Kokemuksia Bio Karoten tableteista? ?
Kokemuksia Bio Karoten tableteista? ?
Hei, olen lähdössä kahden viikon kuluttua thaimaaseen, ja haluaisin vastaukset pariin kysymkseen.
- Olisiko kenelläkään kokemusta Bio Karoten tableteista?
- saako niillä tai vastaavilla tuotteilla parempaa tulosta rusketukseen?
- entä onko thaimaassa saatavana jonkinlaista rusketusöljyä joka parantaa auringon tarttumista? (en tarkoita itseruskettavia)
- Olisiko kenelläkään kokemusta Bio Karoten tableteista?
- saako niillä tai vastaavilla tuotteilla parempaa tulosta rusketukseen?
- entä onko thaimaassa saatavana jonkinlaista rusketusöljyä joka parantaa auringon tarttumista? (en tarkoita itseruskettavia)
Rusketusöljyä löytyy ainakin Nivean ja olikohan Garnierin tuotteista (eli samoja öljyjä mitä Suomestakin saa, säästöä voi näissä tehdä muutaman euron jos hyvä tuuri käy Suomen hintoihin verrattuna), kertoimet vain aika pieniä, tasolla SPF 2-4 joten ei ihan alkulomasta kannata käyttää eikä herkemmällä iholla ollenkaan. Muita merkkejä mitä voi tulla vastaan Coppertone ja Banana Boat.
En mie kyllä menis aurinkorasvaa syömään...Simppa kirjoitti:Syökää porkanoita ennen reissua ja sitten tavallista aurinkorasvaa.
Mutta oikeesti, mikäs se kysymys oli... niin viimeeks huomattiin, että kaveri ei ruskettunut koko matkalla ollenkaan, kun veteli joka päivä sellaasta 40 kertoimista rasvaa nahkaansa. ettei pala.
Itte kävin ennen matkaa solariumissa x 10 muistaakseni ja sit olin auringossa vain sen aikaa, kun tuntu hyvältä, ei kertoimia ja a vot, kaunis rusketus tuliaisina kahden viikon reissulta.
T: Kissi
PS: Olen helposti palavaa tyyppivä, mutta kun muistaa, että kohtuus kaikessa, niin jopa rantakohteissa pärjää palamati
>^,,^< Never Drive Faster than Your Guardian Angel Can Fly >^,,^<
Kunnon kasarimeininkiä, solariumissa käynti. Siihen aikaan mullakin roikkui vesisängyn yläpuolella alaslaskettava kokovartalosolarium. Solarium-rusketus ei tietääkseni suojaa auringolta mitenkään, vaan solariumsäteet vaikuttavat nahan eri kerrokseen, vieläpä erittäin karsikogeenisellä tavalla. Kaunis rusketus on kiva katsella, mutta se katoaa kovin nopeasti. Lisäksi iho vanhenee ennenaikaisesti, mutta tehkää kuten tykkäätte. Itse lopetin auringonpalvomisen jo 10 vuotta sitten, vaikka en silloin vielä Thaimaassa käynytkään.kisu kirjoitti:Itte kävin ennen matkaa solariumissa x 10
Kun on kyse rakkaudesta, ei kannata miettiä rahanmenoa!
"Siihen aikaan mullakin roikkui vesisängyn yläpuolella alaslaskettava kokovartalosolarium."
Pakko nauraa *heh*. Vanhentakoon tai ei, mutta aurinkoa on saatava, ja sitä väriä hipiään. En kanssa itse usko, että solariumista on apua mihkään suojaamiseen, mutta ajattelin ihan muuten vaan käydä ottamassa väriä ennen matkaa muutaman kerran. Jos jaksaa, niin keväällä sitten muutaman kerran "pitkittämässä" rusketusta.
Noihin tabuihin en jaksa uskoa ...
Pakko nauraa *heh*. Vanhentakoon tai ei, mutta aurinkoa on saatava, ja sitä väriä hipiään. En kanssa itse usko, että solariumista on apua mihkään suojaamiseen, mutta ajattelin ihan muuten vaan käydä ottamassa väriä ennen matkaa muutaman kerran. Jos jaksaa, niin keväällä sitten muutaman kerran "pitkittämässä" rusketusta.
Noihin tabuihin en jaksa uskoa ...
-
- Ex-Bangkok Student
Sen verran joutuu sanomaan, että ainakin mun hallitus ruskettuu kyllä ilmiömäisen nopeasti; sen väri vaihtuu tosi paljon siin missä ite ei samalla rannalla (normaalirasvat) tee mitään. Pattiksen aurinko eli 'Pattaya Sun' auttaa hallitusta mut ei mua , joka on sen verran ok, ja BKkn metropolirakenne teke sen että siel ei rusketus tuu ihan niin kovaa esihín; mut ei itketä, ok silti