Lautat Sametille!

Kuinka selviytyä ensimmäisestä retkestä Thaimaahan ja myös sen jälkeisestä elämästä Suomessa? Vastauksia kysymyksiin, vinkkejä, tapaetikettiä sekä mukavaa jutustelua. Tätä aluetta voivat lukea kaikki, kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvojat: Tilac, Modet

Vastaa Viestiin
thaimaannorppa
Viestit: 9
Liittynyt: 31.1.2005 13:08
Paikkakunta: Helsinki

Lautat Sametille!

Viesti Kirjoittaja thaimaannorppa »

Heipsan!
Tietäisikö joku, mihin aikaan Bhan Bhe:sta menee viimeiset lautat Sametille?
Jos kone on Bangkokissa klo 13.40, sieltä bussilla 3-4 h ?? Bhan Bheniin ja perillä joskus iltasella... kannattaako katsella suosiolla hotlaa mantereelta ja suunnistaa vasta aamulla saarelle?? :roll:
Avatar
BlackMike
ATM
Viestit: 19209
Liittynyt: 15.12.2003 11:23

Viesti Kirjoittaja BlackMike »

Itse koitan välttää ikävää kiirettä lomilla kun siitä saa tarpeeksi sitten kun ei ole lomalla. Ottaisin suosiolla hotellin yöksi Pattayalta tai vaikkapa Ban Phesta. Itse suosisin noista kahdesta vielä ensinmainittua, sitten suihkun ja ruokailun jälkeen kävisin Malibu Travelissa maksamassa seuraavalle päivälle kuljetuksen Ban Phehen (150 bahtia), sitten vain rentoutumaan illaksi ja aamusella tai päivällä sitten minivan hakee hotellilta.
thaimaannorppa
Viestit: 9
Liittynyt: 31.1.2005 13:08
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja thaimaannorppa »

Niin vähän ajattelinkin 8) Sametilta kulkee ilmeisesti lauttoja myös Changille??
Avatar
Selkäreppu
Chang
Viestit: 1183
Liittynyt: 16.12.2003 10:48
Paikkakunta: Hkää

Viesti Kirjoittaja Selkäreppu »

Sametilta changille on noin 5 tunnin reissu minibussissa jonka jälkeen veneellä jonkin matkaa.
Avatar
glitter
Kukkahattusetä
Viestit: 2264
Liittynyt: 22.12.2003 11:35
Paikkakunta: Kallio

Viesti Kirjoittaja glitter »

Kuuden maissa muistaakseni lähtee viimeinen eli samana päivänä et ehdi jos saavut BKKiin tuohon aikaan.

Minä suosisin Ban Phen menoa ja majoittumista paikalliseen bungalowiin mut se on ihan mistä tykkää :-)

Changille pääset tosiaan minibussi-lautta järjestelyllä Ban Phestä. Siellä on kyllä aktiivisia matkanjärjestäjiä jotka tulee sua neuvomaan vaikket pyytäisikään :D

KohSamet
Vastaa Viestiin