Onko joku lentänyt Hong Kongin kautta BKK:n?

Kuinka selviytyä ensimmäisestä retkestä Thaimaahan ja myös sen jälkeisestä elämästä Suomessa? Vastauksia kysymyksiin, vinkkejä, tapaetikettiä sekä mukavaa jutustelua. Tätä aluetta voivat lukea kaikki, kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvojat: Tilac, Modet

Vastaa Viestiin
PoppyS
Viestit: 13
Liittynyt: 12.8.2009 10:08

Onko joku lentänyt Hong Kongin kautta BKK:n?

Viesti Kirjoittaja PoppyS »

Mietimme reittiä, miten pääsisimme kätevimmin ja silti edullisesti Bangkokiin. Onko joku kenties testannut Hong Kong - Bangkok yhteyttä? Hong Kongissa olisi jopa hauska yöpyä menomatkalla ja tutustua kaupunkiin..
Avatar
make69
Chief Justice
Viestit: 565
Liittynyt: 17.10.2004 19:59
Paikkakunta: milloin missäkin

Re: Onko joku lentänyt Hong Kongin kautta BKK:n?

Viesti Kirjoittaja make69 »

perheen kanssa menty montakertaa Hki-Hongkong-bkk ja takaisin on tultu yleensä suoraan.Kaikki liitynnät hongkongissa on mennyt hyvin.Ekaa kertaa oltiin tietenkin vähän hämmenyksissä muttä siellä sentään henkilökunta puhuu englantia toisin kuin aikanaa quanzhoussa.yleensä terminaalista toiseen siirtyminen tapahtuu kivuttomasti maanalaisella.eikun matkaan vaan :smt006
se on turha rutista kun on paskat housussa.

lassis beer bar
Soi diamond
Pattaya
PoppyS
Viestit: 13
Liittynyt: 12.8.2009 10:08

Re: Onko joku lentänyt Hong Kongin kautta BKK:n?

Viesti Kirjoittaja PoppyS »

Kiva kun vastasin :) Sellainen kysymys vielä, että mitä kautta varasitte lennot? Saisiko ne esim. jostain paikallisen lentoyhtiön sivuilta edullisemmin?
Travellingman
Viestit: 6
Liittynyt: 11.9.2007 8:39

Re: Onko joku lentänyt Hong Kongin kautta BKK:n?

Viesti Kirjoittaja Travellingman »

Ihan toimiva reitti, mutta Hongkonghan on suhteellisen kallis paikka. Kannattaa melkein mennä menomatkalla myös Macaoon (Hongkongista n. 1h lautalla ja 13€). Näkee useamman paikan pikkurahalla. Viisumeja et tarvitse kumpaakaan jos olet alle 90pv ja suomalainen. Macaosta lento Bangkokiin Air Asialla eli tilaat liput suoraan Air Asian sivuilta mahd. ajoissa. Tulomatkalle lento BKK-Hongkong ja Helsinkiin suorinta tietä.
Hanna
Beach babe
Viestit: 667
Liittynyt: 2.5.2004 13:49
Paikkakunta: Pattaya
Viesti:

Re: Onko joku lentänyt Hong Kongin kautta BKK:n?

Viesti Kirjoittaja Hanna »

Hong Kongista pääsee edullisesti Air Asialla Bangkokiin. Viime kuussa tuli lennettyä kyseinen väli.

www.airasia.com voit tutkia lentojen hintoja.
16.6. - 24.8.2009 Hong Kong - KL - Bali - BKK - Pattaya - Vietnam - Hong Kong
1.9. - 5.10.2008 BKK - KL - Borneo - Filippiinit - Singapore (F1) - Phuket - BKK
masa r
Jätkä
Viestit: 908
Liittynyt: 17.12.2003 20:57

Re: Onko joku lentänyt Hong Kongin kautta BKK:n?

Viesti Kirjoittaja masa r »

Finnairin lennolta ehtii hyvin Macaoon suoraankin.Lento Bangkokiin lähtee kahden tienoilla iltapäivällä ja mitä mä olen hintoja katsellut niin on vähintään puolta halvempi ollut kuin HKG-BKK
anttiso
Viestit: 21
Liittynyt: 7.1.2004 21:12

Re: Onko joku lentänyt Hong Kongin kautta BKK:n?

Viesti Kirjoittaja anttiso »

masa r kirjoitti:Finnairin lennolta ehtii hyvin Macaoon suoraankin.Lento Bangkokiin lähtee kahden tienoilla iltapäivällä ja mitä mä olen hintoja katsellut niin on vähintään puolta halvempi ollut kuin HKG-BKK
Eikö Hong Kongista Macaoon menevä lautta lähde Hong Kong islandilta? Tuleehan siitäkin lisäkuluja, kun kentältä siirtyy lauttasatamaan+lauttalippu. Macaossa vielä siirtyminen kentälle.

Pelkästään liittymälennolle en jaksaisi Macaoon lähteä. Jos siellä pari päivää viettää, niin tilanne on toinen.

Itse matkustan Thaimaahan vuodenvaihteen jälkeen hong kongin kautta (en Macaon).
Avatar
Sifu
MDMC
Viestit: 1003
Liittynyt: 25.12.2003 15:34
Paikkakunta: Pattaya

Re: Onko joku lentänyt Hong Kongin kautta BKK:n?

Viesti Kirjoittaja Sifu »

masa r kirjoitti:Finnairin lennolta ehtii hyvin Macaoon suoraankin.Lento Bangkokiin lähtee kahden tienoilla iltapäivällä ja mitä mä olen hintoja katsellut niin on vähintään puolta halvempi ollut kuin HKG-BKK
Usein myös päinvastoin, eli Hong Kongista on halvempi, kuin Macaosta :smt006
Vastaa Viestiin