Voitteko tarkistaa

Valitukset, kiitokset, parannusehdotukset ja uudet ideat.

Valvoja: Modet

Vastaa Viestiin
tj72
Viestit: 1312
Liittynyt: 18.12.2003 13:28

Voitteko tarkistaa

Viesti Kirjoittaja tj72 »

Ennenkin on ollut samaa vikaa, siis kun normaalisti katson viestit niin painan katso viime kayntisi jalkeen tulleet viestit tms.

Mutta taas todistettavasti ei nay kaikki viestit mita en ole nahnyt ennen edellista kayntia. mm. Miki67 laittoi aanestyksen muutama tunti sitten palstalle Pattaya night lovers, olen sen jalkeen kahdesti kaynyt palstalla ja ko. aanestysta ei tule ruudulleni jos painan viime kayntisi jalkeen tulleet viestit tms. Tosin loydan sen kuitenkin ko. palstalta heti.

En ole niin perehtynyt asiaan, joten en tieda missa on vika, mutta tama ei todellakaan ollut ensimmainen kerta kuin nain kavi.

Katson kuitenkin palstan paivittain joten katevin tapa on kayttaa nimen omaan on viime kayntisi jalkeen tulleet viestit. Jos pystytte korjaamaan ongelman olen enemman kuin tyytyvainen. Kiitos.
OSAAMISTA JO KAHDELLA VUOSITUHANNELLA
Avatar
tri_Hoto
Disinformaatikko
Viestit: 6286
Liittynyt: 15.12.2003 11:08
Paikkakunta: Riihimäki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tri_Hoto »

Kyseessä ei ole ongelma. Käyttääksesi tätä ominaisuutta täysipainoisesti, sinun pitää kirjautua foorumilta ulos, kun lopetat lukemisen. Pelkkä selaimen sulkeminen ei riitä.

Mikäli et kirjaudu ulos, foorumi kirjaa sinut ulos vasta tunnin päästä. Eli menetät näin tunnin aikana kirjoitetut viestit.

Oppia ikä kaikki.
--tri_Hoto--
tj72
Viestit: 1312
Liittynyt: 18.12.2003 13:28

Viesti Kirjoittaja tj72 »

Ok, kiitos nopeasta vastauksesta.
OSAAMISTA JO KAHDELLA VUOSITUHANNELLA
Avatar
mikimmo
Viestit: 83
Liittynyt: 30.3.2004 11:55

Viesti Kirjoittaja mikimmo »

tri_Hoto kirjoitti:Kyseessä ei ole ongelma. Käyttääksesi tätä ominaisuutta täysipainoisesti, sinun pitää kirjautua foorumilta ulos, kun lopetat lukemisen. Pelkkä selaimen sulkeminen ei riitä.

Mikäli et kirjaudu ulos, foorumi kirjaa sinut ulos vasta tunnin päästä. Eli menetät näin tunnin aikana kirjoitetut viestit.

Oppia ikä kaikki.
Tämäpä hyvä tieto, jota kannattaisi korostaa enemmän!
Avatar
DelArco
นอกรีต
Viestit: 6711
Liittynyt: 21.2.2004 21:26
Paikkakunta: Vähän Tampereesta ylöspäin, jossain metsän keskellä.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja DelArco »

Onko avainsana
täysipainoisesti
:?:

Koska itse näen uudet viestit, joko päivittämällä sivua, klikkaamalla "backkia", tai sitä linkkiä. Toimii hyvin myös selaimen sulkemisen jälkeen vaikka en kirjaudu ikinä ulos (valikon kautta).
Avatar
demuz
Chang lover
Viestit: 273
Liittynyt: 3.1.2004 0:02
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja demuz »

tri_Hoto kirjoitti:Mikäli et kirjaudu ulos, foorumi kirjaa sinut ulos vasta tunnin päästä. Eli menetät näin tunnin aikana kirjoitetut viestit.
Jonkin verran tähän phpBB:hen perehtyneenä sanoisin että menee kutakuinkin näin.

Mikäli et kirjaudu ulos, foorumi kirjaa sinut ulos vasta tunnin päästä (tällä foorumilla). Tässä vaiheessa käyttäjä pyyhitään pois foorumin "istunto taulukosta", mutta käyttäjän uloskirjautumisajaksi jää se aika jolloin käyttäjä on viimeksi ladannut jonkun sivun foorumilla. Seuraavan kerran kirjautuessa foorumi näyttää uusina viesteinä tämän "uloskirjautumisajan" jälkeen tulleet viestit.

Ongelma lienee ollut kuitenkin tässä.
tj72 kirjoitti:mm. Miki67 laittoi aanestyksen muutama tunti sitten palstalle Pattaya night lovers, olen sen jalkeen kahdesti kaynyt palstalla ja ko. aanestysta ei tule ruudulleni jos painan viime kayntisi jalkeen tulleet viestit
Kävit kahdesti foorumilla, joten olettaisin että olet kirjautunut molemmilla kerroilla uudestaan sisään foorumille.
Eli ilmeisesti ensimmäisellä kerralla ko. viesti oli jo tullut foorumille mutta et sitä kuitenkaan lukenut. Ja seuraavalla kerralla se onkin jo ollut ns. vanha viesti joka ei enää näy siellä viime käynnin jälkeen tulleissa viesteissä.

Ja käytännössä olen sen ainakin omalla kohdallani todennut näin olevan, niin eri selaimilla kuin eri foorumeillakin.
timeo Danaos et dona ferentes
Avatar
ILEBAR
Ravintoloitsija
Viestit: 6429
Liittynyt: 30.12.2004 9:04
Paikkakunta: PATTAYA. Soi 8. vastapäätä Sunshine hotellia

Viesti Kirjoittaja ILEBAR »

Minä käytän ruksia ilmoita vastauksesta. Sähköpostista löydän nopeasti
aiheet minin olen kirjoitellut. Välillä joku haluaa kiireisesti tulla tälle netille
hoitamaan asioitaan. Olen huomannut sen olevan hyvä ja nopea tapa päästä
uudelleen aiheeseen käsiksi. :-k
ILE BAR. Pattaya, Soi 8. Puhelin +66854409702
[url=callto://bossile]Kuva[/url]
Avatar
DelArco
นอกรีต
Viestit: 6711
Liittynyt: 21.2.2004 21:26
Paikkakunta: Vähän Tampereesta ylöspäin, jossain metsän keskellä.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja DelArco »

No just kun pääsi kehumaan, että hienosti toimii kaikki niin ilmaantui seuraava ongelma:
kun suljen selaimen (IE), ja avaan heti uudestaan, niin foorumi on logannut mut pihalle.
Ei auta vaikka ruksii "Kirjaa minut aina sisään automaattisesti: ".

Testailin muitakin foorumeita ja niillä automaattinen kirjautuminen toimii edelleen.

:shock: :shock: :shock:
Avatar
Rhino
Ilii ti, Ilii ju
Viestit: 6370
Liittynyt: 30.5.2005 12:48
Paikkakunta: Missä milloinkin

Viesti Kirjoittaja Rhino »

DelArco kirjoitti:No just kun pääsi kehumaan, että hienosti toimii kaikki niin ilmaantui seuraava ongelma:
kun suljen selaimen (IE), ja avaan heti uudestaan, niin foorumi on logannut mut pihalle.
Ei auta vaikka ruksii "Kirjaa minut aina sisään automaattisesti: ".

Testailin muitakin foorumeita ja niillä automaattinen kirjautuminen toimii edelleen.

:shock: :shock: :shock:
Älä käytä IE:tä vaan Operaa tai MOZ:ia, kyllähen sen pitäisi Nuorisojoukkojen jäsen muistaa :-D :-D :-D
Avatar
DelArco
นอกรีต
Viestit: 6711
Liittynyt: 21.2.2004 21:26
Paikkakunta: Vähän Tampereesta ylöspäin, jossain metsän keskellä.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja DelArco »

Mun piti laittaa, että tuo ei käy vastaukseksi mutta unohdin. :-D
Avatar
demuz
Chang lover
Viestit: 273
Liittynyt: 3.1.2004 0:02
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja demuz »

DelArco kirjoitti:No just kun pääsi kehumaan, että hienosti toimii kaikki niin ilmaantui seuraava ongelma:
kun suljen selaimen (IE), ja avaan heti uudestaan, niin foorumi on logannut mut pihalle.
Ei auta vaikka ruksii "Kirjaa minut aina sisään automaattisesti: ".
Kannattais varmaan tarkistaan nuo cookie asetukset. Eli phpbb2mysql_data niminen cookie pitää pysyä tallessa vaikka selaimen välillä sulkeekin jotta tuo automaattinen sisäänkirjautuminen toimii.

En tarkkaan muista miten se meni, mutta tähän oli joku ohjekin olemassa, mikä saattaisi auttaa.
Meniköhän se jotenkin näin. :roll:
-Kirjaudu foorumille.
-Poista kaikki cookiet/evästeet (riittää kun poistaa kaikki http://www.thaiklupi.fi:n lähettämät evästeet)
-Kirjaudu ulos foorumilta
-Kirjaudu sisään uudestaan, ja ruksi kohtaan kirjaa sisään automaattisesti

Tuo ainakin auttoin mulla firefoxin kanssa.
timeo Danaos et dona ferentes
Avatar
DelArco
นอกรีต
Viestit: 6711
Liittynyt: 21.2.2004 21:26
Paikkakunta: Vähän Tampereesta ylöspäin, jossain metsän keskellä.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja DelArco »

Kiitän ja kuittaan! :smt023

Taas rokkaa!

:smt024
Avatar
Rhino
Ilii ti, Ilii ju
Viestit: 6370
Liittynyt: 30.5.2005 12:48
Paikkakunta: Missä milloinkin

Viesti Kirjoittaja Rhino »

DelArco kirjoitti:Kiitän ja kuittaan! :smt023

Taas rokkaa!

:smt024
Onha se selvä että Jypin kotikaupungista tulee oikea vastaus :-D :lol: :-D
Avatar
demuz
Chang lover
Viestit: 273
Liittynyt: 3.1.2004 0:02
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja demuz »

Rhino kirjoitti:Onha se selvä että Jypin kotikaupungista tulee oikea vastaus :-D :lol: :-D
Khyl... Ei epäilystäkään. :wink:

Vaikka en IE:tä käytäkään, enkä myöskään suosittele sitä kenellekkään. :shock: :-D
timeo Danaos et dona ferentes
Vastaa Viestiin