Hotellin varaus/visa electron

Kuinka selviytyä ensimmäisestä retkestä Thaimaahan ja myös sen jälkeisestä elämästä Suomessa? Vastauksia kysymyksiin, vinkkejä, tapaetikettiä sekä mukavaa jutustelua. Tätä aluetta voivat lukea kaikki, kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvojat: Tilac, Modet

Ilkka

Viesti Kirjoittaja Ilkka »

samee kirjoitti:Eiks siinä finnairin mastercardissa oo aika suolainen korko?
Jos vertaa normaaliin masteriin?
Eipä ole mitään korkoa kun maksaa laskut eräpäivänä.
Avatar
samee
Lamai Lover
Viestit: 3308
Liittynyt: 16.12.2003 13:03
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja samee »

#-o
Kuva
Reissari
Viestit: 552
Liittynyt: 5.10.2004 21:27

Viesti Kirjoittaja Reissari »

Uskallanko muuten luottaa, että Visa Electronilla saa rahaa seinästä myös Thaimaassa? Bangkok ja Pattaya kyseessä.

Kun oltiin kesällä kreikassa niin minun (Aktia) Electronilla sai nostettua, mutta kaverin (Nordea) Electronilla ei toiminut...
Tulee tenkkapåå jos ei toimi nimittäin.
Faktum?
Avatar
JPL
Same Same
Viestit: 1605
Liittynyt: 15.12.2003 22:27
Paikkakunta: Kerava/Ban Huai Lan

Viesti Kirjoittaja JPL »

Hyvin pelittää Nordean Visa Electron Pattayalla ja Bangkokissa.Jokaisesta automaatista ei saanut rahaa,mutta automaatteja riittää.Ei tule olemaan mikään ongelma käyttää Visa Electronia Thaimaassa.
Avatar
samiz
Viestit: 72
Liittynyt: 18.1.2005 21:16
Paikkakunta: Pattaya

Viesti Kirjoittaja samiz »

Ainaki Op Visa Electronilla sai 2 kuukautta sitten.
Avatar
Simppa
Viestit: 556
Liittynyt: 4.2.2004 12:05

Viesti Kirjoittaja Simppa »

:-D vaimon kanssa amt:llä vaimo sai rahaa ulos, mutta minä en, molemmilla samanlaiset aktian electronit. Useita kertoja kokeiltiin ja pari päivää ennen kotiin lähtöä tajusin että olin tarjonnut aina väärän kortin tunnusta. :-D
Oikealla tunnuksella hyvin pelasi.
Avatar
Thaimaakrap
Viestit: 24
Liittynyt: 11.12.2004 17:21

Viesti Kirjoittaja Thaimaakrap »

Simppa kirjoitti::-D vaimon kanssa amt:llä vaimo sai rahaa ulos, mutta minä en, molemmilla samanlaiset aktian electronit. Useita kertoja kokeiltiin ja pari päivää ennen kotiin lähtöä tajusin että olin tarjonnut aina väärän kortin tunnusta. :-D
Oikealla tunnuksella hyvin pelasi.
Toihan on tietyissä tilanteissa hyvä jippo!
Vastaa Viestiin