassa tuo eu-kilpi ketju. ja toiseksi ei mulla ole kuin yksi banaani.
timokar1
Viestit: 3722
Liittynyt: 18.10.2007 13:40

Re: Hoto saatava kuriin (jaettu saunarakennusketjusta)

Viesti Kirjoittaja timokar1 »

Lasse kirjoitti:
timokar1 kirjoitti:
Lasse kirjoitti:-....Ilkkako tässä sinun tapauksessa aloitti?...
Yleensä juurikin näin. Lähes joka toinen komentti sisältää jonkinmoisen vinoilun. Jos se ei liity edellisen kirjoittajan maksukykyyn lipuista niin sitten -tietämättömyyteen lentämiseen liittyvistä asioista.
Perää factatietoa mustatuntuu, taitaa olla, ym. vastauksiin.
Jos ne kerran tähän saa laittaa. Taitaa vaan tulla tuo 60 000 merkin raja täyteen.
Kysymyshän ei ole siitä mitä kirjoittaa, vaan missä yhteydessä sen kirjoittaa.

Riittäisikö aluksi vain 50 esimerkkiä, kun muuten menee joulun pyhät aivan hukkaan? Kerään kyllä ne loputkin, jos tarvitsee.
(Kirjoita viestisi tähän. Viestissä voi olla maksimissaan 60000 merkkiä.)
Viimeksi muokannut timokar1, 19.12.2011 21:19. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Avatar
Lasse
Pohjois-Thaimaan ajajat
Viestit: 33660
Liittynyt: 15.12.2003 11:22
Paikkakunta: Naantali / Khon Kaen
Viesti:

Re: Hoto saatava kuriin (jaettu saunarakennusketjusta)

Viesti Kirjoittaja Lasse »

clode:
toiseksi ei mulla ole kuin yksi banaani.
Totta. Muistiinpanoissa näkyy näköjään myös koska on vapautettu.
FACEBOOK RYHMIÄ --> Pohjois-Thaimaan ajajat, Khon Kaenin seudun Suomalaiset.
bimbo
Kannattajajäsen
Viestit: 8034
Liittynyt: 9.5.2004 11:46
Paikkakunta: Las Palmas

Re: Hoto saatava kuriin (jaettu saunarakennusketjusta)

Viesti Kirjoittaja bimbo »

Ei liity Hotoon, mutta eiks nimimerkki maakmaakkia saada kuriin?
Kiva avata ketjuja ku se trollaa jokaisessa.
borde
Myyntitykki
Viestit: 4884
Liittynyt: 19.12.2003 10:34
Paikkakunta: Vihti

Re: Hoto saatava kuriin (jaettu saunarakennusketjusta)

Viesti Kirjoittaja borde »

bimbo kirjoitti:Ei liity Hotoon, mutta eiks nimimerkki maakmaakkia saada kuriin?
Kiva avata ketjuja ku se trollaa jokaisessa.
eikös tuossa ketjussa jossa arvosteltiin ks.trollia moni sanonut ETTEI ole trolli ja syytöntä ei saa tuomita :lol: :lol:
Aina mielessä !!
Avatar
Lasse
Pohjois-Thaimaan ajajat
Viestit: 33660
Liittynyt: 15.12.2003 11:22
Paikkakunta: Naantali / Khon Kaen
Viesti:

Re: Hoto saatava kuriin (jaettu saunarakennusketjusta)

Viesti Kirjoittaja Lasse »

bimbo kirjoitti:Ei liity Hotoon, mutta eiks nimimerkki maakmaakkia saada kuriin?
Kiva avata ketjuja ku se trollaa jokaisessa.
maakmaak laitettu pysyvään porttikieltoon hetki sitten. Piti odottaa muutama viesti että myös t.si:n huomaa mitä se suoltaa. Eipä mennyt kauaksi meikäläisen ensimmäinen epäily.

Tullut myös mieleen pari foorumin nimimerkkiä jonka kaksois,- tai peräti multinick mahdollisesti maakmaak voi olla. Niillä perusteilla ei kumminkaan heivattu vaan viestihistorian. Ylläpidon mitta tuli nyt nk. täyteen.
FACEBOOK RYHMIÄ --> Pohjois-Thaimaan ajajat, Khon Kaenin seudun Suomalaiset.
timokar1
Viestit: 3722
Liittynyt: 18.10.2007 13:40

Re: Hoto saatava kuriin (jaettu saunarakennusketjusta)

Viesti Kirjoittaja timokar1 »

14 kpl nyt aluksi. Valitetavasti noista nimimerkillä poimituista ei näe koko asiaa ja sitä, mihin siinä on vastattu. Laitan seuraavaan hieman yksilöitympiä, mikäli haluat.


- Naita riittaa joka lennolle naita joiden muka pitaisi jollain verukkeella paasta bisnekseen. Sunnuntaina vanhalla ukolla oli jalka niin vaikea saada suoraksi etta olisi pitanyt paasta businesspuolelle. Kas kun ei ukko ollut sitten businesslippua ostanut jalalleen. :D Millaan laakarilla ei ole mitaan...

bpacker kirjoitti:
Lienee se Air Francelta leasattu kone.
Air Francelta ei ole Finnair liisannut yhtään konetta vaan liisarifirmalta.
- Kyllä maailmalla on ihan yleistä että koneet menevät samaan suuntaan.

- Muistaako/tajuaako muuten timokar1 ollenkaan mikä oli se viesti mistä banni vihdoin alkoi?
o Vastaus:”Ei tajua”

- Normaalilla älyllä varustettu tajuaa että ollaan ihan kuilun reunalla jos omia viestejä poistetaan useasti modejen toimesta. Ja timokarin tapauksessa henkilökohtaisuudet ja henkilöön kohdistuva vittuilu oli jatkunut niin kauan että voi sanoa että ihmeen kauan touhujasi on katseltukin pelkästään vies...

- Kannattaa lukea Finnairin omat ohjeet asiasta eikä kysellä koska sellaiset selvät sivut on epäselvyyksiä varten tehty. Palkintoihin oikeuttavia Plus-pisteitä voi nyt siirtää tililtä toiselle samassa taloudessa asuvien kesken. Siirretyt pisteet eivät kartuta Finnair Plus -tasopistekertymää mutta oike...
- Mistä noista thaimiiteistä? Mitä ne thaimiitit on?
natus kirjoitti:
Silti olen aiemman kokemuksen perusteella varma, että Suomessa suosituin lomakuukausi on heinäkuu ja Euroopassa elokuu
- Ja näillä on millä lailla tekemistä Bangkokin lippuhinnoittelussa?
- Bangkokin turistilipun hinta on aina sopiva jos sen hinta on alle sanotaan kolme tonnia. Mutta kun en tee bisnesluokalla mitään se nyt vaan on tyhmää maksaa liikaa. Jokaisella on oma rajansa mit...

- Ai kun olisi kiva soittaa kolhijalle että moro, kävitkö eilen Lidlissä ja jäikö joku asia selvittämättä.

Kun olis jotkut CSI Miamin satelliittivehkeet joilla näkisi tuon mulkun rekisterinumeron...

FinMaN kirjoitti:
Nykyinen nuoriso on keskimäärin saamatonta ja tosi avutonta porukkaa.
- Perustuu minkälaiseen tietoon?

- Aivan. Siksiköhän työttömät eivät töihin ehdi kun pitää pyöritellä laajaa naisrinkiä ja menekki on sitämyöten kova?

- Ehkä siihen olisi hyvä lisätä sellainen tieto että jotkut suomalaismiehet alkavat ravaamaan Thaimaassa kun eivät enää saa sellaista suomalaista naista jota haluaisivat koska ovat lihavia, hygienia nollassa, työttömiä, saamatto...

- Vituttaa nämä jotka aina uhoaa olevansa mukana kun järkätään joku tapahtuma ja kun maksun aika tulee niin ollaan perseauki eikä löydy sanoille katetta. Vittu.

- Siis onko tuo nyt faktaa vai tätä "taitaa olla" -tavaraa taas?

Tässä vain aluksi. Noita juttuja 667 sivua, eli aikaa saattaa mennä.

Korostan sitä, ettei teksti ole vittuilua, jos sitä ei lue oikeassa yhteydessä.
Avatar
t.si
Viestit: 933
Liittynyt: 15.7.2010 19:27

Re: Hoto saatava kuriin (jaettu saunarakennusketjusta)

Viesti Kirjoittaja t.si »

Lasse kirjoitti:
bimbo kirjoitti:Ei liity Hotoon, mutta eiks nimimerkki maakmaakkia saada kuriin?
Kiva avata ketjuja ku se trollaa jokaisessa.
maakmaak laitettu pysyvään porttikieltoon hetki sitten. Piti odottaa muutama viesti että myös t.si:n huomaa mitä se suoltaa. Eipä mennyt kauaksi meikäläisen ensimmäinen epäily.

Tullut myös mieleen pari foorumin nimimerkkiä jonka kaksois,- tai peräti multinick mahdollisesti maakmaak voi olla. Niillä perusteilla ei kumminkaan heivattu vaan viestihistorian. Ylläpidon mitta tuli nyt nk. täyteen.
Nyt tuli tosipaikka eteen; oikeessa olitte maakmaak: n suhteen ja minä väärässä. Myönnän: oon joskus liian lälly ja uskon ihmisestä pelkkää " hyvää".
Oikeesti muutenkin haluan pyytää anteeksi, jos joku on itseensä minun ininöistä ottanut. Kellekkään henk. koht. en ole pahaa mieltä halunnut aiheuttaa ja olen vaan tuonut näissä muutamissa "vinkumisketjuissa" mielipiteitäni esille. Mielestäni niitä tänne mahtuu, kunhan en mene asiattomuuksiin.. ( ja en ole mennyt, ei kuulu tapoihini, vaikka itsepäinen muuli olenkin).

Lisäksi omalta osaltani haluan jo nyt toivottaa ihan kaikille oikein hyvää ja rauhoittavaa joulua, hanukkaa tms :smt006 !
" Something, from nothing, never proved me wrong!"
" The greatest thing you'll ever learn, is just to love and be loved in return!"
AroKani

Re: Hoto saatava kuriin (jaettu saunarakennusketjusta)

Viesti Kirjoittaja AroKani »

Lasse :" Niillä kerroilla mitä itse ole huomannut niin henk.kohtaisuuksiin menon ja hattuilun aloittaa Ilkan kommentoimissa viestiketjuissa aina joku muu. "

Eli siis "takaisin saa lyödä" ?

AK
timokar1
Viestit: 3722
Liittynyt: 18.10.2007 13:40

Re: Hoto saatava kuriin (jaettu saunarakennusketjusta)

Viesti Kirjoittaja timokar1 »

AroKani kirjoitti:Lasse :" Niillä kerroilla mitä itse ole huomannut niin henk.kohtaisuuksiin menon ja hattuilun aloittaa Ilkan kommentoimissa viestiketjuissa aina joku muu. "

Eli siis "takaisin saa lyödä" ?

AK
Tää oli hyvä!

Eli joku linja pitäisi olla! Joko saa tai sitten ei! Ei siltä väliltä ja mielivaltaisesti.
Avatar
Lasse
Pohjois-Thaimaan ajajat
Viestit: 33660
Liittynyt: 15.12.2003 11:22
Paikkakunta: Naantali / Khon Kaen
Viesti:

Re: Hoto saatava kuriin (jaettu saunarakennusketjusta)

Viesti Kirjoittaja Lasse »

AroKani kirjoitti:
Eli siis "takaisin saa lyödä" ?

AK
Et huomannut kommenttiani samassa viestissä koskien Ilkkaa?
FACEBOOK RYHMIÄ --> Pohjois-Thaimaan ajajat, Khon Kaenin seudun Suomalaiset.
eero leino
Viestit: 389
Liittynyt: 12.2.2006 17:27
Paikkakunta: helsinki

Re: Hoto saatava kuriin (jaettu saunarakennusketjusta)

Viesti Kirjoittaja eero leino »

Nyt taas maalitauluna Ilkka,jonka vinkkinä sain yli 400€ säästön kahdelle lipulle toukokuussa,saakohan Ilkka mitään positiivista palautetta
koskaan näistä ns.karvalakki-alennuksista?
Avatar
Harmaaselkä
Oikeistolainen arvofossiili
Viestit: 8876
Liittynyt: 19.1.2007 14:37
Paikkakunta: Banglamung

Re: Hoto saatava kuriin (jaettu saunarakennusketjusta)

Viesti Kirjoittaja Harmaaselkä »

eero leino kirjoitti:saakohan Ilkka mitään positiivista palautetta koskaan näistä ns.karvalakki-alennuksista?
Luulisi että ainakin olusen tarjoajia riittäisi. Eihän Ilkka olisi Ilkka ilman tuota fakta juttu - viäntöä. Se ny vaan on sellainen :lol:
Oma persaus ensin!
SeaWolf
Viestit: 668
Liittynyt: 8.1.2004 21:22
Paikkakunta: Helsinki

Re: Hoto saatava kuriin (jaettu saunarakennusketjusta)

Viesti Kirjoittaja SeaWolf »

Lasse kirjoitti:En nyt tarkkaan muista miten meni mutta Ilkkako tässä sinun tapauksessa aloitti?
Minä taas muistan vielä melko hyvin ketjun Kataisesta, missä olin Ilkan mielestä mm. hidas ja uuvatti ilmeisesti siksi, kun en ollut samaa mieltä Ilkan kanssa rahan jakamisen kuvainnollisuudesta. Onneksi olen niin hidas, että en tiennyt mikä on uuvatti. Pitihän se kuitenkin googlata ja selvisi sitten, että olen joko typerys tai ääliö. Kaikkea sitä oppiikin, kun vanhaksi elää :-D
Avatar
alucey
Viestit: 26900
Liittynyt: 21.12.2005 17:48
Paikkakunta: Helsinki

Re: Hoto saatava kuriin (jaettu saunarakennusketjusta)

Viesti Kirjoittaja alucey »

eero leino kirjoitti:Nyt taas maalitauluna Ilkka,jonka vinkkinä sain yli 400€ säästön kahdelle lipulle toukokuussa,saakohan Ilkka mitään positiivista palautetta
koskaan näistä ns.karvalakki-alennuksista?
itse ainakin olen "julkisesti" kiittänyt ilkkaa aina, kun olen jonkun vinkin tai neuvon saanut - viimeksi noista tulevan kevään ale-lennoista. kaljat varmasti tarjoaisin, jos tuntisin naamasta ja sattuisi samaan kuppilaan. muutenkin arvostan kovasti sitä, että tältä palstalta löytyy meidän paskan puhujien joukosta vähän tietoakin. :D

turhan marisijoille tekisi mieli sanoa, minkä faijani totesi vastaavista aikoinaan. "ihan ensiksi parturiin ja sitten oikeisiin töihin, ni ei tarvitse ihan jokaisesta pikkuasiasta marista"...
Suomen ainoa jengi, joka herättää suuria tunteita "Suurin ja Kaunein - Helsingin Jokerit"
AroKani

Re: Hoto saatava kuriin (jaettu saunarakennusketjusta)

Viesti Kirjoittaja AroKani »

"Ilkka on saanut niin paljon paskaa niskaan foorumillaa että saa hänenkin joskus hermostua( mun oma mielipide). Niillä kerroilla mitä itse ole huomannut niin henk.kohtaisuuksiin menon ja hattuilun aloittaa Ilkan kommentoimissa viestiketjuissa aina joku muu. Toiseksi myös Ilkka on ollut huililla ylläpidon toimesta ja hän on saanut myös kuulla ylläpidon toimesta."

Tarkoititko , Lasse , tätä kohtaa ?

AK
Ilkka

Re: Hoto saatava kuriin (jaettu saunarakennusketjusta)

Viesti Kirjoittaja Ilkka »

Hei hei! Kiva lukea taalta Bangkokista miten Ilkka on paha. Lamminta ja aurinkoista joulua kaikille palstalaisille. Lahden norsulle. :smt005
clode
som nam naa
Viestit: 1303
Liittynyt: 7.6.2006 22:39
Paikkakunta: Pattaya

Re: Hoto saatava kuriin (jaettu saunarakennusketjusta)

Viesti Kirjoittaja clode »

Ilkka kirjoitti:Hei hei! Kiva lukea taalta Bangkokista miten Ilkka on paha. Lamminta ja aurinkoista joulua kaikille palstalaisille. Lahden norsulle. :smt005
onko singhapaita päällä ?
Vastaa Viestiin