Haluaisin liittyä jäseneksi

Valitukset, kiitokset, parannusehdotukset ja uudet ideat.

Valvoja: Modet

Vastaa Viestiin
Kime24
Viestit: 4
Liittynyt: 12.3.2006 10:34

Haluaisin liittyä jäseneksi

Viesti Kirjoittaja Kime24 »

:D Suomessa on muutama thaiklubi mut en osaa valita mikä olisi se paras mihin liittyä. osaisitteko kertoa miksi tähän klubiin kannattaisi liittyä? :D
Avatar
Flassi
Kiinalainen
Viestit: 4677
Liittynyt: 14.1.2004 14:17
Paikkakunta: Ulvila

Viesti Kirjoittaja Flassi »

Koska se ei maksa mitään...
Kurkkaa toki myös muutkin ja tee itse sitten päätös luetko tätä vai jotain muuta, tai ehkä jopa useampaa.

Itsekäytän tätä ja välillä kurkin mitä muissa jutellaan.
18x vuodesta 2004
Avatar
ILEBAR
Ravintoloitsija
Viestit: 6429
Liittynyt: 30.12.2004 9:04
Paikkakunta: PATTAYA. Soi 8. vastapäätä Sunshine hotellia

Viesti Kirjoittaja ILEBAR »

Flassi kirjoitti: Kurkkaa toki myös muutkin ja tee itse sitten päätös luetko tätä vai jotain muuta, tai ehkä jopa useampaa.
Aivan niin. On vain hyvä seurata mitä muuallakin tapahtuu. Sitten esimerkiksi
kirjoitettujen viestien määrästä voi itse päätellä missä parhaiten viihtyy. :shock: :wink:
ILE BAR. Pattaya, Soi 8. Puhelin +66854409702
[url=callto://bossile]Kuva[/url]
Avatar
raendi
Expatriate
Viestit: 4876
Liittynyt: 9.2.2005 11:22
Paikkakunta: PNH

Viesti Kirjoittaja raendi »

Mä käytän vaan tätä, tää on hyvä.
Ei ole aikaa tai edes kiinnostusta lukea muiden klubien kirjoituksia.
- if you ain't pukin', you ain't high -
Avatar
expatrium
Isaninportinvartija
Viestit: 56606
Liittynyt: 16.12.2003 12:15

http://www.thaiklupi.fi/

Viesti Kirjoittaja expatrium »

Kime24 kirjoitti
Suomessa on muutama thaiklubi mut en osaa valita mikä olisi se paras mihin liittyä. osaisitteko kertoa miksi tähän klubiin kannattaisi liittyä?
Flassi kirjoitti:Koska se ei maksa mitään...
Kurkkaa toki myös muutkin ja tee itse sitten päätös luetko tätä vai jotain muuta, tai ehkä jopa useampaa.
Itsekäytän tätä ja välillä kurkin mitä muissa jutellaan.
Ei kait se ihan noin mene Flassi :roll: ?
Tämä fuurumi ja itse Thaiklupi ja sen jäsenyyshän ovat kaksi eri asiaa?
http://www.thaiklupi.fi/
http://www.thaiklupi.fi/foorumi
Kun maa lähenee, niin vitsit vähenee.
Avatar
lauri
Viestit: 2996
Liittynyt: 15.12.2003 13:21
Paikkakunta: Jossain muualla

Viesti Kirjoittaja lauri »

Foorumin tunnistautuneeksi käyttäjäksi, ja sitä kautta osalliseksi kaikista eduista ja muutamasta lisäosiosta tällä foorumilla, pääsee noudattamalla tässä linkissä annettuja ohjeita:

http://www.thaiklupi.fi/foorumi/viewtopic.php?t=11369

Kuten Flassi totesi, ei maksa mitään.
Skål, kosmonauter!
Avatar
Flassi
Kiinalainen
Viestit: 4677
Liittynyt: 14.1.2004 14:17
Paikkakunta: Ulvila

Re: http://www.thaiklupi.fi/

Viesti Kirjoittaja Flassi »

krabyy kirjoitti: Ei kait se ihan noin mene Flassi :roll: ?
Tämä fuurumi ja itse Thaiklupi ja sen jäsenyyshän ovat kaksi eri asiaa?
http://www.thaiklupi.fi/
http://www.thaiklupi.fi/foorumi
oletin että kyseinen kirjoittaja haluaa lueskella viestejä joka osastolta.
18x vuodesta 2004
Avatar
expatrium
Isaninportinvartija
Viestit: 56606
Liittynyt: 16.12.2003 12:15

kysymys

Viesti Kirjoittaja expatrium »

Suomessa on muutama thaiklubi mut en osaa valita mikä olisi se paras mihin liittyä. osaisitteko kertoa miksi tähän klubiin kannattaisi liittyä?
Miksi ......
oletin että kyseinen kirjoittaja haluaa lueskella viestejä joka osastolta.
....... paljon selvemmin ei voine kysymystä esittää?
Kun maa lähenee, niin vitsit vähenee.
Avatar
Lasse
Pohjois-Thaimaan ajajat
Viestit: 33660
Liittynyt: 15.12.2003 11:22
Paikkakunta: Naantali / Khon Kaen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lasse »

Krabyy, olen satavarma että topicin aloittaja ei tiennyt että thaiklupin etuihin pääsee kiinni ilman minkäänlaisia liitymis- ja jäsenmaksuja.

Varsinaisen jäsenyyden perään hän ei varmasti haikaile jos etuihin pääsee kiinni ilmaiseksi, samoihin etuihin missä muualla joutuu maksamaan ensin liittymis- ja jäsenmaksun.
FACEBOOK RYHMIÄ --> Pohjois-Thaimaan ajajat, Khon Kaenin seudun Suomalaiset.
Avatar
Flassi
Kiinalainen
Viestit: 4677
Liittynyt: 14.1.2004 14:17
Paikkakunta: Ulvila

Re: kysymys

Viesti Kirjoittaja Flassi »

krabyy kirjoitti:
Suomessa on muutama thaiklubi mut en osaa valita mikä olisi se paras mihin liittyä. osaisitteko kertoa miksi tähän klubiin kannattaisi liittyä?
Miksi ......
oletin että kyseinen kirjoittaja haluaa lueskella viestejä joka osastolta.
....... paljon selvemmin ei voine kysymystä esittää?
1-0 voitto sulle, en edes ymmärrä sun lainailujasi ja alleviivauksia.
18x vuodesta 2004
Avatar
expatrium
Isaninportinvartija
Viestit: 56606
Liittynyt: 16.12.2003 12:15

kysymys

Viesti Kirjoittaja expatrium »

Oliko siinä jotain sopimatonta kun laitoin nuo linkit ?
Noistahan tuo selviää ,mitä kysyttiin.
Tietenkin Lasse ,noin on .....
olen satavarma että topicin aloittaja ei tiennyt että thaiklupin etuihin pääsee kiinni ilman minkäänlaisia liitymis- ja jäsenmaksuja.
..........miksi hän sitä muuten olisi kysellyt :roll:
Kun maa lähenee, niin vitsit vähenee.
Avatar
BlackMike
ATM
Viestit: 19209
Liittynyt: 15.12.2003 11:23

Viesti Kirjoittaja BlackMike »

Ei kait tässä ole mitään uutta tai ihmeellistä nyt? Thai-klupi ry ylläpitää pääasiallisena toimenaan http://www.thaiklupi.fi/foorumi osoitteessa olevaa foorumia. Foorumi on kaikille ilmainen ja halutessaan, rekisteröitynyt ihminen voi lähettää yksityisviestillä henkilötietonsa (etu- ja sukunimen ja katuosoitteen) ja saa näin itselleen Tunnistautuneen Käyttäjän statuksen, eli oikeudet käyttää hankkimiamme etuja, että lisäksi luettavakseen muutaman lisäosion mm. missä noita etuisuuksia on listattuna ja tietenkin ne lentohinnat. Osa eduista vaatii myös Käyttäjäetukorttia, Tiedotteissa on ohjeet miten toimia sen suhteen, eli pääpiirteissään katsoo listalta kuka henkilö on lähellä hänen asuinaluettaan ja sopii tapaamisen, tai lähettää kirjekuoren, jossa on toinen kuori sisällä postimerkkeineen, niin kortti tulee sitten paluupostissa hänelle kotiin.

http://www.thaiklupi.fi on ihan hyvä osoite, meidän etusivumme, siellä on paljon juttuja jo valmiina vinkeiksi ja neuvoiksi. Lisääkin laitetaan sitä mukaa kun keritään ja ehdotuksiakin voi laittaa yv:llä, että julkisestikin vaikka juuri tänne Palautetta Ylläpidolle -palstalle.
Avatar
Dartsani
Apinain Kuninkas
Viestit: 3408
Liittynyt: 15.12.2003 11:46
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Viesti Kirjoittaja Dartsani »

Älä viitti taas alkaa vääntämään, aivan turhaa pilkun viilausta. Hanki jotain muuta tekemistä.
Tajuat varmaan että 99,999999999999999999999% pitää sitä, että saa noita etuja samana kuin jäsenyyttä...ainakin noista ketkä minulle soittaneet taikka YVllä lähestyneet. Ellei krabyyllä taikka Googlella ole muuta tietoa niin ei aina kannata äidinkielenopettajaa leikkiä ja sanamuodoista vikistä.
MEH
Viestit: 1115
Liittynyt: 20.4.2004 20:16

Viesti Kirjoittaja MEH »

Hohhoo... ihme kinoja saadaan aikaiseksi mitä ihmeellisimmistä aiheista. Onhan tuo tietysti keino viestiä uudelle tulokkaalle, että syytä mennä muualle :D
Kaikki alkoi 26.1.1995.
Avatar
Flassi
Kiinalainen
Viestit: 4677
Liittynyt: 14.1.2004 14:17
Paikkakunta: Ulvila

Viesti Kirjoittaja Flassi »

MEH kirjoitti:Hohhoo... ihme kinoja saadaan aikaiseksi mitä ihmeellisimmistä aiheista. Onhan tuo tietysti keino viestiä uudelle tulokkaalle, että syytä mennä muualle :D
ite mietin just ihan samaa mutta toisaalta _keskustelufoorumihan_ tämä on ja keskustelua saa syntyä :D
18x vuodesta 2004
Avatar
Lasse
Pohjois-Thaimaan ajajat
Viestit: 33660
Liittynyt: 15.12.2003 11:22
Paikkakunta: Naantali / Khon Kaen
Viesti:

Re: kysymys

Viesti Kirjoittaja Lasse »

krabyy kirjoitti: ..........miksi hän sitä muuten olisi kysellyt :roll:
Topicin aloittaja kirjoitti liittymisestä ja clubiin liittymisestä. Tunnistautuminen, liittyminen ja jäsenyys kaksi eri asiaa.

Vielä kun kaikki tajuaisi ensimäiseksi foorumille rekisteröidyttyään lukea Tiedotteet ja Ohjeet foorumia niin tämänkin keskustelu olisi jäänyt käymättä. 8)
FACEBOOK RYHMIÄ --> Pohjois-Thaimaan ajajat, Khon Kaenin seudun Suomalaiset.
Avatar
expatrium
Isaninportinvartija
Viestit: 56606
Liittynyt: 16.12.2003 12:15

;)

Viesti Kirjoittaja expatrium »

Vielä kun kaikki tajuaisi ensimäiseksi foorumille rekisteröidyttyään lukea Tiedotteet ja Ohjeet foorumia niin tämänkin keskustelu olisi jäänyt käymättä.
Älä muuta viserrä :wink:
Kun maa lähenee, niin vitsit vähenee.
Kime24
Viestit: 4
Liittynyt: 12.3.2006 10:34

kiitos

Viesti Kirjoittaja Kime24 »

:D taisin valinnan tehdä. Tämä ei ole se minun juttu, kun riidaksi halusitte heittää :?
Avatar
Flassi
Kiinalainen
Viestit: 4677
Liittynyt: 14.1.2004 14:17
Paikkakunta: Ulvila

Re: kiitos

Viesti Kirjoittaja Flassi »

Kime24 kirjoitti::D taisin valinnan tehdä. Tämä ei ole se minun juttu, kun riidaksi halusitte heittää :?
hyvä että osaat päättää :P
18x vuodesta 2004
Avatar
Jonssoni
Viestit: 6
Liittynyt: 29.3.2006 23:11

Viesti Kirjoittaja Jonssoni »

Sori tyhmä kysymykseni. Onko Thai-klupilla jotain jäsenmaksua/vuosimaksua :?: Haluttais liittyä klupiin, kun ollaan sinnepäin menossa. Paikanpäällä jotain alennuksia silmälaseista yms. Olen kuullut jostain 10 eurosta, olenko ihan hakoteillä?
Avatar
Lasse
Pohjois-Thaimaan ajajat
Viestit: 33660
Liittynyt: 15.12.2003 11:22
Paikkakunta: Naantali / Khon Kaen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lasse »

Jonssoni kirjoitti:Onko Thai-klupilla jotain jäsenmaksua/vuosimaksua :?: Haluttais liittyä klupiin, kun ollaan sinnepäin menossa. Paikanpäällä jotain alennuksia silmälaseista yms. Olen kuullut jostain 10 eurosta, olenko ihan hakoteillä?
Ei ole mitään jäsenmaksua tunnistautuneille käyttäjille, edut saat käyttöösi toimimalla ohjeiden mukaan,
http://www.thaiklupi.fi/foorumi/viewtopic.php?t=11369

Olet hakoteillä, tomimalla ohjeiden mukaan pääset etujen piiriin ilman minkäänlaisia liittymis-ja jäsenmaksuja.

Etujen saamiseksi vaaditaan thaiklupin etukorttia ja sekin selviää tosta samaisesta viestiketjusta, mikä on myös aiemmin mainittu tässä viestiketjussa.
FACEBOOK RYHMIÄ --> Pohjois-Thaimaan ajajat, Khon Kaenin seudun Suomalaiset.
Vastaa Viestiin