Chatti

Valitukset, kiitokset, parannusehdotukset ja uudet ideat.

Valvoja: Modet

Vastaa Viestiin
Avatar
Rhino
Ilii ti, Ilii ju
Viestit: 6370
Liittynyt: 30.5.2005 12:48
Paikkakunta: Missä milloinkin

Chatti

Viesti Kirjoittaja Rhino »

Olisko mitään järkee laittaa sellanen pika-chatti tuohon reunaan aloitus sivulle. Kun huomaa et on paljon tuttuja ni vois heittää heiton heti useammalle.
Kaikki ei kuitenkaa Irckkaa. Mutta ajatuksena laittakaa hautuu.

T:Rhino

Ps. Joku on kuitenkin ehottanu tälläst.
Avatar
BlackMike
ATM
Viestit: 19209
Liittynyt: 15.12.2003 11:23

Viesti Kirjoittaja BlackMike »

Tuolla lisää aiheesta:
http://www.thaiklupi.fi/foorumi/viewtopic.php?t=98

Eli asenna mIRC koneelle ja liity #thaimaa ja #thaiklupi -kanaville, paikalla järjestään iso määrä tuttuja nimimerkkejä foorumilta keskustellen uptoyou-meiningillä. :wink:
Avatar
MauKhang
Raketti-insinööri
Viestit: 28619
Liittynyt: 15.12.2003 12:01
Paikkakunta: Singhapore

Viesti Kirjoittaja MauKhang »

mirc parempi kuin lisäkilkkeiden lisääminen foorumiin. Minullakin on tuo mirc aina auki . Tarpeen mukaan voi osallistua keskusteluihin milloin vaan.

tämä nyt ainakaan ei ole sossukyylien syytä
Avatar
DelArco
นอกรีต
Viestit: 6711
Liittynyt: 21.2.2004 21:26
Paikkakunta: Vähän Tampereesta ylöspäin, jossain metsän keskellä.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja DelArco »

Ne kerrat, mitä olen #thaiklupi kanavalla käynyt, niin hiljaista on ollut. Porukkaa näyttää olevan kuin pipoo, mutta 'viestejä' tulee ehkä 1/10min.

Tiedä sitten onko kaikilla jokin YV keskustelu menossa vai enkö osaa kyseistä softaa käyttää / säätää oikein, mutta ei voi ainakaan väittää että juttua tulisi niin ettei lukemaan kerkee.

Sanokaas ny irccaajagurut onko vika päässäni vai missä, hä? :lol:
Avatar
MauKhang
Raketti-insinööri
Viestit: 28619
Liittynyt: 15.12.2003 12:01
Paikkakunta: Singhapore

Viesti Kirjoittaja MauKhang »

Välillä on juttua paljonkin ja välillä hiljaista. Iltaisin yleensä vilkkaampaa.
Tänäänkin olen jutellut pitkään niitä näitä .

tämä nyt ainakaan ei ole sossukyylien syytä
Avatar
maisu
Viestit: 35
Liittynyt: 14.5.2005 1:13
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja maisu »

Irkki on minulla verrattavissa televisioon; sen voi avata illalla kotiin mennessään ja vilkaista tarkemmin kun jotain mielenkiintoista on ruudussa. Useiden kanavien vakinaamat tuntevat toisensa hyvin livenäkin. Yhden visiitin perusteella ei tosiaan kannata tehdä johtopäätöksiä, sillä aktiivisuus kanavilla vaihtelee paljonkin päivän ja kellonajan mukaan. Myös uuden nimen ilmestyminen kanavalle saattaa hyydyttää keskustelun hetkeksi. Kannattaa vain höpötellä ihan reippaasti heti alusta asti, sillä ihan hipihiljaiset ovat pikkuisen epäilyttäviä. :D
Mutta kotiin tullessaan reipas astronautti haluaa nähdä heilansa.
Avatar
Flassi
Kiinalainen
Viestit: 4677
Liittynyt: 14.1.2004 14:17
Paikkakunta: Ulvila

Viesti Kirjoittaja Flassi »

http://webchat.xs4all.nl/cgi-bin/ircnet/irc.cgi

Tuonne vaan kanava kohdalle ja osuva nimimerkki niin pääsette hujauksessa juttelee reaaliaikaisesti ja ei tarvii mitään turhia asennella.
18x vuodesta 2004
Avatar
BlackMike
ATM
Viestit: 19209
Liittynyt: 15.12.2003 11:23

Viesti Kirjoittaja BlackMike »

Vielä kun ottaa tuosta advanced -kohdan ja laittaa character set-kohtaan tämmöisen sen oletuksen tilalle: ISO-8859-1 niin toimiii öökkösetkin.
Avatar
demuz
Chang lover
Viestit: 273
Liittynyt: 3.1.2004 0:02
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja demuz »

Kyllä tuo #thaiklupi kanava on niitä vilkkaimpia kanavia millä tulee roikuttua. Ja niitä hiljaisia hetkiä on varmasti jokaisella kanavalla. Itse olen kyllä aika harvasanainen tuolla mutta ei sen takia sieltä vielä ole pois potkittu. Mutta niille jotka tykkää enemmän kirjotella niin aika usein sieltä juttuseuraa löytyy.

Tässä hieman statistiikkaa ko. kanavalta:
http://www.thaiklupi.fi/ircstats/

Itse aloitin ihan kokeilumielessä keräämään lokia parilta muulta kanavalta. Dataa ei ole vasta kuin muutamalta päivältä joten tilastot ei vielä ole kovinkaan vertailukelpoisia.

Ja jos jotakuta kiinnostaa niin täältä niitä voi seurata:
http://batman.jypoly.fi/~c5513/stats/thaimaa.html
http://batman.jypoly.fi/~c5513/stats/ist4st.html
timeo Danaos et dona ferentes
Avatar
DelArco
นอกรีต
Viestit: 6711
Liittynyt: 21.2.2004 21:26
Paikkakunta: Vähän Tampereesta ylöspäin, jossain metsän keskellä.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja DelArco »

Tänään oli taas aivan käsittämättön ruuhka!
Joutui ihan siirtymään messengerin puolelle, kun ei muuten suunvuoroa saanut.
go irc go!
Avatar
Dartsani
Apinain Kuninkas
Viestit: 3408
Liittynyt: 15.12.2003 11:46
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Viesti Kirjoittaja Dartsani »

Niin, pääasiahan on että tuotetaan n+1 riviä enemmän kuin Kalle Päätalo elinaikanaan?
Kerran käymällä vaikkapa sen 2h ei varmaankaan saa kuvaa tuosta ruuhkasta? Varsinkaan jos käynti ajoittuu 01-02 aikaan aamuyöstä?
Avatar
DelArco
นอกรีต
Viestit: 6711
Liittynyt: 21.2.2004 21:26
Paikkakunta: Vähän Tampereesta ylöspäin, jossain metsän keskellä.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja DelArco »

Dartsani kirjoitti:Niin, pääasiahan on että tuotetaan n+1 riviä enemmän kuin Kalle Päätalo elinaikanaan?
Kerran käymällä vaikkapa sen 2h ei varmaankaan saa kuvaa tuosta ruuhkasta? Varsinkaan jos käynti ajoittuu 01-02 aikaan aamuyöstä?
Touché.

Olen tosin jo kyseistä kertaa aiemmin muutamaan otteeseen ihmetellyt, että onko koneeni asetuksissa vikaa, vai onko chat oikeasti NIIN hiljainen. (löytyy haulla).
Eli ei ollut ensimmäinen kerta, mutta mainostuksen perusteellaa voisi kuvitella että siellä ei saa suunvuoroa.

Anteeksi, jos olen käsittänyt hehkutuksen väärin.
Vastaa Viestiin