Viestin poisto tai siirto?
Valvoja: Modet
Viestin poisto tai siirto?
Jokin aika sitten kirjoittelin tähän yleiseen omia kokemuksia passin uusimisesta. Eipähän näy enää sitä postausta...
1. jos siinä oli jotain sopimatonta niin olis kai ollut aiheellista ilmoittaa poistosta?
2. heräsi kuitenkin epäilys, että on siirretty jonnekin toisaalle, minne mulla ei e ole oikeuksia ja jos on siirretty semmoseen osioon niin olisin luullut kerrottavan mitä tarttee tehdä keskustalleekseen jatkossa asiasta.
Mode, joka on siirtänyt olisi voinut kertoa mulle kanssa, että on siirtänyt osioon mihin mulla ei ole oikeutta
voisittekos modet kommentoida
1. jos siinä oli jotain sopimatonta niin olis kai ollut aiheellista ilmoittaa poistosta?
2. heräsi kuitenkin epäilys, että on siirretty jonnekin toisaalle, minne mulla ei e ole oikeuksia ja jos on siirretty semmoseen osioon niin olisin luullut kerrottavan mitä tarttee tehdä keskustalleekseen jatkossa asiasta.
Mode, joka on siirtänyt olisi voinut kertoa mulle kanssa, että on siirtänyt osioon mihin mulla ei ole oikeutta
voisittekos modet kommentoida
Keep EXCELing
@Kunde
@Kunde
- DelArco
- นอกรีต
- Paikkakunta: Vähän Tampereesta ylöspäin, jossain metsän keskellä.
- Viesti:
Re: Viestin poisto tai siirto?
Postaus näkyy olevan viranomaisvinkit - osiossa.
Moderaattorit siirtävät viestejä yleensä niille palstoille, minne viesti kuuluu. Viestien siirroista ei erikseen ilmoitella, sillä kukaan ei voi muistaa mille palstalle kullakin kirjoittajalla on oikeuksia tai ei ole. Kirjoittajia on nimittäin satoja. Viestien poistoista yleensä on tapana ilmoittaa, mutta itse olen välillä luottanut siihen, että kirjoittaja kyllä ymmärtää viestin poistetun. Varsinkin, jos viestin sisältö on ollut riittävän asiaton.
Näitä salattuja palstoja on hyvin helppo päästä lukemaan. Tuossa keskustelualueen ylälaidassa on ohjeet selvällä suomen kielellä. Kun ne lukee, moni hämäräksi jäänyt asia selviää kokeneellekin kirjoittajalle.
En ihmettelisi, jos joku moderaattori siirtäisi tämänkin viestin tuohon "terveisiä ylläpidolle"-palstalle.
Näitä salattuja palstoja on hyvin helppo päästä lukemaan. Tuossa keskustelualueen ylälaidassa on ohjeet selvällä suomen kielellä. Kun ne lukee, moni hämäräksi jäänyt asia selviää kokeneellekin kirjoittajalle.
En ihmettelisi, jos joku moderaattori siirtäisi tämänkin viestin tuohon "terveisiä ylläpidolle"-palstalle.
--tri_Hoto--
viranomaisvinkit - osiossa.
niinpä niin...
en voinut sinne sitä postata joten panin sen yleinen osastoon kun se ei muuallekaan sopinut mun oikeuksila
no hienoa, että sitä ei ole poistetu
pitää sitten anoa oikeuksia, että pääsee lukemaan omia postauksiaan
niinpä niin...
en voinut sinne sitä postata joten panin sen yleinen osastoon kun se ei muuallekaan sopinut mun oikeuksila
Keep EXCELing
@Kunde
@Kunde
Voi myös klikata tuota "Profiili" painiketta viestiruudukon alalaidassa -> "Hae käyttäjän viestit" josta selviää oma ja miksei myös muidenkin nimimerkkien viestihistoria.
Tunteet ne on leidarillakin!
- Lasse
- Pohjois-Thaimaan ajajat
- Viesti:
Liittynyt: 28.1.2004 9:52kunde kirjoitti:viranomaisvinkit - osiossa.
niinpä niin...
Eikä haettu kaikkia oikeuksia, oikeuksia mitkä ei maksa mitään muuta kuin vaivan.
FACEBOOK RYHMIÄ --> Pohjois-Thaimaan ajajat, Khon Kaenin seudun Suomalaiset.
lieneekö savon säätäjän peruja kun olen hakenut sitten vain K18 oikeuksia
Keep EXCELing
@Kunde
@Kunde