Eräällä Ylläpitäjällä lipsuu ote

Valitukset, kiitokset, parannusehdotukset ja uudet ideat.

Valvoja: Modet

kustaa
Viestit: 232
Liittynyt: 20.12.2005 14:20
Paikkakunta: Oulu

Eräällä Ylläpitäjällä lipsuu ote

Viesti Kirjoittaja kustaa »

Ylläpito toimi asiattomasti katkaistessaan Juice -viestiketjun mielivaltaisesti ja aloittaessaan uuden ketjun allekirjoittaneen viestillä, jossa pyysin vain pysymään asiassa, siis Thaimaassa, ja vielä lukitsi aloittamansa ketjun ennenkuin sitä pääsi viestiketjun näköjään aloittanut itse edes kommentoimaan.

Viestiketjun lopetus:
Kustaan johdolla mentiin metsään tässäkin keskustelussa.
Tästä on turha jatkaa.
_________________
Yllapito
meni myös mielestäni tarpeettomasti henkilökohtaisuuksiin. Anteeksipyyntö Ylläpidolta allekirjoittaneelle olisi paikallaan. Tuntuu siltä, että Ylläpito on tässä päässyt kostamaan kokemaansa loukkausta (olisko Juice-fani, kuka meistä ei olisi?).

Onko muun Ylläpidon mielestä ko. osastoa moderoivan henkilön käytös sopivaa ajatellen tämän saitin pitämistä asiallisena ja Thaimaa-aiheisena myös tulevaisuudessa?
Avatar
KePattaya
Viestit: 4820
Liittynyt: 25.9.2004 12:45

Viesti Kirjoittaja KePattaya »

Turhaa urputusta ... jos on ylläpitäjä niin on myös oltava oikeudet tehdä päätöksiä ja jos sun aloittamasi keskustelu on asiatonta niin ketju poikki ja sillä siisti.
Tosin en ole lukenut kyseistä ketjua
Avatar
tri_Hoto
Disinformaatikko
Viestit: 6304
Liittynyt: 15.12.2003 11:08
Paikkakunta: Riihimäki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tri_Hoto »

Anteeksi en aio pyytää, mutta selitän sinulle, mitä tarkoitin.

"Kustaan johdolla" tarkoitti sitä, että kustaa oli ensimmäinen, joka kirjoitti aiheen vierestä. "-kin"- pääte tässä-sanassa ei tarkoitta henkilökohtaisesti kustaata, vaan viittaa moniin muihin ketjuihin, jossa on menty aiheen puolesta metsään.

Kun luet oikein tarkaan palstan ohjeita ja sääntöjä, niin huomaat, että "up to you"- osioon voi kirjoittaa ja on kirjoitettu muustakin kuin Thaimaasta. Keskustelupalstan yhtenä kantavana ideana on toimia ns. thai-henkisten ihmisten kohtaamispaikkana, jossa voidaan keskustella kaikista asioista saman- ja erimielisten Thaimaan ystävien kanssa.

Itse asiassa Juice-ketjun olisi voinut avata tuonne Yleisellekin puolelle, jossa se olisi kaikkien luettavissa.

Jos kustaa tuntee itsensä edelleenkin loukatuksi, allekirjoittaneelle voi lähettää yksityisviestiä.
--tri_Hoto--
Ariva
Ex-Bangkok Student
Viestit: 2259
Liittynyt: 29.7.2004 15:13
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Ariva »

nipsu69 kirjoitti:JUICE on kuningas. Vahan olvissa sori... :D
Juice on kyl jees..karjalaa täälläpäin. Itse olen todennut hoton tasa-arvoiseksi modeksi. Ei valittamista.
kustaa
Viestit: 232
Liittynyt: 20.12.2005 14:20
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja kustaa »

Kiitos selityksestä tri Hoto. Olisi kuitenkin ollut kohteliasta, korrektia ja ehkäpä nettietiketin mukaistakin antaa minun edes kommentoida viestiketjussa ennenkuin heti lukitsit sen, koska sen alkoi minun viestilläni ja täysin pyytämättä :!: Nyt osoittelit sormella jotakuta ilman että sillä toisella oli mahdollisuutta puolustaa itseään. Se on mielestäni typerää, ainakin modelta.

Tiedän kyllä mitä aptujuu-osio tarkoittaa ja olen edelleen sitä mieltä, ettei se kuule tälle saitille, mutta en tietenkään siitä päätä. Minun mielestäni se on enemmänkin up yours and deep -osio ja syö saitin uskottavuutta joutavanpäiväisine viesteineen. En myöskään kirjoittanut aiheen vierestä niinkuin väitit vaan päinvastoin liitin Juicen tappaneen alkoholin käytön Thaimaan halpaan viinaan. Molemmat ovat totta. Tämän hauskan? jutun halusin jakaa kaikkien kanssa. ;-)

Ja Kepan kannattaisi kyllä ensin lukea viestit, jotta tietäisi edes mistä puhutaan. :-D
Avatar
kinapori
nuorisojoukot.net
Viestit: 1734
Liittynyt: 12.5.2004 15:28
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kinapori »

Ystävällismielinen kysymys: Mikä siinä Up to U osiossa on nyt niin syntistä. Miksi sinne Kepa kirjoitat jos se on sinun fundamentalistista thaimaan matkailun keskustelujasi vastaan. Kauako me jaksaisimme jauhaa siitä millainen sää on Hua Hinissä ja missä on halvin räätäli? Tai siitä onko Tukataalla kauneimmat naiset ja saanko minä ilmaisexi?

Kyllä siinä aika nopeasti jutut olisi pyöritelty ympäri. :-k
Kinapori
It´s not where U go,
It´s who U meet.
...I am, you see, I am Creator, and this is my life...
Avatar
Raymonds Bar
Ravintolamoguli
Viestit: 10816
Liittynyt: 19.12.2003 18:58
Paikkakunta: RAYMOND'S (open soon...)

Viesti Kirjoittaja Raymonds Bar »

Tai siitä onko Tukataalla kauneimmat naiset ja saanko minä ilmaisexi?
Nopeasti: Ei ja et. 8) :roll:
EVP - PATTAYAN VANHIN "RAYMOND'S BAARI"
- jo vuodesta 1991 (2534) - 2020 (2563)

+668 6110 3066, ismokj@gmail.com
Avatar
KePattaya
Viestit: 4820
Liittynyt: 25.9.2004 12:45

Viesti Kirjoittaja KePattaya »

kinapori kirjoitti:Ystävällismielinen kysymys: Mikä siinä Up to U osiossa on nyt niin syntistä. Miksi sinne Kepa kirjoitat jos se on sinun fundamentalistista thaimaan matkailun keskustelujasi vastaan. Kauako me jaksaisimme jauhaa siitä millainen sää on Hua Hinissä ja missä on halvin räätäli? Tai siitä onko Tukataalla kauneimmat naiset ja saanko minä ilmaisexi?

Kyllä siinä aika nopeasti jutut olisi pyöritelty ympäri. :-k
Täh ?

Sehän on osioista parhain kirjoitella niitä näitä laidasta laitaan, en siis ole kokenut että joku olisi vääristä asioista sinne kirjoitellut vaan ilmaisen että turha rutista jos p..ka on jo housussa
Avatar
KePattaya
Viestit: 4820
Liittynyt: 25.9.2004 12:45

Viesti Kirjoittaja KePattaya »

Sorry ... Na ... vedän pois kaikki kirjoittamani ja pyydän vilpittömästi anteeksi jos mielipiteeni (mielenhäiriöni) tähän aiheeseen liittyen aiheutti ylimääräistä keskustelua. itse olen väsynyt ja ajatus ei kulje. Jatketaan samaan malliin kuin ennenkin niin asiat luistaa. Omasta puolesta lyön pisteen tälle keskustelulle ja yritän lukea ketjut alusta loppuun ennen kuin kommentoin.
Avatar
samee
Lamai Lover
Viestit: 3308
Liittynyt: 16.12.2003 13:03
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja samee »

Mä veikkaan, et Kinaporin kommentti oli tarkoitettu nimimerkille kustaa.

Saattaa olla et oon väärässäkin... :?
Kuva
Avatar
Crimson
Viestit: 21
Liittynyt: 23.4.2006 11:30

Viesti Kirjoittaja Crimson »

Tarotin foorumin sääntöjä lainatakseni:

The Moderators are the Law! Obey us, resistance is futile! ;)
Avatar
kinapori
nuorisojoukot.net
Viestit: 1734
Liittynyt: 12.5.2004 15:28
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kinapori »

samee kirjoitti:Mä veikkaan, et Kinaporin kommentti oli tarkoitettu nimimerkille kustaa.

Saattaa olla et oon väärässäkin... :?
No niin olikin ja menin rustaa Kustaan nimen #-o Ote se lipsuu näköjään Kinaporillakin.
Kinapori
It´s not where U go,
It´s who U meet.
...I am, you see, I am Creator, and this is my life...
Avatar
KePattaya
Viestit: 4820
Liittynyt: 25.9.2004 12:45

Viesti Kirjoittaja KePattaya »

Sattuuhan näitä itse kullekkin ... :oops:
Avatar
Pecca
Happy Budda
Viestit: 416
Liittynyt: 15.12.2003 22:46
Paikkakunta: Ähtäri

Viesti Kirjoittaja Pecca »

Kepa kirjoitti:Turhaa urputusta
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :roll: :roll: :roll: :roll:
THAILAND vuodesta 1986
kustaa
Viestit: 232
Liittynyt: 20.12.2005 14:20
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja kustaa »

No nyt vähän kaikilla tuntuu lipsuvan ote, mutta sehän vaan sopii aptujuu- osiolle.
Kuka on kingi? Kuka on kingi? Mode on kingi. :smt028
loikkari

Viesti Kirjoittaja loikkari »

Kuka on kingi?
Koo:ta lainatakseni, Kunkku on Kingi ugh uusi viidakon sanonta

EDIT: Laitoin kuolemattoman lausahduksen oikealle nickille
Avatar
K9
Mature Department Officer
Viestit: 2172
Liittynyt: 6.1.2004 16:35

Viesti Kirjoittaja K9 »

Jos nyt pysyttäisiin topicissa..

Joka on, "eräällä ylläpitäjällä lipsuu ote ".

Tähän puuttuisin sen verran, että tarkentaisin
topicin koskemaan koko " ylläpitoa ". :-D
AroKani

Viesti Kirjoittaja AroKani »

Olisiko se vienyt paljon aikaa pyyhkiä mielestäsi tarpeettomat kommentit "Suomalaisen naisen ongelma"-threadista ja postata itse : "No niin , pysytääs topicissa.".

Hm... tyhmä kysymys ; tietysti olisi ; miksi Hoto vaivautuisi.
Helpompi vain lukita.

AK
Avatar
MauKhang
Raketti-insinööri
Viestit: 28619
Liittynyt: 15.12.2003 12:01
Paikkakunta: Singhapore

Viesti Kirjoittaja MauKhang »

Vielä nopeampaa olisi heittää roskiin koko ketju .

tämä nyt ainakaan ei ole sossukyylien syytä
Avatar
pajalve
Viestit: 1194
Liittynyt: 5.2.2004 1:17
Paikkakunta: West and East

Hedelmätöntä sepeämistä?

Viesti Kirjoittaja pajalve »

Tämä Tri Hoton nimeämä "hedelmätön sepeäminen" (Suomalaisen naisen ongelma?) näytti olevan yksi osionsa luetuimpia topiceja. Kiinnostava aihe (niitä perimmäisiä kysymyksiä) ja keräsi viimeisenä päivänäänkin yli 30 kirjoitusta.
Ketä muita harmiton kirjoittelu nyt haittasi kuin tri Hotoa, kysyn vaan. Aika mielivaltaista toimintaa.
Mutta jos on valtaa lukita ketjuja niin nähtävästi sitä ei voi olla välillä aina käyttämättä, kun sille päälle sattuu. Tällaisella toiminnalla saa mukavasti myös karkotettua lukijoita ja kirjoittajia, joten omat hommat helpottuu.
Avatar
tukataa
Hyperkannattajajäsen
Viestit: 21626
Liittynyt: 28.2.2004 2:30
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja tukataa »

kinapori kirjoitti:onko Tukataalla kauneimmat naiset ja saanko minä ilmaisexi?
Näinhän se on.
Ismo on vaan kateellinen :-D
pajalve kirjoitti:Tämä Tri Hoton nimeämä "hedelmätön sepeäminen" (Suomalaisen naisen ongelma?) näytti olevan yksi osionsa luetuimpia topiceja. Kiinnostava aihe (niitä perimmäisiä kysymyksiä) ja keräsi viimeisenä päivänäänkin yli 30 kirjoitusta.
Olisin myös modena jättänyt tämän ketjun elämään. Mitään riitaa ei siellä myöskään ollut vaikka aihe olikin aika tunteita herättävä.
Viimeksi muokannut tukataa, 22.4.2007 2:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
MauKhang
Raketti-insinööri
Viestit: 28619
Liittynyt: 15.12.2003 12:01
Paikkakunta: Singhapore

Viesti Kirjoittaja MauKhang »

Tällaisella toiminnalla saa mukavasti myös karkotettua lukijoita ja kirjoittajia, joten omat hommat helpottuu.
Vapaaehtoista hommaa voi helpottaa myös niin että jättää sen kokonaan tekemättä. Tosin sitten menettää hauskoja kitinöitä ja uhkailuja. Jos joku järkyttyy jonkun ketjun lukitsemisesta niin että lakkaa kokonaan kirjoitamasta niin sellaiselle tämä foorumi on toki liian raju paikka. :-D

tämä nyt ainakaan ei ole sossukyylien syytä
Avatar
pajalve
Viestit: 1194
Liittynyt: 5.2.2004 1:17
Paikkakunta: West and East

Viesti Kirjoittaja pajalve »

"MauKhang" kirjoitti:
Jos joku järkyttyy jonkun ketjun lukitsemisesta niin että lakkaa kokonaan kirjoitamasta niin sellaiselle tämä foorumi on toki liian raju paikka. :-D
No tuota en toki tarkoittanut. Ei yhden ketjun lukitseminen varmaan ketään heilauta sinne tai tänne. Mutta jos näin mielivaltaisesti touhutaan muidenkin ketjujen suhteen niin ei se ainakaan innosta täällä pyörimään.
Avatar
tiltt
Lost in LOS
Viestit: 595
Liittynyt: 27.12.2003 7:14
Paikkakunta: Lahti / Thung Fon

Viesti Kirjoittaja tiltt »

Juups, olisin kylla antanut tuon ketjun olla aptujuussa, ihan ok luettavaa ajankuluksi ja naisetkin vastailivat, siis ne jotka vastailivat, vastasivat asialliseen tyyliin. Eika miehetkaan pahoja ylilyonteja sinne heittaneet talla kertaa.
Age si quid agis. Alea iacta est !
Avatar
MauKhang
Raketti-insinööri
Viestit: 28619
Liittynyt: 15.12.2003 12:01
Paikkakunta: Singhapore

Viesti Kirjoittaja MauKhang »

Pitäisikö ylläpidon ruveta järjestämään kansanäänestyksiä toimenpiteistään ? :-D No Hoto on kyllä aika ilkeä ihminen , ei se mitään äänestyksiä tottelisi. :smt013

tämä nyt ainakaan ei ole sossukyylien syytä
Vastaa Viestiin