Kysymys

Valitukset, kiitokset, parannusehdotukset ja uudet ideat.

Valvoja: Modet

Vastaa Viestiin
Kollikatti

Re: Kysymys

Viesti Kirjoittaja Kollikatti »

Samaa mieltä. Nakhon Pathom selkeästi irti Bangkokista. Esim Lehtipuu Thaimaa -oppaassaan käsittelee tätä ihan omana kaupunkina (alueena) irti Bangkokista. Ongelmana olikin mulla tuo Samut Prakanin määritelmä.
MauSangsom
Viestit: 186
Liittynyt: 10.1.2008 11:05
Paikkakunta: Sibbo

Re: Kysymys

Viesti Kirjoittaja MauSangsom »

Voiko nimimerkkiä vaihtaa?
Avatar
Lasse
Pohjois-Thaimaan ajajat
Viestit: 33651
Liittynyt: 15.12.2003 11:22
Paikkakunta: Naantali / Khon Kaen
Viesti:

Re: Kysymys

Viesti Kirjoittaja Lasse »

Larsen kirjoitti:Voiko nimimerkkiä vaihtaa?
Ylläpito voi vaihtaa nimimerkin kunhan sitä ei ole kenelläkään muulla ja vaihto on perusteltu.
FACEBOOK RYHMIÄ --> Pohjois-Thaimaan ajajat, Khon Kaenin seudun Suomalaiset.
2714xx
Viestit: 2758
Liittynyt: 12.9.2006 17:22
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kysymys

Viesti Kirjoittaja 2714xx »

Lasse kirjoitti:
Larsen kirjoitti:Voiko nimimerkkiä vaihtaa?
Ylläpito voi vaihtaa nimimerkin kunhan sitä ei ole kenelläkään muulla ja vaihto on perusteltu.
Käykö perusteluksi esim: " olen keksinyt minun tyyliin sopivamman nicin"?
Vai tarviiko kirjoittaa "runokirja"?
Thai kärpäsen purema!
Avatar
Lasse
Pohjois-Thaimaan ajajat
Viestit: 33651
Liittynyt: 15.12.2003 11:22
Paikkakunta: Naantali / Khon Kaen
Viesti:

Re: Kysymys

Viesti Kirjoittaja Lasse »

Hyvin perusteltu varsinkin kun nykyinen nimimerkkisi on joku ihme numero/kirjainyhdistelmä.

edit: yv:tä vaan tänne tulemaan.
FACEBOOK RYHMIÄ --> Pohjois-Thaimaan ajajat, Khon Kaenin seudun Suomalaiset.
2714xx
Viestit: 2758
Liittynyt: 12.9.2006 17:22
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kysymys

Viesti Kirjoittaja 2714xx »

Lasse kirjoitti:Hyvin perusteltu varsinkin kun nykyinen nimimerkkisi on joku ihme numero/kirjainyhdistelmä.
Kiitos nopeasta vastauksesta. Kysyin uteliaisuuttani. En ole itse vaihtamassa nimimerkkiä; mitäs hyvää vaihtamaan?
Thai kärpäsen purema!
Avatar
Lemoni
lyömätön majatalo!
Viestit: 1826
Liittynyt: 11.5.2010 7:26
Paikkakunta: Pattaya/ Estocolmo
Viesti:

Re: Kysymys

Viesti Kirjoittaja Lemoni »

Sopii varmaankin tähän jatkoksi:
Kuinka foorumi asennoituu kun jatkuvasti ja toistuvasti kirjoittelevat minun nimeni
vaikka olen valinnut nimimerkin? Eikö se riko foorumin sääntöjä. Toki jos on valinnut
nimimerkiksi esim Taavetti niin silloinhan se on okey. Ehdotan banaania nimen paljastajille. :lol:


Onks muuten ylläpito/modet lomalla kun olen pyytänyt "lemoni huijaa" ketjun poistamista
koska uskoakseni se on saavuttanut sen huomion mitä ketjun aloittaja on toivonutkin. Siitä
on kuitnekin jo kaksi viikkoa kun sen postasin ylläpidolle ja vastausta en ole saanut eikä ketjua
ole poistettu. Onhan se lukittu joten vaipuu alemmas ja alemmas mutta jos käyttää hakua
lemoni niin pomppaa esiin ja aloitus viestin jälkeen kuluttaja tekee valintansa.
Avatar
tri_Hoto
Disinformaatikko
Viestit: 6267
Liittynyt: 15.12.2003 11:08
Paikkakunta: Riihimäki
Viesti:

Re: Kysymys

Viesti Kirjoittaja tri_Hoto »

Hmm, olet itse kutsunut itseäsi muillakin nimillä kuin Lemoni, joten en näe syytä banniin. vai pitäisikö tässä tapauksessa myös sinut bannata?

Mitä taas tuohon "Lemoni huijaa"-ketjuun tulee, niin olet siihen itse innolla osallistunut ja saanut omankin näkemyksesi esiin, joten en näe mitään tässäkään tapauksessa erikoista syytä, miksi se tulisi poistaa.
--tri_Hoto--
Avatar
BlackMike
ATM
Viestit: 19209
Liittynyt: 15.12.2003 11:23

Re: Kysymys

Viesti Kirjoittaja BlackMike »

Aika harvoin ketjuja heitetään roskiin kokonaisuudessaan, muokkasin tuon otsikon siihen ketjuun, eli nythän siinä on vain epäselvyys, jokainen joka ketjun lukee, tajuaa, että asiakas oli toiminut väärin ko. tilanteessa. Tuommoinenhan on monesti ikäänkuin hyvää mainosta, että epäselvyydet selviävät ja yrittäjässä itsessään ei ollut vikaa. Piti tuo jo heti silloin alkuvaiheessa muokata, mutta unohtui kiireessä ja näin tuon tekemäsi raportin aiheesta vasta äsken.
Avatar
KePattaya
Viestit: 4820
Liittynyt: 25.9.2004 12:45

Re: Kysymys

Viesti Kirjoittaja KePattaya »

Sopinee myös tähän jatkoksi: Thaimaan Suomi-yrittäjien tiedotukset. Tähän ketjuunhan ei voi muut kirjoitella kuin oikeudet omaava. Myös edellisen/viimeisen viestin ko. henkilö voi poistaa oikeassa alareunassa olevasta ruksista ja näin onkin tapahtunut useasti.

Eli käytännössä kun katson näytä uudet viestit ja kirjoittaja on poistanut edellisen postauksen ja laittanut saman viestin uudelleen copy/pastena, niin näyttäisi että siellä jotain uutta tiedotusta olisi luettavana vaikka onkin vaan laitettu sama vanha postaus "muistutukseksi" .
Avatar
Lemoni
lyömätön majatalo!
Viestit: 1826
Liittynyt: 11.5.2010 7:26
Paikkakunta: Pattaya/ Estocolmo
Viesti:

Re: Kysymys

Viesti Kirjoittaja Lemoni »

tri_Hoto kirjoitti:Hmm, olet itse kutsunut itseäsi muillakin nimillä kuin Lemoni.
No jaa, yhdessä viestissä ilmaisin millä nimillä minut tunnetaan, mutta mikäs siinä jos se on foorumin linja että voi nimet kirjoitella niin kai se koskee kaikkia kuten myös ammatit, paikkakunnat. Asia selvä kunhan se koskee kaikkia. Ketjussa mistä on kyse olen mielestäni asiallisesti vastannut ihan piikittelemättä tai vittuilematta, muutoin kuin siinä viimeisessä joten ....?
KePattaya kirjoitti:laittanut saman viestin uudelleen copy/pastena, niin näyttäisi että siellä jotain uutta tiedotusta olisi luettavana vaikka onkin vaan laitettu sama vanha postaus "muistutukseksi"
Ymmärrän pointtisi mutta eikös se ole kkätevämpi tapa nostaa esim myynti-ilmoitus uudelleen näkyviin kuin että sama ilmoitus toistettaisiin neljä viisi kertaa..?
Avatar
Tuipveus
Bangkokin säätäjä
Viestit: 3649
Liittynyt: 20.12.2003 22:02
Viesti:

Re: Kysymys

Viesti Kirjoittaja Tuipveus »

huono otsikko
These opinions are my own, though for a small fee they be yours too.
timokar1
Viestit: 3722
Liittynyt: 18.10.2007 13:40

Re: Kysymys

Viesti Kirjoittaja timokar1 »

Tuli mieleeni kysymys noista "Varoituksiesi taso: [ 1 ]" -merkinnöistä. Mitäs muita tasoja on kuin 0 ja 1?? Eli montako voi kerätä ja mikä on korkein level?
Avatar
JussiM
Mai pen rai
Viestit: 7226
Liittynyt: 29.9.2007 20:43

Re: Kysymys

Viesti Kirjoittaja JussiM »

timokar1 kirjoitti:Tuli mieleeni kysymys noista "Varoituksiesi taso: [ 1 ]" -merkinnöistä. Mitäs muita tasoja on kuin 0 ja 1?? Eli montako voi kerätä ja mikä on korkein level?
Mistäs tollaset pääsee näkemään ?
Avatar
lasse.k
Katkera vanha juoppo valittaja käsityömies
Viestit: 5399
Liittynyt: 1.4.2007 7:47
Paikkakunta: orhimattila edelleen,tai siellä sun täällä
Viesti:

Re: Kysymys

Viesti Kirjoittaja lasse.k »

JussiM kirjoitti:
timokar1 kirjoitti:Tuli mieleeni kysymys noista "Varoituksiesi taso: [ 1 ]" -merkinnöistä. Mitäs muita tasoja on kuin 0 ja 1?? Eli montako voi kerätä ja mikä on korkein level?
Mistäs tollaset pääsee näkemään ?
Omista asetuksista JussiM.
Entäs nollautuvatko noi varoituksien tasot ikinä...kun näyttäs olevan jo kaks.. :roll:
monessa mukana ollut ja melkein kaikki käy.
borde
Myyntitykki
Viestit: 4882
Liittynyt: 19.12.2003 10:34
Paikkakunta: Vihti

Re: Kysymys

Viesti Kirjoittaja borde »

Ei ne nollaudu koskaan.. :?
Aina mielessä !!
Avatar
tri_Hoto
Disinformaatikko
Viestit: 6267
Liittynyt: 15.12.2003 11:08
Paikkakunta: Riihimäki
Viesti:

Re: Kysymys

Viesti Kirjoittaja tri_Hoto »

Ei kannata olla huolissaan, ei varoitus näytä olevan voimassa kuin reilut kahdeksan vuotta. Noin näppituntumalta voisin sanoa, että niitä ei välttämättä kannata kovin montaa yrittää kerätä.
--tri_Hoto--
Avatar
lasse.k
Katkera vanha juoppo valittaja käsityömies
Viestit: 5399
Liittynyt: 1.4.2007 7:47
Paikkakunta: orhimattila edelleen,tai siellä sun täällä
Viesti:

Re: Kysymys

Viesti Kirjoittaja lasse.k »

tri_Hoto kirjoitti:Ei kannata olla huolissaan, ei varoitus näytä olevan voimassa kuin reilut kahdeksan vuotta. Noin näppituntumalta voisin sanoa, että niitä ei välttämättä kannata kovin montaa yrittää kerätä.
Eli 2 varotusta kertaa 8v... on 16 vuotta, ... että nänköhän sitä poistuu clupin sivuilta ihan
luonnollisen poistuman kautta,ennenkuin varotukset nollautuu... :mrgreen:
monessa mukana ollut ja melkein kaikki käy.
Essi79
Viestit: 98
Liittynyt: 29.12.2009 23:31

Re: Kysymys

Viesti Kirjoittaja Essi79 »

Minulla on sellainen ominaisuus että kun klikkaan foorumilla jotain linkkiä, niin nettiselain siirtyy suoran sille sivulle.
Muilla foorumeilla linkit avautuu uuteen välilehteen. Nettiselaimen asetuksissakin on että avaa linkit uuteen väilehteen.
Tämä siis toimii kaikkialla paitsi thaiklupin foorumilla, onko muillakin näin?

Sinänsä se ei kovasti haittaa nyt kun muistan tämän ominaisuuden, klikkaan linkkiä hiiren oikealla napilla ja valitsen "avaa uuteen välilehteen". Joskus tietty tulee edelleen epähuomiossa avattua joku linkki normaalisti ja pitää palata foorumille esim kirjanmerkkien kautta.
Avatar
Rhino
Ilii ti, Ilii ju
Viestit: 6370
Liittynyt: 30.5.2005 12:48
Paikkakunta: Missä milloinkin

Re: Kysymys

Viesti Kirjoittaja Rhino »

Essi79 kirjoitti:Minulla on sellainen ominaisuus että kun klikkaan foorumilla jotain linkkiä, niin nettiselain siirtyy suoran sille sivulle.
Muilla foorumeilla linkit avautuu uuteen välilehteen. Nettiselaimen asetuksissakin on että avaa linkit uuteen väilehteen.
Tämä siis toimii kaikkialla paitsi thaiklupin foorumilla, onko muillakin näin?

Sinänsä se ei kovasti haittaa nyt kun muistan tämän ominaisuuden, klikkaan linkkiä hiiren oikealla napilla ja valitsen "avaa uuteen välilehteen". Joskus tietty tulee edelleen epähuomiossa avattua joku linkki normaalisti ja pitää palata foorumille esim kirjanmerkkien kautta.
Osasyyllinen voi olla selain mitä käytät, mutta päivityksen jälkeen näin on käynyt. Ei se ns.bugi ole vaan ominaisuus. Itse laitan linkin aukeamaan oikealla "napilla" uuteen ikkunaan.
Avatar
Heik
Kannattajajäsen
Viestit: 846
Liittynyt: 26.2.2009 21:31

Re: Kysymys

Viesti Kirjoittaja Heik »

Kirjoittelen tätä Lumia 920 omalla selaimella. Tämän kanssa ei ole ongelmia.

Olen asentanut myös UC Browser selaimen. Jossain yhteydessä se on ihan hyvä. Siihen on ehtinyt tulla useita päivityksiä, yksi ominaisuus ei ole kuitenkaan ainakaan omalta osaltani poistunut. Thaiklupille sisäänkirjautuminen ei onnistu, avaa vain uuden sisäänkirjautumissivun entisen lisäksi. Voiko johtua foorumista vai onko vain selainsoftan ongelma/ominaisuus?

Heikki
Avatar
Rhino
Ilii ti, Ilii ju
Viestit: 6370
Liittynyt: 30.5.2005 12:48
Paikkakunta: Missä milloinkin

Re: Kysymys

Viesti Kirjoittaja Rhino »

Heik kirjoitti:Kirjoittelen tätä Lumia 920 omalla selaimella. Tämän kanssa ei ole ongelmia.

Olen asentanut myös UC Browser selaimen. Jossain yhteydessä se on ihan hyvä. Siihen on ehtinyt tulla useita päivityksiä, yksi ominaisuus ei ole kuitenkaan ainakaan omalta osaltani poistunut. Thaiklupille sisäänkirjautuminen ei onnistu, avaa vain uuden sisäänkirjautumissivun entisen lisäksi. Voiko johtua foorumista vai onko vain selainsoftan ongelma/ominaisuus?

Heikki
Tyhjennä muistihistoria ja poista keksit.
Avatar
Heik
Kannattajajäsen
Viestit: 846
Liittynyt: 26.2.2009 21:31

Re: Kysymys

Viesti Kirjoittaja Heik »

Näyttää olevan UC browserin WP8 version bugi, ettei sisäänkirjautuminen toimi normaalitilassa. Speed modessa toimii, muttei muista silloin salasanoja. Olivat pari viikkoa sitten päivittäneet vahingossa WP7 versiolla ja kuinka ollakaan silloin toimi. Nyt on päivitetty oikealla WP8 versiolla eikä enää toimi.

Siispä: Ylläpito, lepo vaan!

Heikki
H.S.T.69

Re: Kysymys

Viesti Kirjoittaja H.S.T.69 »

Voikohan jatkossa kayttaa tata mojon lanseeraamaa"klupin resident narkkari" ilmaisua ihan noin yleisesti?
voisin kylla ottaa tuon titteliksi jos se vain suinkaan on mahdollista...
Avatar
TeeJii
VAPAA RADIKAALI
Viestit: 4382
Liittynyt: 14.8.2007 10:49
Paikkakunta: CHANGri-La ja Suomi

Re: Kysymys

Viesti Kirjoittaja TeeJii »

H.S.T.69 kirjoitti:Voikohan jatkossa kayttaa tata mojon lanseeraamaa"klupin resident narkkari" ilmaisua ihan noin yleisesti?
voisin kylla ottaa tuon titteliksi jos se vain suinkaan on mahdollista...
Heh, taisi osua nyt väärään suoneen.. eikun ketjuun, tuo kysymys?
Vastaa Viestiin