Matkakuume

Kuinka selviytyä ensimmäisestä retkestä Thaimaahan ja myös sen jälkeisestä elämästä Suomessa? Vastauksia kysymyksiin, vinkkejä, tapaetikettiä sekä mukavaa jutustelua. Tätä aluetta voivat lukea kaikki, kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvojat: Tilac, Modet

Hanna
Beach babe
Viestit: 667
Liittynyt: 2.5.2004 13:49
Paikkakunta: Pattaya
Viesti:

Re: Matkakuume

Viesti Kirjoittaja Hanna »

Itsellä matkakuumeeseen ei auta muu kuin matkalle lähtö. Nyt kun en tiedä varmaksi milloin pääsen seuraavan kerran Aasian suuntaan vähintään 4 viikoksi, niin teen Euroopan kaupunkikeikkoja pahimpaan hätään. Parin viikon päästä 5 päivän shoppailu- ja kulttuuriloma Budapestissa. :wink:
16.6. - 24.8.2009 Hong Kong - KL - Bali - BKK - Pattaya - Vietnam - Hong Kong
1.9. - 5.10.2008 BKK - KL - Borneo - Filippiinit - Singapore (F1) - Phuket - BKK
Avatar
Jasmi R
Viestit: 7
Liittynyt: 5.5.2009 15:22
Paikkakunta: Nousiainen

Re Matkakuume

Viesti Kirjoittaja Jasmi R »

Mulla tällä hetkellä päällä matkakuume. :smt100
Avatar
mykrajaakko
Viestit: 244
Liittynyt: 18.4.2007 19:57

Re: Re Matkakuume

Viesti Kirjoittaja mykrajaakko »

Jasmi R kirjoitti:Mulla tällä hetkellä päällä matkakuume. :smt100

Se on kroonista, ja täällä palstalla hengailu ei ainakaan sitä kuumetta paranna!! :smt004
Avatar
Janne
Viestit: 36
Liittynyt: 23.1.2008 18:22

Re: Matkakuume

Viesti Kirjoittaja Janne »

mykrajaakko kirjoitti:
Jasmi R kirjoitti:Mulla tällä hetkellä päällä matkakuume. :smt100

Se on kroonista, ja täällä palstalla hengailu ei ainakaan sitä kuumetta paranna!! :smt004

huomasin kans et tännne ei kannata tulla mitää lueskelee ennenkun oon lentolipun hommannu...
alkaa suututtaa vaan!!!
AIKA KULTAA MUISTOT...
jee

Re: Matkakuume

Viesti Kirjoittaja jee »

Myös minä sairastan kroonista matkakuumetta. Sairastuin vuonna 2001 ensimmäisen thaimaanmatkan jälkeen enkä ole sen jälkeen tervettä päivää nähnyt. Oireet katoavat mystisesti thaimaassa ollessa, joten kroonistuneen sairauteni takia joudun viettämään siellä joka vuosi pitkiä aikoja. :D
Avatar
Jasmi R
Viestit: 7
Liittynyt: 5.5.2009 15:22
Paikkakunta: Nousiainen

Re Matkakuume

Viesti Kirjoittaja Jasmi R »

Ei tosiaan paranna. :smt005
Avatar
jaya
Viestit: 359
Liittynyt: 11.1.2008 13:08
Paikkakunta: Helsinki

Re: Matkakuume

Viesti Kirjoittaja jaya »

paranee hetkeksi tänään, kun kone lähtee Helsinki-Vantaan kiitoradalta kohti Bangkokia :wink:
Thaimaa/Phuket 16.-30.5.2008
Thaimaa/Krabi-Samui-Tao-Bkk 15.5-5.6.2009
Thaimaa tammikuu 2011 ->
Avatar
weisto
Kaljakeisari
Viestit: 631
Liittynyt: 13.12.2007 14:29

Re: Matkakuume

Viesti Kirjoittaja weisto »

Kolme tuntia sit asteltiin Bangkkarin koneesta ja nyt tekis jo mieli varata uus matka kesäks! 8)
Avatar
taltta
Viestit: 18
Liittynyt: 16.5.2009 19:48
Paikkakunta: tylypahka

Re: Matkakuume

Viesti Kirjoittaja taltta »

3viikkoo sitten tultiin rentoutumis lomalta ja heti vaan uutta matkaa varaamaan ja nyt joulukuussa 2viikoks hakemaan ensiapua että jaksaa odottaa ensi kesään jolloin pääsee pidemmäksi aikaa "taivaaseen" :lol:
"Älä koskaan kadu
tekemääsi, kadu tekemättä
jäänyttä."
Avatar
jimmy
Klupin nopein
Viestit: 8308
Liittynyt: 28.5.2005 20:53
Paikkakunta: Kokkola

Re: Matkakuume

Viesti Kirjoittaja jimmy »

Omaa historiikkiä tähän aiheeseen. Kerran tulin Thaimaasta ja olin 13 tuntia ollut kotona niin tilasin uudet liput. Ja kerran olin reissun jälkeen 5 päivää kotona jonka jälkeen lähdin uudestaan reissuun. Kyl ne tulevan reissun liput s-postissa jotenki rauhottaa mieltä vaikka vielä onki pitkä aika seuraavaan reissuun, yli viiskyt aamua.
klupin talidomi
diamondpeth

Re: Matkakuume

Viesti Kirjoittaja diamondpeth »

aina se on pattaya mielessä.pattaya on huumetta ukoille.mulla lahto norjasta kesäkuun lopussa.toissä vaan joka päivä,12-16 tuntia niin jotenki pystyy unohtamaan.
Avatar
taltta
Viestit: 18
Liittynyt: 16.5.2009 19:48
Paikkakunta: tylypahka

Re: Matkakuume

Viesti Kirjoittaja taltta »

niinpä pitkiä päiviä duunissa niin pystyy olla ajattelematta pattista ja rahaa tulee hullu duunipäivillä ja sit pääsee vihdoin pattikselle elämään elämää :lol:
"Älä koskaan kadu
tekemääsi, kadu tekemättä
jäänyttä."
Avatar
mykrajaakko
Viestit: 244
Liittynyt: 18.4.2007 19:57

Re: Matkakuume

Viesti Kirjoittaja mykrajaakko »

diamondpeth kirjoitti:aina se on pattaya mielessä.pattaya on huumetta ukoille.mulla lahto norjasta kesäkuun lopussa.toissä vaan joka päivä,12-16 tuntia niin jotenki pystyy unohtamaan.
Niin ja pattaya on huumetta myös joillekkin akoille! :smt006
risto313
Viestit: 8
Liittynyt: 23.5.2009 11:11
Paikkakunta: Phuket.Karon Beach

Re: Matkakuume

Viesti Kirjoittaja risto313 »

Ensimmäisen kerran thailandissa -87 seuraavaksi -92 ja sitten 2008/09 vaihde ja sitten lähti ote lapasesta elikkä 10.6.09 ja palaja enkait milloinkaan.....paluu lippu kyllä syyskuulle mutta kai niitä voi vaihtaa.
Vastaa Viestiin