Mikä nyt tökkii?

Valitukset, kiitokset, parannusehdotukset ja uudet ideat.

Valvoja: Modet

Avatar
ILEBAR
Ravintoloitsija
Viestit: 6429
Liittynyt: 30.12.2004 9:04
Paikkakunta: PATTAYA. Soi 8. vastapäätä Sunshine hotellia

Mikä nyt tökkii?

Viesti Kirjoittaja ILEBAR »

Eilen minulle lämmitettiin mikrossa makaronilaatikko ja se kestää viisi minuuttia. Minulla oli sen aikaa Klupin sivu latauksessa. Aukeaminen kesti niin kauan, että ehdin odotellessa syömään ruokani. Viime yönä Koo kyllästyi odotteluun ja sulki sivunsa.

Tänään jatkuu sama homma! Muut yhteydet pelaavat normaalisti. Meillä on porukkaa käynyt mm pankin sivuilla ja minä vilkaisin esimerkiksi Thaiclubfinlandin ja Iltalehden ja Helsingin Sanomien sivuja, niiden aukeamisissa ei ollut mitään ongelmia.
ILE BAR. Pattaya, Soi 8. Puhelin +66854409702
[url=callto://bossile]Kuva[/url]
Huppe
Viestit: 6996
Liittynyt: 19.12.2003 12:46

Re: Mikä nyt tökkii?

Viesti Kirjoittaja Huppe »

Hyvin toimii Bangkokista TOTilla. Nopeammin kuin mikään muu sivu suomessa tai edes http://www.bangkokpost.com
Avatar
ILEBAR
Ravintoloitsija
Viestit: 6429
Liittynyt: 30.12.2004 9:04
Paikkakunta: PATTAYA. Soi 8. vastapäätä Sunshine hotellia

Re: Mikä nyt tökkii?

Viesti Kirjoittaja ILEBAR »

Huppe kirjoitti:Hyvin toimii Bangkokista TOTilla. Nopeammin kuin mikään muu sivu suomessa tai edes http://www.bangkokpost.com
TOT:in kanssa mekin hikoilemme Klupin sivujen kanssa 1900 thb/kk edestä. 8) Sinne teille on matkaa täältä noin 170. kilometriä. :roll:
ILE BAR. Pattaya, Soi 8. Puhelin +66854409702
[url=callto://bossile]Kuva[/url]
Huppe
Viestit: 6996
Liittynyt: 19.12.2003 12:46

Re: Mikä nyt tökkii?

Viesti Kirjoittaja Huppe »

ILEBAR kirjoitti:
Huppe kirjoitti:Hyvin toimii Bangkokista TOTilla. Nopeammin kuin mikään muu sivu suomessa tai edes http://www.bangkokpost.com
TOT:in kanssa mekin hikoilemme Klupin sivujen kanssa 1900 thb/kk edestä. 8) Sinne teille on matkaa täältä noin 170. kilometriä. :roll:
Eihän tämä 2megainen maksa kuin 1000thb/kk + 177thb jotain muuta maksua josta en ymmärrä mikä se on.
Suotta sinä nyt foorumia syytät ;)
Avatar
ILEBAR
Ravintoloitsija
Viestit: 6429
Liittynyt: 30.12.2004 9:04
Paikkakunta: PATTAYA. Soi 8. vastapäätä Sunshine hotellia

Re: Mikä nyt tökkii?

Viesti Kirjoittaja ILEBAR »

Huppe kirjoitti: Eihän tämä 2megainen maksa kuin 1000thb/kk + 177thb jotain muuta maksua josta en ymmärrä mikä se on. Suotta sinä nyt foorumia syytät ;)
En minä ketään syyttele, kysyin vain koska luulin tilannetta yleiseksi ja kuten sanoin, niin meillä pelaa muut yhteydet. Netti on siinäkin mielessä hyvä asia, että nyt tiedän tökkimisen olevan Pattayan ja Bangkokin välillä tällä saitilla. :)
ILE BAR. Pattaya, Soi 8. Puhelin +66854409702
[url=callto://bossile]Kuva[/url]
Avatar
Raymonds Bar
Ravintolamoguli
Viestit: 10816
Liittynyt: 19.12.2003 18:58
Paikkakunta: RAYMOND'S (open soon...)

Re: Mikä nyt tökkii?

Viesti Kirjoittaja Raymonds Bar »

Tassa kulman takana toimii loistavasti 256-yhteydella... 8)
EVP - PATTAYAN VANHIN "RAYMOND'S BAARI"
- jo vuodesta 1991 (2534) - 2020 (2563)

+668 6110 3066, ismokj@gmail.com
Avatar
ToniJ
Punainen
Viestit: 1433
Liittynyt: 23.9.2006 13:09
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Re: Mikä nyt tökkii?

Viesti Kirjoittaja ToniJ »

Mullakin on parina päivänä tehny silleen että ei meinaa sivut latautua...sitten selain kiinni ja uudestaan auki niin jo vain pelaa taas.
Liekö vika mulla vai muualla,tiedä häntä. Muut sivustot kyllä toimii normaalisti :roll:
Ilkka

Re: Mikä nyt tökkii?

Viesti Kirjoittaja Ilkka »

Laita Ile Klupin tilille rahaa ja reilusti niin kyllä se palvelu paranee. :wink:
Avatar
reijopal
Viestit: 355
Liittynyt: 3.7.2006 15:08
Paikkakunta: porvoo

Re: Mikä nyt tökkii?

Viesti Kirjoittaja reijopal »

[/quote]
1000thb/kk + 177thb jotain muuta maksua josta en ymmärrä mikä se on.
[/quote]

TOT:n puhelinlinja 100 Baht+7% vat.=107 Baht. TOT:n ADSL 1000 Baht+7% vat=1070 Baht.Tämä tekee 1177 Baht.Näin se on eritelty TOT:n suoraveloitus ilmoituksessa.
Kyllä liika liikaa on, mutta kyllä kohtuus on liian vähän
Avatar
jimmy
Klupin nopein
Viestit: 8299
Liittynyt: 28.5.2005 20:53
Paikkakunta: Kokkola

Re: Mikä nyt tökkii?

Viesti Kirjoittaja jimmy »

Mielenkiintoista se että mulla ei ikinä aukee yahoo.com nopeesti, liittymä suomi 512 ja muut toimii mut yahoo aina tökkii tosissaan!
klupin talidomi
Avatar
guderian
Viestit: 136
Liittynyt: 6.3.2005 20:40
Paikkakunta: Sohjola

Re: Mikä nyt tökkii?

Viesti Kirjoittaja guderian »

Itselläni toimii kyllä klupin sivut vallan mainiosti. Sijanti Pattaya ja yhteys TOT ADSL kun tätä kirjoitan.
reijopal kirjoitti:TOT:n puhelinlinja 100 Baht+7% vat.=107 Baht. TOT:n ADSL 1000 Baht+7% vat=1070 Baht.Tämä tekee 1177 Baht.Näin se on eritelty TOT:n suoraveloitus ilmoituksessa.
Mikäs tämä TOT suoraveloitus oikein on?
Avatar
reijopal
Viestit: 355
Liittynyt: 3.7.2006 15:08
Paikkakunta: porvoo

Re: Mikä nyt tökkii?

Viesti Kirjoittaja reijopal »

guderian kirjoitti:Itselläni toimii kyllä klupin sivut vallan mainiosti. Sijanti Pattaya ja yhteys TOT ADSL kun tätä kirjoitan.
reijopal kirjoitti:TOT:n puhelinlinja 100 Baht+7% vat.=107 Baht. TOT:n ADSL 1000 Baht+7% vat=1070 Baht.Tämä tekee 1177 Baht.Näin se on eritelty TOT:n suoraveloitus ilmoituksessa.
Mikäs tämä TOT suoraveloitus oikein on?
Samanlainen suoraveloitus se on kuin Suomessakin.Menet TOT:in konttoriin ja täytät paperit ja sit pankkiin ja sieltä paperit ja sit ne muistaakseni vietiin takas sinne TOT:iin.Mulla toiminut ainakin hyvin pari vuotta,ei tartte niitten laskujen kanssa juosta.
Kyllä liika liikaa on, mutta kyllä kohtuus on liian vähän
Avatar
jkn3
Turvapaikan antaja
Viestit: 3991
Liittynyt: 4.10.2005 19:12
Paikkakunta: Porvoo

Re: Mikä nyt tökkii?

Viesti Kirjoittaja jkn3 »

pistäkääs taas joku siivoten ilen koneen keksit ja muruset jotta rupeaa pelittämään,se tuppas olemaan ainakin viime käynnillä ongelmana.
Avatar
ToniJ
Punainen
Viestit: 1433
Liittynyt: 23.9.2006 13:09
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Re: Mikä nyt tökkii?

Viesti Kirjoittaja ToniJ »

jkn3 kirjoitti:pistäkääs taas joku siivoten ilen koneen keksit ja muruset jotta rupeaa pelittämään,se tuppas olemaan ainakin viime käynnillä ongelmana.
Minä oon siivonnu koneeni päivittäin cc cleanerilla ja atf-cleanerilla mutta ei tää ongelma taida siitä johtua?
Avatar
KePattaya
Viestit: 4820
Liittynyt: 25.9.2004 12:45

Re: Mikä nyt tökkii?

Viesti Kirjoittaja KePattaya »

Fresh UI v7.99 http://www.freshdevises.com, filename frui799.exe
- http://www.totalidea.com - tweakvi-basic-sfx101075.exe
- http://www.wisecleaner.com - WRCSetup296.exe
- http://www.auslogics.com - registry-defrag-setup41522.exe

muutama lisää huomenna nyt olohuoneeseen :-D

http://www.mikropc.net
Avatar
Kaahari
Master Trucker
Viestit: 1934
Liittynyt: 20.9.2004 20:52
Paikkakunta: Pöytyä

Re: Mikä nyt tökkii?

Viesti Kirjoittaja Kaahari »

ToniJ kirjoitti:
jkn3 kirjoitti:pistäkääs taas joku siivoten ilen koneen keksit ja muruset jotta rupeaa pelittämään,se tuppas olemaan ainakin viime käynnillä ongelmana.
Minä oon siivonnu koneeni päivittäin cc cleanerilla ja atf-cleanerilla mutta ei tää ongelma taida siitä johtua?
Ilen omassa läppärissä pitäisi olla ainakin CC-claner kun Proffa sen siihen asensi kuukausi aikaa.
Avatar
ILEBAR
Ravintoloitsija
Viestit: 6429
Liittynyt: 30.12.2004 9:04
Paikkakunta: PATTAYA. Soi 8. vastapäätä Sunshine hotellia

Re: Mikä nyt tökkii?

Viesti Kirjoittaja ILEBAR »

jkn3 kirjoitti:pistäkääs taas joku siivoten ilen koneen keksit ja muruset jotta rupeaa pelittämään,se tuppas olemaan ainakin viime käynnillä ongelmana.
Kaahari kirjoitti: Ilen omassa läppärissä pitäisi olla ainakin CC-claner kun Proffa sen siihen asensi kuukausi aikaa.
Nyt tökkii kyllä jokin muu asia, koska sama hitaus vaivaa kaikkia tämän puljun koneita. Eli kahta läppäriä ja kahta pöytäkonetta ja se näkyy parhaiten, tai tässä tapauksessa valitettavasti erityisesti Klupin sivuston hitautena :!: :?:
ILE BAR. Pattaya, Soi 8. Puhelin +66854409702
[url=callto://bossile]Kuva[/url]
Avatar
jkn3
Turvapaikan antaja
Viestit: 3991
Liittynyt: 4.10.2005 19:12
Paikkakunta: Porvoo

Re: Mikä nyt tökkii?

Viesti Kirjoittaja jkn3 »

Nöh,tutkitaan asiaa urakalla fisujen kanssa "seuraavan kerran" kun tulen sinne :mrgreen: ,pitää varata tikkuun satsi "tuhoisia tuliaisia" ja muuta mukavaa

kärsikää ruojat siihen asit(ja ma tiedän teidän kärsivän ) :lol:

ai niin,onko Ile sun koneeseen jo lisätty muistia,512m ei oikein tahdo Vistalle riittää,menee vielä XP:ssä nettikäytössä mutta mutta....
Avatar
ILEBAR
Ravintoloitsija
Viestit: 6429
Liittynyt: 30.12.2004 9:04
Paikkakunta: PATTAYA. Soi 8. vastapäätä Sunshine hotellia

Re: Mikä nyt tökkii?

Viesti Kirjoittaja ILEBAR »

Kyllä me jkn3 täällä kärsitäänkin... :-D
Minun henkilökohtaisessa läppärissä on XP ja 1024 muistia, se ei nyt toimi yhtään muita nopeammin. :|
Palvelun tarjoaja väitti mulla olevan liikaa koneita, eikä thaimaalainen voi koskaan olla väärässä. :smt005
Parhaillaan on ollut meidän vehkeiden lisäksi kolmella asiakkaalla oma läppäri yhtäaikaa meidän langattomassa verkossa. :roll:
Harvoin kaikilla on samanaikaisesti sivunlatausta menossa, sillä enemmän aikaa kuluu lukemiseen. 8)
Joku päivä sitten yksi mode ehdotti, että laita Linux kaikkiin koneisiin, koska sen käyttöä ei tarvitse mitenkään valvoa :!:
Minunlaiseni maallikkosaarnaajan on vaikea ottaa siihen kantaa, mutta mitä siihen sanoo asiantuntijaraati :?:
Viimeksi muokannut ILEBAR, 8.3.2008 10:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ILE BAR. Pattaya, Soi 8. Puhelin +66854409702
[url=callto://bossile]Kuva[/url]
Huppe
Viestit: 6996
Liittynyt: 19.12.2003 12:46

Re: Mikä nyt tökkii?

Viesti Kirjoittaja Huppe »

Heitäppä ile Start-run ja kirjoitat CMD ja painat entteriä.
Sen jälkeen kirjoitat mustaan ruutuun näin: ping www.mbnet.fi

Katsot mitä tulee vasteajaksi, eli jotain tyyliin 325ms on lähelle oikeaa, jos menee yli 500ms niin on jotain vikaa, tuohon auttaa usein ADSL-modeemin buuttaus.
Avatar
Kaahari
Master Trucker
Viestit: 1934
Liittynyt: 20.9.2004 20:52
Paikkakunta: Pöytyä

Re: Mikä nyt tökkii?

Viesti Kirjoittaja Kaahari »

ILEBAR kirjoitti:Joku päivä sitten yksi mode ehdotti, että laita Linus kaikkiin koneisiin, koska sen käyttöä ei tarvitse mitenkään valvoa :!:
Minunlaiseni maallikkosaarnaajan on vaikea ottaa siihen kantaa, mutta mitä siihen sanoo asiantuntijaraati :?:
Ei henkilökohtaista kokemusta Linuksista mutta ihmetyttää oikeasti sen kehujat :roll:
Lähinnä kehujien ylistäminen sitä ylivertaiseksi käyttikseksi, kuitenkin windows on huomattavasti yleisempi.

Onko Linuksin markkinoijat niin surkeita jos kerran käyttäjä määrissä niin suuri ero ja kuitenkin linus NIIN PALJON parempi?
Vai onko Windows vaan paljon helpompi käyttää näin "maallikon" kannalta.

Jään mielenkinnolla odottamaan asiantuntijaraadin kommentteja. :-D
Huppe
Viestit: 6996
Liittynyt: 19.12.2003 12:46

Re: Mikä nyt tökkii?

Viesti Kirjoittaja Huppe »

Windows XP toimii ihan hyvin kun kaikki päivitykset on ajettu. Linux on aivan sontaa. Jos tahtoo järkevän ja toimivan käyttiksen niin Applelta saa Macejä ja niissä on toimivat OSX:t käyttiksenä. "tyhmälle" käyttäjälle paras ratkaisu, sekä allekirjoittaneelle myös.

Nimim. 15 vuotta Windows-kokemusta ja 3kk OSX, takaisin en Windowsiin vaihtaisi.
loikkari

Re: Mikä nyt tökkii?

Viesti Kirjoittaja loikkari »

Kaahari kirjoitti:Vai onko Windows vaan paljon helpompi käyttää näin "maallikon" kannalta.
En ole erikoisasiantuntija mutta tämmöinen kutina mulla on että Windows on helpompi arkikäyttäjälle. Linux ei ainakaan aiemmin omannut esmex plug in ynm juttuja, ajurit piti syöttää manuaalisesti jne.
Avatar
ILEBAR
Ravintoloitsija
Viestit: 6429
Liittynyt: 30.12.2004 9:04
Paikkakunta: PATTAYA. Soi 8. vastapäätä Sunshine hotellia

Re: Mikä nyt tökkii?

Viesti Kirjoittaja ILEBAR »

Vähän aikaa sitten lähti ilman mitään toimia sivut aukeamaan kuten ennenkin. Olisiko näillä nurkilla palvelun tarjoajan asetukset, tai johdot olleet jotenkin ristissä? En ehtinyt sanoa kuin simsalapim ja tämäkin sivu aukesi. Ja muilla koneilla näyttää olevan sama juttu. :D

Eri käyttöjärjestelmistä ja vaihtoehdoista käytyä keskustelua kannattaa silti jatkaa, sillä joku voi saada siitä itselleen jotain onkeen otettavaa :!: :idea:
ILE BAR. Pattaya, Soi 8. Puhelin +66854409702
[url=callto://bossile]Kuva[/url]
Avatar
MrTravkin
"Riisikeppimode"
Viestit: 9924
Liittynyt: 14.4.2004 15:08
Paikkakunta: Espoo

Re: Mikä nyt tökkii?

Viesti Kirjoittaja MrTravkin »

Tuli mieleen että kuinka pitkälle ILEBARin WLAN kantaa ? Jos kantaa riittävän kauas, niin jossain lähihotellissahan voi joku asiakkaana salasanan saanut imuttaa leffoja yötöpäivää ja siten tukkia kaistan. Eihän kukaan sellaista tee baarissa ollessaan ? Mulla ainakin yhteys menee tahmaiseksi vaikka on 8M kotona jos poika imuttaa jotain. Nykyään tekeekin sitä vain jos mä en ole netissä.
Vastaa Viestiin