Onks CD-ostopaikoilla eroa, hinnat nyt?

Kuinka selviytyä ensimmäisestä retkestä Thaimaahan ja myös sen jälkeisestä elämästä Suomessa? Vastauksia kysymyksiin, vinkkejä, tapaetikettiä sekä mukavaa jutustelua. Tätä aluetta voivat lukea kaikki, kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvojat: Tilac, Modet

Vastaa Viestiin
beach79
Viestit: 381
Liittynyt: 27.1.2004 1:52
Paikkakunta: Hki

Onks CD-ostopaikoilla eroa, hinnat nyt?

Viesti Kirjoittaja beach79 »

Pitäis löytyy musaa, mitäs on nyt hintataso CD:llä ja entäs laatu katukojuissa? Suosita ostopaikkaa, market? Tavaratalo?
sammy77
Puoluejuoma
Viestit: 2675
Liittynyt: 5.2.2005 12:05
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja sammy77 »

kopioitten laatu ja hinta vaihtelee ite oon ostanut noin 100 bth feikkejä ja hyvin on pelittänyt, mutta olen ostanut myös aitoja ja hinnat uutuuksille 6-8 eur/levy ostoskeskusten levyliikkeistä.
Avatar
babar
Hammock lover
Viestit: 3426
Liittynyt: 26.1.2004 21:12

Viesti Kirjoittaja babar »

Samuilta sai parista paikkaa 15 levyä 1 000 BHT ja hyvin on kaikki pelannut.
Avatar
Flassi
Kiinalainen
Viestit: 4677
Liittynyt: 14.1.2004 14:17
Paikkakunta: Ulvila

Viesti Kirjoittaja Flassi »

eka hinta voi olla triplat tingitystä.
jostain sillan alta pikkuputiikista ei turistialueelta voisi saada ihan pilkkahintaan... näin ainakin oli joen toisella puolella bangkokissa.
itse ostelin vaan originaalia musaa ja ei hinnat päätä huimannut silloinkaan.
18x vuodesta 2004
Avatar
PeteS
Free Burma
Viestit: 2585
Liittynyt: 28.12.2003 19:29

Viesti Kirjoittaja PeteS »

Esim. BigC cd/vcd 135b kpl

PeteS
Fred

Viesti Kirjoittaja Fred »

Onko noi uutuus originaalilevyt tosiaan vain 6-8 euroa? Yhden aidon olen joskus aikoinaan ostanut Pattayan Garden Plazan levyliikkeestä ja maksoi melkein tuhat bahtia.
Avatar
JPL
Same Same
Viestit: 1605
Liittynyt: 15.12.2003 22:27
Paikkakunta: Kerava/Ban Huai Lan

Viesti Kirjoittaja JPL »

Riippuu levystä.tarjouksessa ulkomaalaisia uusia julkaisuja alkaen 300bht.Thaikku levyt maksavat noin 150 bahtista ylöspäin CD-Warehousesta ,halvemmalla saa jos ostaa isoista tavarataloista.VCD:t on halpoja,mutta ei sitä kuvan laatua jaksa montaa leffaa katsoa.Alkuperäisiä DVD levyjä voi saada edullisestikin,Carrefourissa oli toukokuussa alkuperäinen Phanton Of Opera DVD tarjouksessa 200bht.
Avatar
Jim Reindeer
Phlapphla Chai Lover
Viestit: 1252
Liittynyt: 16.10.2004 17:04
Paikkakunta: Pattaya

Viesti Kirjoittaja Jim Reindeer »

Fred kirjoitti:Onko noi uutuus originaalilevyt tosiaan vain 6-8 euroa? Yhden aidon olen joskus aikoinaan ostanut Pattayan Garden Plazan levyliikkeestä ja maksoi melkein tuhat bahtia.
8) Ostelin Pattayan Carrefourista aitoja uutuuslevyjä muistaakseni hintaan 300-400 bathia eli tosi edullisia.
Avatar
eerok
Viestit: 74
Liittynyt: 12.12.2004 8:30
Paikkakunta: Bangkok

Viesti Kirjoittaja eerok »

Hmm. Itse shoppasin Khon Kaenista uutuuslevyn 130 bahtilla. Levy tosin oli Body Slam 6, joten hinnat lienee eri ulkomaisille artisteille?

Edit: joo, luetaan niita edellisia viesteja. sori, tuli toistoa :oops:
Vastaa Viestiin