Ihmeellistä moderointia (jaettu)

Valitukset, kiitokset, parannusehdotukset ja uudet ideat.

Valvoja: Modet

Vastaa Viestiin
Melrose

Re: Ihmeellistä moderointia (jaettu)

Viesti Kirjoittaja Melrose »

Sori kirjoitus virheet. Pankin äijä ikinä :smt006
tri_Hoto
Disinformaatikko
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tri_Hoto »

Melrose kiinnitti huomiota:
Oletko hoto ikinä ajatellut käydä pääsi tutkittamista? Jotenkin tuntuu että ketjujen lukottaminen tai bannien jakaminen ei ole täysin notmaalia käyttäytymistä. Itsellänikin on varmasti korvien välissä vikaa ja luultavasti erittäin paljon kun tarkemmin ajattelee.
Perhana, eipä ole tullut mieleen viime aikoina. Tutkin asiaa ja huomasin, että olet ihan oikeassa. Esimerkiksi sinä et ole bannannut ketään saati lukottanut mitään ketjua. Eli olen toiminut täysin poikkeavasti kuin suurin osa kirjoittajista. Olipa hyvä, että kiinnitit asiaan huomiota. Nyt pitää oikein miettiä, mistä tämä epänormaalius johtuu.

Voi hyvinkin olla, että pyydän lapsenlastani tutkimaan pääni.
--tri_Hoto--
Melrose

Tosissaan täällä keskustelupalstalla, missä oikeastaan voi puhua asioista kuin asioista, niin hoto on se helppo keskustelukumppani. Välillä varmasti vähän vähemmän aktiivisempi koska vuosien kertymää on. Ei sitä jaksa samaan tahtiin kuin alkuaikoina. hotolle kun vittuilee niin sieltä tulee pikkuisen parempi kuittaus takaisin. Tätä en tietenkään tee pahoittanekseni kenenkään mieltä vaan saadakseni tuon karhun herielle. :smt006
Melrose

Se että keskustelupalstan idea on luultavasti keskustelu eikä banaani, niin mennään oikeilla linjoilla. Nyt omasta mielestäni olen aavistellut että keskustleijat ovat asian käsittäneet. Itse vielä vittuilen, mutta voin palta ruotuun.
Vastaa Viestiin