Hakuohjelma

Valitukset, kiitokset, parannusehdotukset ja uudet ideat.

Valvoja: Modet

Vastaa Viestiin
Coin
Viestit: 1434
Liittynyt: 10.1.2004 8:38

Hakuohjelma

Viesti Kirjoittaja Coin »

Minulla on pieni ongelma kun käytän hakua? Jos esim. haen sanalla skytrain, niin saan 9 osumaa. Kun klikkaan ensinmäistä osumaa niin se aukaisee kyseisen keskustelun ja kaikki ok.
Mutta nyt minulle tulee itse ongelma, joka on ehkä mitätön ja johtuu minusta itsestäni, enkä osaa käyttää kyseistä hakuohjelmaa :-D
Palatakseni takaisin saamaani 9 vastaukseen niin sepäs ei onnistukkaan, minulla kieltäytyy antamasta kyseistä sivua ja joudun tekeen uudestaan kyseisen haun ja sama on toistettava kaikissa 9 vastauksessa.
Onko tämä ihan yleinen ilmiö? ja jos on niin voisko asialle tehdä jotain?
Ajattelin vain kun joskus niitä vastauksia saattaa olla monia kymmeniä.
Avatar
BlackMike
ATM
Viestit: 19209
Liittynyt: 15.12.2003 11:23

Viesti Kirjoittaja BlackMike »

Nuo hakutulokset menevät 'expired' tilaan kun palaa takaisin 'back' -näppäimellä, itse teen niin, että avaan hakujen linkit painamalla hiiren oikeata nappulaa ja valitsen: Open in new window, jolloin valittu kohta aukeaa omana ikkunanaan ruudulle.
Avatar
Koo
tosiporvari ja raharötkö
Viestit: 4596
Liittynyt: 15.12.2003 12:15
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Koo »

Uuteen ikkunaan avaaminen onnistuu kätevästi myös, kun linkkiä klikatessa pitää vaihto-näppäimen (shift) pohjassa (IE).

Edistyksellisemmissä selaimissa (Uusi Mozilla, Netscape, Konquerer, Firefox, Opera, Safari jne.) kun pitää 'Ctrl'-napin pohjassa niin avaa uudelle välilehdelle.
Hyvää, Halvalla, Nopeasti - valitse näistä kaksi.
Coin
Viestit: 1434
Liittynyt: 10.1.2004 8:38

Viesti Kirjoittaja Coin »

Kiitoksia!, se on yksinkertaista kun osaa :oops: :wink:
Avatar
Lasse
Pohjois-Thaimaan ajajat
Viestit: 33660
Liittynyt: 15.12.2003 11:22
Paikkakunta: Naantali / Khon Kaen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lasse »

Taas oppi meikäläinenkin jotain uutta :oops: :lol:
FACEBOOK RYHMIÄ --> Pohjois-Thaimaan ajajat, Khon Kaenin seudun Suomalaiset.
Vastaa Viestiin