Terveisiä vaan.

Valitukset, kiitokset, parannusehdotukset ja uudet ideat.

Valvoja: Modet

Avatar
Peku
Viestit: 9620
Liittynyt: 19.12.2003 17:28
Paikkakunta: Ylämummola

Re: Terveisiä vaan.

Viesti Kirjoittaja Peku »

Dartsani kirjoitti:Noilla perusteilla täältä voisikin sitten poistaa muutaman "kestovittuilijan" kirjoittajien joukosta kokonaan...
Kysehän on vain kirjoitustyylistä, ei niinkään "vittuilusta" sanan varsinaisessa merkityksessä. Kaikkien modein rahkeet ei riitä erottamaan suoraa "vittuilua" näennäisestä vittuilusta. Asiaa helpottaisi jos olisimme kaikki samaa mieltä kuin minä.. :wink:
Avatar
dabeast
Petomies
Viestit: 533
Liittynyt: 9.8.2005 17:22
Paikkakunta: Helsinki

Re: Terveisiä vaan.

Viesti Kirjoittaja dabeast »

MauKhang kirjoitti:dabeast:
Tämä oli eka kerta, kun huomasin moden suoranaisesti vittuilevan toiselle, mutta
olisi kiva kuulla laurin versio tästä tapahtuneesta, vai lakaistaanko kaikki maton alle?
Eiköhän tommoinen pahoittelu laurilta riitä tähän. En viitsi itse enempää puida aisaa, kunhan
toimin rahvaan totuudentorvena
Oletkin puinut tätä monta päivää, ihme urputusta, varsinkin kun sinulle ei kait olla vittuiltu. Tai ei vielä ainakaan.
Ei minulla kait ole muutakaan tekemistä, kuin tarttua tämän palstan epäkohtiin. :D Sinun mielestä
tämä oli oikeanlaista käytöstä kyseiseltä herralta? Totta, eihän minulle ole vittuiltu. Pisti vaan silmään
tommoinen ihme reaktio moden suusta, tai siis käsistä. Mielestäni tämän palstan moderointi on
aivan loistavaa ja yleensä asiallista, joten tommoinen vähän ihmetytti minua, mutta kaikille
tietty tulee välillä ylilyöntejä, sillä mehän olemme vain ihmisiä.
--I sold my soul for a one night stand. I followed alice in to wonder land--
Avatar
Thani
Paa Farlang
Viestit: 4605
Liittynyt: 16.11.2005 20:40
Paikkakunta: Koti

Re: Terveisiä vaan.

Viesti Kirjoittaja Thani »

Olemmeko :?: :?: :?: Minä kiistän jyrkästi moisen väitteen :-D

Minä olen Thani vaikka voissa paistettaisiin, ihmistä minusta ei saa tekemälläkään, X-Files Thani :D
Ajattelen siis olen!
Avatar
dabeast
Petomies
Viestit: 533
Liittynyt: 9.8.2005 17:22
Paikkakunta: Helsinki

Re: Terveisiä vaan.

Viesti Kirjoittaja dabeast »

Thani kirjoitti:Olemmeko :?: :?: :?: Minä kiistän jyrkästi moisen väitteen :-D

Minä olen Thani vaikka voissa paistettaisiin, ihmistä minusta ei saa tekemälläkään, X-Files Thani :D
The thrut is out there. Ehkä me olemme vain pelinappuloita, joilla ulkoavaruuden humanoidit
pelaavat shakkia. Totuus voi olla tarua kummempaa. :-D
--I sold my soul for a one night stand. I followed alice in to wonder land--
Vastaa Viestiin