Sniiduilu reissu thaimaahan..
Re: Sniiduilu reissu thaimaahan..
Meinaa Lao "tärpättiä"mistä vain
löytyy esansit makuun kuin makuun samoin kuin" hajusteissa"
Viimeksi kun oon ostanut maksoi 30 THB ja pullon koko ei ollut kuin about ison Changin luokkaa. Ai sitä makuelämystä. Tuostakin on kymmenkunta vuotta aikaa.loy kirjoitti:Meinaa Lao "tärpättiä"mistä vain
Ai niin se olikin "kolmea sormea" taitaa olla vuosikertaa.
- som nam naa -
Jätkät jauhaa viinasta ja naisista vaikka kaveri on ilmoittanut etteivät ne kiinnosta
Varaukset https://www.majatalo.info/huoneet/
tai Puh. 08 6303 4870
tai Puh. 08 6303 4870
Ei ku Laosissa pullotettua esanssi "tärpättiä" makuina löytyy WHiskit ,konjakit yms...
Taitaapi tulla sit Hotolle töitä....
Taitaapi tulla sit Hotolle töitä....
Tilaa uuden...r15to68 kirjoitti:Entäs jos Visa hukkuu tai hajoaa??Johnny83 kirjoitti:Visa korvannee tämän...r15to68 kirjoitti: Ja selvitä jollekkin tutulle tällä suomessa miten voi lähettää Western Unionilla rahaa sinulle.
Se on hyvä jos jostain syystä tarvii rahaa äkkiä saada.
-tee ekoteko,älä lisäänny-
Miten ja mistä? Entä kuinka nopeasti sen uuden saa ja minne?Tilaa uuden...
Itse lähdössä marras-joulukuuksi Thaimaahan ja tällä kertaa kokeillaan 15 e/päivä. Viime reissulla 20 e/pvä ja hyvin yövyttiin, syötiin ja halutessa juotiinkin. Aktiviteetit toivat vähän ylimääräisiä kuluja.
Uskon, että 5 eurollakin pärjää, mutta se ei tosiaan salli mitään ylimääräisiä matkustuskuluja, sairastumisia yms. Ja vaatii tietoa ja kokemusta tai viitseliäisyyttä esim. halpojen ruokapaikkojen sijainnista.
Mukavaa reissua! Niin ja olen itsekin sitä mieltä, että mieluummin makaan marraskuun Thaimaassa rannalla vaikka sitä vettä juoden, kuin herään loska-aamuna töihin Suomessa joka aamu klo 6.15.
Uskon, että 5 eurollakin pärjää, mutta se ei tosiaan salli mitään ylimääräisiä matkustuskuluja, sairastumisia yms. Ja vaatii tietoa ja kokemusta tai viitseliäisyyttä esim. halpojen ruokapaikkojen sijainnista.
Mukavaa reissua! Niin ja olen itsekin sitä mieltä, että mieluummin makaan marraskuun Thaimaassa rannalla vaikka sitä vettä juoden, kuin herään loska-aamuna töihin Suomessa joka aamu klo 6.15.
Nopeus riippuu käytetystä kuriiripalvelusta ja paiksta missä olet (dhl, fedex, ups tms )..n 2-3 päivää ja kortti tulee tietysti sinne minne haluat (esim hotelli) Joissakin korteissa on vielä "emergency funds" systeemejä..Ei tullut kyllä perehdyttyä miten se toimii.r15to68 kirjoitti:Miten ja mistä? Entä kuinka nopeasti sen uuden saa ja minne?Tilaa uuden...
Kiitoksia tiedosta, täytyy pitää mielessä. Mutta edelleen se pitkä aika odottaa korttia rahattomana yksin jossain, silloin WU hyvä nopea apu.terox kirjoitti:Nopeus riippuu käytetystä kuriiripalvelusta ja paiksta missä olet (dhl, fedex, ups tms )..n 2-3 päivää ja kortti tulee tietysti sinne minne haluat (esim hotelli) Joissakin korteissa on vielä "emergency funds" systeemejä..Ei tullut kyllä perehdyttyä miten se toimii.r15to68 kirjoitti:Miten ja mistä? Entä kuinka nopeasti sen uuden saa ja minne?Tilaa uuden...
Kannatta pitää reissulla kahta luottökorttia.r15to68 kirjoitti:Miten ja mistä? Entä kuinka nopeasti sen uuden saa ja minne?Tilaa uuden...
Dinersin saa monesti ilmatteeksi ja s-pankkiltakin saa visan ilmatteeksi.
Itsellä nykyään kaks visa korttia toinen s-pankin ja toinen säästöpankin.
MAH
Korttien kanssahan tulee kaikenlaista blaa blaa esitettä..Itse kunkin kannattanee katsoa mitä niissä esitteissä lukee..Kaivoinpa oman ja oli oikein ohjeet hätäavulle uutta korttia odotellessa "you may be able to request an emergency cash of up to € 500 or currency equivalent, which would be available from the nearest visa bank branch"r15to68 kirjoitti:
Kiitoksia tiedosta, täytyy pitää mielessä. Mutta edelleen se pitkä aika odottaa korttia rahattomana yksin jossain, silloin WU hyvä nopea apu.
Eli nähtävästi järjestävät rahan lähimpään pankkiin kai.? Kellä kokemusta tällasesta. 500 kyllä jo pari päivää pärjäilee..
Useampi niin parempi.. rahat ja kortit vähintään 2 eri paikassaMAH-59 kirjoitti: Kannatta pitää reissulla kahta luottokorttia.
Yleensä kuuluu kulta/platinakorttien palveluihin,kuten korvaavan kortin toimittaminen ilmaiseksi ulkomaille. Normikorttien toimittamisesta maksat kulut itse.terox kirjoitti: Korttien kanssahan tulee kaikenlaista blaa blaa esitettä..Itse kunkin kannattanee katsoa mitä niissä esitteissä lukee..Kaivoinpa oman ja oli oikein ohjeet hätäavulle uutta korttia odotellessa "you may be able to request an emergency cash of up to € 500 or currency equivalent, which would be available from the nearest visa bank branch"
Eli nähtävästi järjestävät rahan lähimpään pankkiin kai.? Kellä kokemusta tällasesta. 500 kyllä jo pari päivää pärjäilee..
-tee ekoteko,älä lisäänny-
Itse oli Changilla ja en vuokrannut mopoa .Crowley kirjoitti:Tosin jos Changille menet pitemmaksi aikaa, voi kayda hommat pikkasen tylsaksi jos mopoa et meinaa vuokrata, eli siitakin kuluja tulee lisaa.
Mutta eteneminen sujui per pedes (lat. jalkaisin) oikein rauhassa , katselin maisemia ja stoppailin mihin huvitti . Pahimmat ylitykset hyppäsin lavan kyytiin kun sellaisen näin .
Mutta kyllä nekin jalan ylittää , jos haluaa , tuleehan ainakin kunnon kohennusta.
Hyvin siinä päivä meni ja taisi lavakustannukset olla noin sen euron yhteensä .
Mihinkään ei ollut kiirettä .
Nähtävyydet kyllä voi unohtaa ( vesiputoukset etc. ) , fallehinta 400 thb / thai 20 .
Ruokapuolesta .
Tuttavan poika on sniiduilija no1 hänen puheidensa mukaan ja reissussa kundi syö paljon pähkinöitä sun muita manteleita , kuulemma halpaa ja sisältävät hivenaineita , joita keho kuumassa tarvitsee.
AK
No niin, taalla ollaan. Hieman reilu kuukausi mennyt. Voin todeta tassa vaiheessa etta tuolla mainitulla femmalla paivassa parjaa hyvin. Vaatii vaan oikeiden safkamestojen metsastysta yms.
-Ei, en oo dokaillut.
-Ei, en ole seuraa metsastanyt.
-Ei- en ole nanhyt nalkaa.
-Kylla, olen asunut samassa mestassa jo kuukauden
-Kylla, kavellen paasee kulkeen liiankin hyvin kun ei oo kiiretta.
Lainatakseni erasta matkailuohjelman sankaria, Hajotkaa pakkaseen!
-Ei, en oo dokaillut.
Sniiduile sinä siellä lämmössä!hercules kirjoitti: Hajotkaa pakkaseen!
Tässä oma vastine hieman ennakoituna eli konkretisoituu vasta parin viikon kuluttuahercules kirjoitti:No niin, taalla ollaan. Hieman reilu kuukausi mennyt. Voin todeta tassa vaiheessa etta tuolla mainitulla femmalla paivassa parjaa hyvin. Vaatii vaan oikeiden safkamestojen metsastysta yms.
-Ei, en oo dokaillut.
-oon dokaillut.
-seuraa on piisannut.
-oon vetänyt filettä.
-Kylla, olen kierrellyt siellä sun täällä
-Kylla, mopolla pääsee kätevästi paikasta paikkaan.
Lainatakseni erasta matkailuohjelman sankaria, Hajotkaa sniiduiluun!
Kyllähän suomessakin työtön pärjää sillä mitä annetaan, toiset paremmin toiset huonommin. Itse en pärjäisi siksi käyn töissä. Ja mielummin töissä suomessa kuin pers auki Thaikkulassa.
- som nam naa -
no ei tänne pakkaseen hajoa jos lukee sun matkaohjelmaa.......hercules kirjoitti:No niin, taalla ollaan. Hieman reilu kuukausi mennyt. Voin todeta tassa vaiheessa etta tuolla mainitulla femmalla paivassa parjaa hyvin. Vaatii vaan oikeiden safkamestojen metsastysta yms.
-Ei, en oo dokaillut.
femmalla/pv noh hauskaa lomaa vain
Aina mielessä !!
Mulle riitti reissun alkupuolella saarelle päästyäni reilun 6 euron päiväbudjetti noin viikon verran mitenkään erityisesti säästelemättä. Päivät makailin rannalla puun varjossa lueskellen ja illalla katselin telkkaria. Pari ateriaa "resortin" omassa ravintolassa. Hyvin siinä pääsi stressistä eroon. Sen jälkeen kaipasi sitten jo vähän jotain muutakin.
Kukin tavallaan.
Kukin tavallaan.
Missäs päin Thaimaata elostelet (kysyit itse ketjun ensimmäisessä viestissä halpaa elostelupaikkaa)? Ja tohon femmaan sisältyy myös majoitus?hercules kirjoitti:No niin, taalla ollaan. Hieman reilu kuukausi mennyt. Voin todeta tassa vaiheessa etta tuolla mainitulla femmalla paivassa parjaa hyvin. Vaatii vaan oikeiden safkamestojen metsastysta yms.
-Ei, en oo dokaillut.
Taidan olla humalassa, kun en muista edes juoneeni ?
Sama homma, makoilin Koh Changillä lueskellen riippukeinussa ja bungalowi maksoi 100thb kahdelta ja siihen pari sapuskaa niin ei se kallista ollut. Muuta kun ei kaivannut. Enpä minä mökilläkään juuri muuta tee kun lepäilen ja saunon eikä sekään kovin kallista ole, mutta hyvinkin mukavaa.Rlo kirjoitti:Mulle riitti reissun alkupuolella saarelle päästyäni reilun 6 euron päiväbudjetti noin viikon verran mitenkään erityisesti säästelemättä. Päivät makailin rannalla puun varjossa lueskellen ja illalla katselin telkkaria. Pari ateriaa "resortin" omassa ravintolassa. Hyvin siinä pääsi stressistä eroon. Sen jälkeen kaipasi sitten jo vähän jotain muutakin.
Kukin tavallaan.
Katos reilu tyyppi Hercules äänessä jälleen. Tämä tyyppi jolle kelpasi vain hänen etukäteen itse päättämänsä ideat. Mies joka kyseli vinkkejä useammalla palstalla ja kun oli keksinyt mielestään halvan luukun Koh Changilta ystävällisesti vaikesi siitä sitten täysin. Reilu kaveri sillä tavalla että ottaa kyllä apua ja neuvoja vastaan ahkerasti ja pitää ne omana tietonaan. Aika semmosta sopivaa kamaa sinne kuuluisan saunan taakse.Joko on löytynyt se kauppa joka myy vettä 1 thb halvemmalla kuin muut ?
tämä nyt ainakaan ei ole sossukyylien syytä
Ei se nyt niin vaikeaa ole ja kuukkelehtimalla tuo tieto löytyy näiltä palstoilta.
Tuo "salainen" ja halpa majapaikka löytynee kuitenkin 100-varmasti saaren toiselta puolen Pietilän Harrilta. Keväällä huhtikuun alussa käväisin Harrin Finlandiassa, josta löytyy mm. juttua.
MauKhang: Ehkäpä tämä H:n (tai uglyboy) sniiduilun maksimointi ja ns. "reilumeininki" toiminta ei loppujenlopuksi olisikaan ollut viiden sivun kommentoinnin arvoinen? No, kuka mitenkin toimii...
Tuo "salainen" ja halpa majapaikka löytynee kuitenkin 100-varmasti saaren toiselta puolen Pietilän Harrilta. Keväällä huhtikuun alussa käväisin Harrin Finlandiassa, josta löytyy mm. juttua.
MauKhang: Ehkäpä tämä H:n (tai uglyboy) sniiduilun maksimointi ja ns. "reilumeininki" toiminta ei loppujenlopuksi olisikaan ollut viiden sivun kommentoinnin arvoinen? No, kuka mitenkin toimii...
-
- Pattayan M.A.Numminen