Kysymys

Valitukset, kiitokset, parannusehdotukset ja uudet ideat.

Valvoja: Modet

Vastaa Viestiin
H.S.T.69

Re: Kysymys

Viesti Kirjoittaja H.S.T.69 »

Ei osunut,lahinna huvittaa tuon tason kommentointi herroilta joiden tietamys perustuu lehdista luettuun&arvailuun...
patilanmies2

Re: Kysymys

Viesti Kirjoittaja patilanmies2 »

H.S.T.69 kirjoitti:Voikohan jatkossa kayttaa tata mojon lanseeraamaa"klupin resident narkkari" ilmaisua ihan noin yleisesti?
voisin kylla ottaa tuon titteliksi jos se vain suinkaan on mahdollista...
Tässä on H.S.T.69 "Ei ole tittelistä kiinni"-ketju missä tuota voi pyytää:
http://thaiklupi.fi/foorumi/viewtopic.p ... A4#p920292
Avatar
Mojo
Forumin Massi Mojo
Viestit: 6731
Liittynyt: 26.6.2012 14:30
Paikkakunta: Bangkok

Re: Kysymys

Viesti Kirjoittaja Mojo »

:-)

Näitä lanseerauksia pistetään aina mun piikkiin mutta oikeasti nää on Fredrikiltä kuultuja mitä täällä vaan toistelen...
Avatar
larbu
Viestit: 14
Liittynyt: 6.8.2007 18:50
Paikkakunta: Chiang Mai
Viesti:

Re: Kysymys

Viesti Kirjoittaja larbu »

Palaute boxi ei toiminut ainakaan minulla, joten kysyn tätä kautta. Mikä on thaiklupin email jonne voi laittaa kysymyksiä?
Jungle Plaza - 2nd hand online shop for everyone http://jungleplaza.com/
Avatar
tri_Hoto
Disinformaatikko
Viestit: 6245
Liittynyt: 15.12.2003 11:08
Paikkakunta: Riihimäki
Viesti:

Re: Kysymys

Viesti Kirjoittaja tri_Hoto »

larbu kysyi:
Palaute boxi ei toiminut ainakaan minulla, joten kysyn tätä kautta. Mikä on thaiklupin email jonne voi laittaa kysymyksiä?
thaiklupi@thaiklupi.fi osoitetta jossain määrin tarkkaillaan. En tosin ihan tähän hätään keksi yhtään kysymystä, mihin siellä osattaisiin vastata. Kysymykset kannattaa esittää tällä palstalla. Jos haluaa tehdä sen julkisuudesta piilossa niin voi kysyä yksityisviestein.
--tri_Hoto--
poosa
Viestit: 165
Liittynyt: 2.1.2004 22:41

Re: Kysymys

Viesti Kirjoittaja poosa »

Mikähän asetus on mulla pielessä kun nuo yksityisviestit jää lähteviin :oops:
Avatar
Tilac
Vatipää
Viestit: 3789
Liittynyt: 15.12.2003 11:22
Paikkakunta: Tyrvää / Buri Ram / Baan Bua
Viesti:

Re: Kysymys

Viesti Kirjoittaja Tilac »

Se häipyy sieltä kun vastaanottaja on lukenut sen.
--- Ihminen joka haluaa, keksii keinot.Ihminen joka ei halua, keksii selitykset. ---
Avatar
The Phantom
Viidakko legenda
Viestit: 9316
Liittynyt: 21.5.2006 20:27
Paikkakunta: Chiang Mai

Re: Kysymys

Viesti Kirjoittaja The Phantom »

Onko niin että toisen viestistä lainattua tekstiä saa muuttaa ja julkaista ikäänkuin toisen sanomana ?
Nimimerkki Mojo harrastaa jopa tätä saadakseen toiselle negatiivista huomiota.
Nyt "Marjanpoimijat pulassa" ketjussa jälleen samankaltaisia kolttosia mutta ei sentään lainattuna.
Harrastanut samaa ja muitakin ihmeellisyyksiä omalla ja muiden kohdalla jo melkein uuden nimimerkin luotuaan.

Kyse on yleisen puolen asiapitoisista ketjuista joissa toivoisi pysyttävän asiassa puhumattakaan että sallittaisiin toisiin kohdistuva mustaamaalaus noilla keinoin. Minusta jonkinlainen vastuullisuus tulisi säilyttää mitä toisista tai toisen nimellä kirjoittaa.
Vielä kerran anteeksi !
Avatar
Mojo
Forumin Massi Mojo
Viestit: 6731
Liittynyt: 26.6.2012 14:30
Paikkakunta: Bangkok

Re: Kysymys

Viesti Kirjoittaja Mojo »

The Phantom kirjoitti:Onko niin että toisen viestistä lainattua tekstiä saa muuttaa ja julkaista ikäänkuin toisen sanomana ?
Nimimerkki Mojo harrastaa jopa tätä saadakseen toiselle negatiivista huomiota.
Nyt "Marjanpoimijat pulassa" ketjussa jälleen samankaltaisia kolttosia mutta ei sentään lainattuna.
Harrastanut samaa ja muitakin ihmeellisyyksiä omalla ja muiden kohdalla jo melkein uuden nimimerkin luotuaan.

Kyse on yleisen puolen asiapitoisista ketjuista joissa toivoisi pysyttävän asiassa puhumattakaan että sallittaisiin toisiin kohdistuva mustaamaalaus noilla keinoin. Minusta jonkinlainen vastuullisuus tulisi säilyttää mitä toisista tai toisen nimellä kirjoittaa.
No johan on taas. Onko niin että argumenttien loputtua on suotavaa mennä henkilökohtaisuuksiin ja syytellä valehtelijaksi?

Missä tuossa väitän että kommenttini oli sinun suustasi, lainasin vielä alkuperäisen tekstisi siihen alle.

Huutelit muuten tuossa samassa marjaketjussa jo asiattomia mulle aikaisemmin jostain vanhoista.

Väität myös että olen lainaillut ja muutellut muiden sanomisia alusta asti. Toivoisin että todistat väitteesi tai pyydät itse modeja poistamaan taas sepeilysi.

Ja vielä itketään sitten jossain kysymys ketjussa. Terapian tarpeessa tosiaan ja ehkä parempi pistää kone kiinni jos ei pysty asioista keskustelemaan polttamatta päreitään :-)
Avatar
tri_Hoto
Disinformaatikko
Viestit: 6245
Liittynyt: 15.12.2003 11:08
Paikkakunta: Riihimäki
Viesti:

Re: Kysymys

Viesti Kirjoittaja tri_Hoto »

No niin, annoin Salomon tuomion ja pistin molemmat riitapukarit jäähylle.

Kokeillaanpa jatkossa tätä enemmänkin. Keskinäisestä sepeämisestä pääsee jatkossa jäähylle paritellen tai vaikka kolmen kimpassa.
--tri_Hoto--
tipsu
Swedish dynamite
Viestit: 6926
Liittynyt: 29.1.2004 12:49
Paikkakunta: Stockholm City

Re: Kysymys

Viesti Kirjoittaja tipsu »

Morjensta. Ajattelin vain kysyä miksi profiilissani on yksi varoitus.Tuskin sitä olen hankkinut lähiaikoina joten lieneekö se jotain vanhoja juttuja? Kiitos vastauksesta jo etukäteen.
Ei tämä yöunia vie mutta kiva kuulla miksi na.
01 kerta oli 23.12 1991-13.1 1992
..
60 kerta on 8.12-27.12 2022
Avatar
Lasse
Pohjois-Thaimaan ajajat
Viestit: 33646
Liittynyt: 15.12.2003 11:22
Paikkakunta: Naantali / Khon Kaen
Viesti:

Re: Kysymys

Viesti Kirjoittaja Lasse »

tipsu kirjoitti:Morjensta. Ajattelin vain kysyä miksi profiilissani on yksi varoitus.Tuskin sitä olen hankkinut lähiaikoina joten lieneekö se jotain vanhoja juttuja? Kiitos vastauksesta jo etukäteen.
Ei tämä yöunia vie mutta kiva kuulla miksi na.
Muistiinpanoissasi on kaikkinensa kymmenen merkintää + 2.5v huilin poisto.
FACEBOOK RYHMIÄ --> Pohjois-Thaimaan ajajat, Khon Kaenin seudun Suomalaiset.
tipsu
Swedish dynamite
Viestit: 6926
Liittynyt: 29.1.2004 12:49
Paikkakunta: Stockholm City

Re: Kysymys

Viesti Kirjoittaja tipsu »

Kiitos vastauksesta Lasse. En aivan selvää saanut kysymyksestäni mutta ei aina voi voittaa.
01 kerta oli 23.12 1991-13.1 1992
..
60 kerta on 8.12-27.12 2022
Avatar
The Phantom
Viidakko legenda
Viestit: 9316
Liittynyt: 21.5.2006 20:27
Paikkakunta: Chiang Mai

Re: Kysymys

Viesti Kirjoittaja The Phantom »

tri_Hoto kirjoitti:No niin, annoin Salomon tuomion ja pistin molemmat riitapukarit jäähylle.

Kokeillaanpa jatkossa tätä enemmänkin. Keskinäisestä sepeämisestä pääsee jatkossa jäähylle paritellen tai vaikka kolmen kimpassa.
Kiitos baanaanista ! :D

Otin hyviä banaaneja mukaan koko tertun ja lähdin hiemen lomailemaan. Loman vaikutus oli terapeuttinen, tässä lisää siitä: http://www.thaiklupi.fi/foorumi/viewtop ... 65#p928065

Jos saisin vielä vastauksen alkuperäiseen harmitukseeni, eli voiko ja saako toisen viestistä lainattua tekstiä saa muuttaa ja julkaista ikäänkuin toisen sanomana ?
Jos näin on, en voi koskaan tietää onko joku netti-imitaattori lainannut viestiäni ja imitoinut sen tarkoittamaan jotain aivan muuta. Lukijat tuskin hakevat haulla alkuperäistä viestiä ja tajuavat mitä oikeasti on kirjoitettu.

Tämähän onnistuu vaikka yhtä kirjainta muuttamalla. Jos olen kirjoittanut: Hei Jaska ! Ja toinen imitoi sen: Hei Paska ! Minusta tällaiseen olisi hyvä saada joku ohje. Ei ole kyse henkilökohtaisuuksiin menemisestä vaan minuna esiintymisestä.

Haluan myös tässä ja nyt, kertoa oman versioni useasti ja useissa ketjuissa minusta ja perheestäni kerrotuista asioita:

Mielestäni vaimossani ei ole paljoakaan mitään vikaa, mutta kestän sen että hän joskus heittäytyy perin "thaimaalaiseksi". Mukavana ja erittäin sosiaalisena luonnonlapsena hänelle aina tapahtuu kaikenlaista. Rapatessa roiskuu ja meillä sitä menoa riittää.
On totta että olen sairaseläkkeellä, eikä eläke ole hääppöinen nuorena yrittäjänä pienen kaavan mukaan eläkemaksuja maksettuani. Onneksi olen tehnyt paljon muutakin ja päärjäämme kyllä vähään tottuneena.

Käsittääkseni eläkkeeni ei ole sosiaalietuus, eikä sitä ole sosiaalietuus kartuttanut.

En ole rasisti, vaimoni on thaimaalainen ja minulla on ollut ulkomaalaisia tyttöystäviä, myös mustia. Näiden kautta olenkin saanut käsityksiä erilaisista elämänkatsomuksista ja "sisäpiiri" tietoa kuinka jotkut maahanmuuttajat kotimaassaan ja mm. suomessa toimii.

Toivoisin että tämän jälkeen saan olla oma itseni, eikä muiden tarvitse imitoida minua. Keskusteluissa usein vastakkaiset arvot ja asenteet kohtaavat. Antaa asioiden riidellä ei miesten. Arvostankin monia nimimerkkejä hyvin perustelluista ja kysymyksiin suoran vastatuista kirjoituksista vaikka itse olisinkin eri mieltä. Usein myös oma mielipiteeni on ajan myötä muuttunut hyvien perustelujen vuoksi.
Pyydän anteeksi niiltä joiden kirjoitustyyliin olen puuttunut, tarkoitukseni ei ole etsiä vikoja miehestä mutta joskus kyrpii kun asioista ei voi puhua suoraan. Jos toinen kirjoittaa jotain mikä epäilyttää, parempi hieman nöyrtyä ja kysyä mitä sinä tuolla tarkoitat ennemmin kuin muodostaa itse käsityksen mitä toinen tarkoittaa, ja toivoa että kysymyksiin vastataan. Lupaankin tästedes olla puuttumatta sellaisten kirjoittajien kirjoituksiin joihin oma maalaisjärkeni ei yletä. :D
Vielä kerran anteeksi !
august

Re: Kysymys

Viesti Kirjoittaja august »

Milloin saan yksityisviestioikeudet takaisin ? Ostaa ja myy palstalle olisi asiaa.
august

Re: Kysymys

Viesti Kirjoittaja august »

Herätys moderaattorikonttorissa ! :smt006
Avatar
JussiM
Mai pen rai
Viestit: 7219
Liittynyt: 29.9.2007 20:43

Re: Kysymys

Viesti Kirjoittaja JussiM »

august kirjoitti:Milloin saan yksityisviestioikeudet takaisin ? Ostaa ja myy palstalle olisi asiaa.
No eikai yksityisviestejä erikseen voi erikseen lukita. Mistä päättelet että ne olisi lukittu sulta ?
august

Re: Kysymys

Viesti Kirjoittaja august »

Lukee ...et voi lähettää yksityisviestejä.... Tuli taannoin lähetettyä eräälle klupilaiselle kiukkuinen viesti ja hän teki ilmoituksen modeille.
Avatar
JussiM
Mai pen rai
Viestit: 7219
Liittynyt: 29.9.2007 20:43

Re: Kysymys

Viesti Kirjoittaja JussiM »

Eihän modet näe yksityisviestejä eikä niiden perusteella voi ketään diskata
Muistaakseni klupin sääntöihin kuuluu se että yksityisviestejä ei julkaista
august

Re: Kysymys

Viesti Kirjoittaja august »

Yv palkki katosi ja omissa asetuksissa lukee "et voi lähettää ykstyisviestejä"
Avatar
JussiM
Mai pen rai
Viestit: 7219
Liittynyt: 29.9.2007 20:43

Re: Kysymys

Viesti Kirjoittaja JussiM »

august kirjoitti:Yv palkki katosi ja omissa asetuksissa lukee "et voi lähettää ykstyisviestejä"
Pistin sulle YV n, katotaan meneekö se läpi
august

Re: Kysymys

Viesti Kirjoittaja august »

"et voi lukea yksityisviestejä" :-D
juhajuha
Viestit: 1286
Liittynyt: 1.3.2004 1:11
Paikkakunta: helsinki

Re: Kysymys

Viesti Kirjoittaja juhajuha »

Sama tarina, pistin myös yv, katsoppas tuleeko läpi.
Paras matkani on aina se seuraava.
august

Re: Kysymys

Viesti Kirjoittaja august »

Nyt toimii taas viestintä.
Avatar
tri_Hoto
Disinformaatikko
Viestit: 6245
Liittynyt: 15.12.2003 11:08
Paikkakunta: Riihimäki
Viesti:

Re: Kysymys

Viesti Kirjoittaja tri_Hoto »

Niin, yksityisviestejä ei Klupilla ole lupa julkaista. Mutta, jos joku lähettää sisällöltään arveluttavia yksityisviestejä, niin siitä voi toki kertoa modeille tai ylläpidolle. Kuten edellä mainitussa tapauksessa, seuraamuksia saattaa tulla. Ei bannia mutta viestien lähettely saattaa loppua.
--tri_Hoto--
Vastaa Viestiin