K-18 alue

Valitukset, kiitokset, parannusehdotukset ja uudet ideat.

Valvoja: Modet

Avatar
ILEBAR
Ravintoloitsija
Viestit: 6429
Liittynyt: 30.12.2004 9:04
Paikkakunta: PATTAYA. Soi 8. vastapäätä Sunshine hotellia

Viesti Kirjoittaja ILEBAR »

Jokaista kiinnostaa eri asiat. Sen näkee niistä tarinoista mihin kukin kommentoi.
Sekä tietysti seuraamalla ketjun viestien lukukertoja. Ajan salliessa tietenkin
tulee selattua foorumia laajemmin. Siihen uudet lukemattomat viestit on paras
tapa luoda pikasilmäys. :roll: Sillä taas ei ole minulle mitään merkitystä missä
järjestyksessä aiheet on pääsivulla. 8)
ILE BAR. Pattaya, Soi 8. Puhelin +66854409702
[url=callto://bossile]Kuva[/url]
Avatar
Kaahari
Master Trucker
Viestit: 1934
Liittynyt: 20.9.2004 20:52
Paikkakunta: Pöytyä

Viesti Kirjoittaja Kaahari »

ttm taas pienissä :-D
Avatar
tukataa
Hyperkannattajajäsen
Viestit: 21627
Liittynyt: 28.2.2004 2:30
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja tukataa »

tri_Hoto kirjoitti: Ttm69: koittaa ankarat ajat, kunhan suuri foorummyllerrys tulee ajankohtaiseksi.
Saakohan tästä myllerryksestä jotain tietoa eli mitä on tekeillä vai onko tämä joku vitsi?
Tekstejä nähtävästi ainakin minun osaltani rajoitetaan kovalla kädellä.
Täytyy keksiä esim. sanalle imu jotain muita vastineita tai kuukauden banni napsahtaa päälle. Varsinkin jos se sana esiintyy sanan pumpui kanssa samassa lauseessa. :shock:
Avatar
MauKhang
Raketti-insinööri
Viestit: 28619
Liittynyt: 15.12.2003 12:01
Paikkakunta: Singhapore

Viesti Kirjoittaja MauKhang »

Koeta välttää sitten tuota yhdistelmää jos sellaisesta bannia saa.

tämä nyt ainakaan ei ole sossukyylien syytä
Avatar
tukataa
Hyperkannattajajäsen
Viestit: 21627
Liittynyt: 28.2.2004 2:30
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja tukataa »

No todellinen ongelma on siinä ettei koskaan voi tietää minkä viestin toinen voi todeta mielessään kaksimieliseksi vaikkei se sitä itse kirjoittajan mielestä olekkaan.
Jokaisen lukijan päässähän nämä asiat muodostuvat.
Miki on valitettavasti jo suht hiljainen tuttavuus täällä, ox on myös pitänyt matalaa profiilia, nyt vuorossa nähtävästi minä. Kuka seuraavaksi?
Kollikatti

Viesti Kirjoittaja Kollikatti »

tukataa kirjoitti: Miki on valitettavasti jo suht hiljainen tuttavuus täällä, ox on myös pitänyt matalaa profiilia, nyt vuorossa nähtävästi minä. Kuka seuraavaksi?
Perunakeisarin juttuja kieltämättä jopa kaipaa välillä. :wink: OX:n jutuista en minä kyllä ymmärrä puoliakaan. Hänellä tuntuu olevan kyllä tietoa lähinnä noissa lentokone- ja majoitusasioissa, mutta kun teksti on sellaista ettei siitä tahdo saada tolkkua. :? Luulenpa etten ole ihan yksinkään tämän asian suhteen?:roll: Hän myös suosii aivan eri hintaluokan majoituksia kuin minä ettei niistä hänen muistioista minulle juuri ole hyötyä ollut. :oops: Toki asiallisia muistioita kyllä muuten ei siinä mitään.
Avatar
BangkokBoy
Up to you
Viestit: 2762
Liittynyt: 17.12.2003 6:58
Paikkakunta: Nonthaburi

Viesti Kirjoittaja BangkokBoy »

tukataa kirjoitti:
Miki on valitettavasti jo suht hiljainen tuttavuus täällä, ox on myös pitänyt matalaa profiilia, nyt vuorossa nähtävästi minä. Kuka seuraavaksi?
marttyyri! :-D *osoittaa sormella*

Kuka seuraavaksi? Sitä jäämme jännittyneinä odottamaan. Kuka seuraavaksi kykenee riittävästi madaltamaan tasoaan... Thaiklupin jokakesäinen limbo-kilpailu on tänäkin vuonna tuottanut toinen toistaan vakuuttavampia suorituksia. Juuri kun kuviteltiin ettei riman alta enää mahtuisi, sinne edelleen pusketaan harvinaislaatuisella notkeudella ja päättäväisyydellä!

Itse olen moderaattoreista takuulla laiskimmasta päästä enkä voi väittää osallistuneeni tähänastisten bannien langettamiseen, mutta enpä kyllä ole yhdenkään päätöksen kanssa eri mieltäkään ollut. Oma huilisikin oli ns. long overdue kuten lontooksi sanotaan.

Mitä tulee OX266:n perään huutelemiseen, se nyt on aivan turhaa. Kaikki tietävät että Oxilla on paljon tietoa lento- ja hotelliasioista mutta jos niitä ei huvita ikinä selvinpäin järkevästi jakaa vaan ainoastaan suoltaa kirjainoksennusta näppäimistön välityksellä palstalle keskellä yötä valtavassa tuubassa niin eihän sitä jaksa millään pidemmän päälle katsoa. Ja niitä "uusia mahdollisuuksia" on annettu todella monta kertaa ja annetaan varmasti jatkossakin mutta tuskin se homma koskaan miksikään muuttuu. Lisäisin tähän vielä että OX266 on luokkakaverini Bangkok Universityn MBA-ohjelmassa joten minulla ei ole mitään henkilökohtaista kaveria vastaan, päinvastoin, mutta objektiivisesti ko. käyttäjätunnuksen viestihistoriaa katsomalla ei kyllä tule kuin turhautuneeksi.
Avatar
BlackMike
ATM
Viestit: 19209
Liittynyt: 15.12.2003 11:23

Viesti Kirjoittaja BlackMike »

Jep, BB vei jalat suusta tuolla kommentilla, ei pysty olemaan mitenkään enemmän samaa mieltä. Tukataankin varoitustili täyttyi jo pidemmän aikaan ennen viikon huilia, ei siihen mikään yksi kommentti riitä. Ox on väkisinkin hiljempaa koska on huililla, mahtavat tiedot lennoista, että majoituksista, mutta se alkomahooli, kuten yleensäkin, se voi muuttaa fiksunkin toisenlaiseksi.
Avatar
ILEBAR
Ravintoloitsija
Viestit: 6429
Liittynyt: 30.12.2004 9:04
Paikkakunta: PATTAYA. Soi 8. vastapäätä Sunshine hotellia

Viesti Kirjoittaja ILEBAR »

Täällä lattiatasolla olisi mukavaa nähdä henkilöistä listaa, kuinka monta % kaikista
viesteistä lentää poistettujen viestien luetteloon. Se voisi olla uudenlainen Top Ten.
ILE BAR. Pattaya, Soi 8. Puhelin +66854409702
[url=callto://bossile]Kuva[/url]
Avatar
Yllapito
Ylläpito
Viestit: 186
Liittynyt: 17.9.2004 16:20
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Yllapito »

ILEBAR ihmeteli:
Täällä lattiatasolla olisi mukavaa nähdä henkilöistä listaa, kuinka monta % kaikista
viesteistä lentää poistettujen viestien luetteloon. Se voisi olla uudenlainen Top Ten.

Tällä hetkellä poistetuissa viesteissä on 634 viestiketjua, joissa yhteensä 4000 viestiä. Noista viestiketjuista noin puolet on vanhentuneita käyttäjäetuketjuja ja keskusteluja niistä sekä viestejä tuolta testi-osiosta.

Varsinaisesti sopimatton kielenkäytön tai tyhmyyden takia takia on poistettu reilu 300 viestiä. Se on foorumin viestimäärään nähden varsin pieni määrä. Lisäksi tulee vielä selkeät asiattomuudet, joita ei ole viitsitty säilyttää edes poistetuissa. Niitä viestejä on myös jonkin verran.

Mitä tukataan valituksiin kovalla kädellä raakatuista viesteistä tulee niin tässäkin tapauksessa vanhasta sananlaskusta löytyy selitys. "Joka kerran keksitään, sitä aina epäillään".
Yllapito
Avatar
tukataa
Hyperkannattajajäsen
Viestit: 21627
Liittynyt: 28.2.2004 2:30
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja tukataa »

BlackMike kirjoitti: Ox on väkisinkin hiljempaa koska on huililla.
´

Näin arvelinkin.
tyg
Viestit: 584
Liittynyt: 16.12.2003 10:51
Paikkakunta: helsinki

kortti

Viesti Kirjoittaja tyg »

luin jostain lehdestä että jossain kapakassa on otettu käyttöön keltainen ja punainen kortti,jalkapallotyyliin.
eikö täälläkin voisi ottaa samaa ideaa, kun tarpeeksi töpeeksii niin tulee sivulle keltainen kortti ja voi voi jos tulee punainen niin määräajaksi ulos.
Avatar
tukataa
Hyperkannattajajäsen
Viestit: 21627
Liittynyt: 28.2.2004 2:30
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja tukataa »

Ei kai nykysysteemissäkään ole vikaa mutta linja vaihtelee. Riippuen modesta / siitä kuinka hyvä päivä sillä on ollut. Viimeisen varoitukseni sain kyllä todella vähäpätöisestä asiasta.
Perusteluksi vaan sain että maailma on epäreilu. :?
Tällaisen vastauksen olisin uskonut saavani jossain teinien ylläpitämällä foorumilla mutta en täällä.
Avatar
Dartsani
Apinain Kuninkas
Viestit: 3408
Liittynyt: 15.12.2003 11:46
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Viesti Kirjoittaja Dartsani »

tukataa kirjoitti:Ei kai nykysysteemissäkään ole vikaa mutta linja vaihtelee. Riippuen modesta / siitä kuinka hyvä päivä sillä on ollut. Viimeisen varoitukseni sain kyllä todella vähäpätöisestä asiasta.
Perusteluksi vaan sain että maailma on epäreilu. :?
Tällaisen vastauksen olisin uskonut saavani jossain teinien ylläpitämällä foorumilla mutta en täällä.
Tarpeeksi kauan kun kuoppaansa kaivaa niin se viimeinen lapiollinen on usein aika pieni....
Avatar
tukataa
Hyperkannattajajäsen
Viestit: 21627
Liittynyt: 28.2.2004 2:30
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja tukataa »

Olisin voinut vaikka vannoa että juuri sinä vastaat ensimmäisenä tähän vuodatukseeni.
Säästä elämänviisautesi vaikka muijallesi ja anna ison miehen itkeä. :-D
Avatar
longi
Kukkakeppi
Viestit: 1890
Liittynyt: 14.7.2004 20:08
Paikkakunta: Lpr

Viesti Kirjoittaja longi »

Kyllä noinkin paljon aikaa (mm yli 3000 viestiä) foorumilla viettäneenä, sinun tukataa pitäisi pikkuhiljaa alkaa ymmärtämään mitä kannattaa kirjoitella tänne :?

Tänne tulee nykyään niin paljon viestejä, että modet ovat hyvin (ellei yli) työllistettyjä, että on varmaan melkoisen turhauttavaa kun pitää tuollaista veteraania vielä ruveta kaitsemaan :smt021
Takaisin miesten mitoissa
Avatar
ttm69
Lievästi alkoholisoitunut
Viestit: 2879
Liittynyt: 9.7.2004 20:37
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja ttm69 »

Mulle vois ainakin antaa vähän herkemmin parin päivän bannit. Tän(kään) triidin aloittamista en edes muista.

Nimim. TAAS lähti lapasesta :oops: :oops: :oops:
Vastaa Viestiin