Matkakuume
Matkakuume
Ois tässä TJ15 ja tarttis apuva matkakuumeeseen! Eli milläs porukka on lievittänyt/pahentanut matkakuumettaan!
- Lasse
- Pohjois-Thaimaan ajajat
- Viesti:
Hyvää lääkettä on myös thai-tapaamiset, tässä yksi hyvä esimerkki
Viestin aihe: "Klupi,-mini,- ja pikkujouluristeily" 11.11
http://www.thaiklupi.fi/foorumi/viewtopic.php?t=15726
Viestin aihe: "Klupi,-mini,- ja pikkujouluristeily" 11.11
http://www.thaiklupi.fi/foorumi/viewtopic.php?t=15726
FACEBOOK RYHMIÄ --> Pohjois-Thaimaan ajajat, Khon Kaenin seudun Suomalaiset.
-
Ja sitten seuraavana aamuna huomataan että on höylätty kortilla yhden lentolipun (499e) verran tiskillä Noh, puolikkaan helpostikin.Keyser Soze kirjoitti:Baariin ja pää jäähän, saattaa jopa hetkeksi helpottaa!
Jaa-a, tuolla on joskus varsin erikoinenkin "henki"MrTravkin kirjoitti:Irc-kanavalla #thaiklupi moni käy kuumettaan helpottamassa juttelemalla samanhenkisten kanssa joilla sama tauti
Re: Matkakuume
Ainakin pahennettua sitä matkakuumetta saa sillä että lukee muiden paikan päältä kirjoittamia matkakertomuksia. Esim. Proffan ja muidenkin tekstejä kun lukee, niin koko ajan vaan harmittaa enemmän kuin ei itse ole Thaimaassa N.Y.T, matkakuume vaan kasvaa kasvamistaan!jimmy kirjoitti:Ois tässä TJ15 ja tarttis apuva matkakuumeeseen! Eli milläs porukka on lievittänyt/pahentanut matkakuumettaan!
"They must find it difficult... Those who have taken authority as the truth, rather than truth as the authority."
Kaikkein pahin matkakuume tulee yleensä matkan jälkeen, kun olisi heti päästävä uudestaan takaisin Thaimaahanjimmy kirjoitti:Ois tässä TJ15 ja tarttis apuva matkakuumeeseen! Eli milläs porukka on lievittänyt/pahentanut matkakuumettaan!
jimmy kirjoitti:Ois tässä TJ15 ja tarttis apuva matkakuumeeseen! Eli milläs porukka on lievittänyt/pahentanut matkakuumettaan!
Mikäs sitä on täällä Suomessa ollessa :
-katselee vanhoja reissukuvia
-surffaa netissä esitteitä eri beacheiltä
-saa/lähettää tekstareita reissussa olijoille
-soittaa tyttöystävälle joka ilta ennen nukkumaanmenoa
-käy paikallisessa "shemeikassa" ja saa tylyt pakit satamatytöltä
-kääntelee tiimalasia tunnin välein ja hiplaa lippuja takataskussa
-lämmittää neljännen kerran purkkihernekeittoa, ja kuvittelee sen TomYum-keitoksi
-raaputtaa autonikkunoita jäästä Raymonds Barin jääskrapalla
TJ14 ja vähenee. Onneksi paistaa aurinko ja on vielä lämmintä.
Ex-riisikauppias
Mistä tuollaisen saa!?!?SiamHouse kirjoitti: -raaputtaa autonikkunoita jäästä Raymonds Barin jääskrapalla
Tämä on todella vaarallista. Samalla kun nauttii muutaman oluen niin varmasti alkaa tulla haikea olo.SiamHouse kirjoitti:-katselee vanhoja reissukuvia
hupsansaa mitä täältä löytyykään...
tähän samaan listaan pakko lisätä oma kauhea täpinä,viikkoa vailla reissun,4 aikasempaa reissua eikä vieläkään ole mitään "lääkettä" siihen löytynyt.
On tää helvatan outoa "sairastelua" ei sarje päätä,ei kinttuja,ja kaikki rupeaa tuntumaan mukavalta...jopa työnteko
Yli 20 reissua heittäny siellä sun täällä eikä koskaan moinen ZÄPP><><><>>>>> iskeny muualla...
Nähty on prostituutiota,väkivaltaa,hometta,torakoita,pirun ISOJA ampparin näkösiä ölliäisiä,merimanneja,kuraa,likaa,epäsiisteyttä yleisillä paikoilla.......negatiivistä listaa joka ei kumminkaan ole niin suuri voisi jatkaa aika pitkään mutta mitä turhaan,positiivisen informaation lista on niin pitkä etten edes viitsi sitä aloittaa.
Tämän reissun alku alkoi ilman syvempää ajattelua marraskuunl opulla,ja päättyi nopeasti Joulukuun puolivälin jälkeen kun visatilillä näkyi finskin veloitus (790E)
pikkasen kirpasi,mutta minkäs teet? ei saa jos ei maksa sanoi joku viisas joskus
siitä asti on duunissakin homma maistunut paljon paremmalta hetken aikaa mutta persiessä palaa pelko liian lyhyestä matkasta.............
No nyt viikko aikaa alkuun ja suunnitelmat on kuin lähtisi 7x pallon ympäri,edelleenkään ei järki sano mikä mättää kun tällälailla saa vaivainen 13 päivän reissu ajatukset sekaisin tyyliin vellit/pirkot/puurot...
Kahden vuoden aikana olen Thaimaassa viettänyt noin ...15+14+29+31 päivää ja olen kaukana monista konkari matkailijoista mutta ne kokemukset.....ei niitä vaan voi mihinkään verrata,oli sitten torakoita tai ei,vessat toimineet tai ei, SO WHAT?? matkoilla olen tavannut monia uusia ystäviä ja varsinkin NYT voin vilpittömästi hehkuttaa TÄTÄ kyseistä foorumia,paljon on tullut infoa ja lisää tulee varmasti.
Ja tietty se pieni hehkutus henkilöille jotka olen tavannut ja joista olen saanut ystävän tämän foorumin kautta
nonniin eli tämäkin topikki nousi ylös yhden ylivirittäytyneen matkailijan takia ja tämähän ei tietty johtunut energiajuoman vellomasta vodka paukusta kautta kauhean matkakuumeen
näin nyt...saas nähä miten loppukuusta....
tähän samaan listaan pakko lisätä oma kauhea täpinä,viikkoa vailla reissun,4 aikasempaa reissua eikä vieläkään ole mitään "lääkettä" siihen löytynyt.
On tää helvatan outoa "sairastelua" ei sarje päätä,ei kinttuja,ja kaikki rupeaa tuntumaan mukavalta...jopa työnteko
Yli 20 reissua heittäny siellä sun täällä eikä koskaan moinen ZÄPP><><><>>>>> iskeny muualla...
Nähty on prostituutiota,väkivaltaa,hometta,torakoita,pirun ISOJA ampparin näkösiä ölliäisiä,merimanneja,kuraa,likaa,epäsiisteyttä yleisillä paikoilla.......negatiivistä listaa joka ei kumminkaan ole niin suuri voisi jatkaa aika pitkään mutta mitä turhaan,positiivisen informaation lista on niin pitkä etten edes viitsi sitä aloittaa.
Tämän reissun alku alkoi ilman syvempää ajattelua marraskuunl opulla,ja päättyi nopeasti Joulukuun puolivälin jälkeen kun visatilillä näkyi finskin veloitus (790E)
pikkasen kirpasi,mutta minkäs teet? ei saa jos ei maksa sanoi joku viisas joskus
siitä asti on duunissakin homma maistunut paljon paremmalta hetken aikaa mutta persiessä palaa pelko liian lyhyestä matkasta.............
No nyt viikko aikaa alkuun ja suunnitelmat on kuin lähtisi 7x pallon ympäri,edelleenkään ei järki sano mikä mättää kun tällälailla saa vaivainen 13 päivän reissu ajatukset sekaisin tyyliin vellit/pirkot/puurot...
Kahden vuoden aikana olen Thaimaassa viettänyt noin ...15+14+29+31 päivää ja olen kaukana monista konkari matkailijoista mutta ne kokemukset.....ei niitä vaan voi mihinkään verrata,oli sitten torakoita tai ei,vessat toimineet tai ei, SO WHAT?? matkoilla olen tavannut monia uusia ystäviä ja varsinkin NYT voin vilpittömästi hehkuttaa TÄTÄ kyseistä foorumia,paljon on tullut infoa ja lisää tulee varmasti.
Ja tietty se pieni hehkutus henkilöille jotka olen tavannut ja joista olen saanut ystävän tämän foorumin kautta
nonniin eli tämäkin topikki nousi ylös yhden ylivirittäytyneen matkailijan takia ja tämähän ei tietty johtunut energiajuoman vellomasta vodka paukusta kautta kauhean matkakuumeen
näin nyt...saas nähä miten loppukuusta....
Matkakuumeeseen ei auta oikein muu, kuin uuden reissun varaus, ja reissun läheneminen. Oma matkakuumeeni ainakin helpottaa sitä mukaa, kun lähtöpäivä alkaa lähestyä. (26 päivää vielä!)
Matkakuumetta helpottaa myös erilaiset aktiviteetit täällä koti-Suomessa, kuten liikunta, kavereiden kanssa hauskanpito tai vaikka pieni kylpylämatka. Täällä Suomessa se arki kuitenkin eletään ainakin vielä toistaiseksi, joten miksei ottaa siitäkin kaikki irti. Ja TIETYSTI itse reissun suunnittelu helpottaa matkakuumeilua. Netti on pohjaton matkan suunnittelun ja fiilistelyn suhteen.
Matkakuume on pahinta ainakin itselläni loka-joulukuussa, koska Suomen ilmasto on silloin syvältä.
Suunnittelen nyt jo seuraavaa reissua marraskuulle, vaikka kevään matka ei ole edes alkanut.
On sitten taas palatessa mitä odottaa.
Matkakuumetta helpottaa myös erilaiset aktiviteetit täällä koti-Suomessa, kuten liikunta, kavereiden kanssa hauskanpito tai vaikka pieni kylpylämatka. Täällä Suomessa se arki kuitenkin eletään ainakin vielä toistaiseksi, joten miksei ottaa siitäkin kaikki irti. Ja TIETYSTI itse reissun suunnittelu helpottaa matkakuumeilua. Netti on pohjaton matkan suunnittelun ja fiilistelyn suhteen.
Matkakuume on pahinta ainakin itselläni loka-joulukuussa, koska Suomen ilmasto on silloin syvältä.
Suunnittelen nyt jo seuraavaa reissua marraskuulle, vaikka kevään matka ei ole edes alkanut.
On sitten taas palatessa mitä odottaa.
Itsellä näköjään laimenee matkakuume tehokkaasti, kun tuli ero muutama päivä sitten. Matka vajaa kuukauden päästä ja ei voi perua kun on halpis firma. Kivahan tuon on sit exän kanssa reissuun lähteä Miks kaikki ei vaan vois olla hyvin ja niinko ennenkin..
Tuskimpa tulee tän reissun jälkeen sit kauheesti reissattua kun en oikeen tykkään mennä yksin. Huoh..
Tuskimpa tulee tän reissun jälkeen sit kauheesti reissattua kun en oikeen tykkään mennä yksin. Huoh..
Voi himpura, pahoitteluni.Lauruh kirjoitti:Itsellä näköjään laimenee matkakuume tehokkaasti, kun tuli ero muutama päivä sitten. Matka vajaa kuukauden päästä ja ei voi perua kun on halpis firma. Kivahan tuon on sit exän kanssa reissuun lähteä Miks kaikki ei vaan vois olla hyvin ja niinko ennenkin..
Mutta eihän sitä koskaan tiedä, vaikka ois kuinka hauska reissu kaikesta huolimatta exän kanssa?! Tai jos vaikka välit lämpenis uudelleen yhteisessä reissussa En kyllä tiedä tilannettanne, eli anteeksi nyt kovasti, jos tällaisen ajattelukin on ihan mahdotonta.
Koitan vaan yrittää piristää - kuuluu luonteeseeni ja työnkuvaan
Mutta mistä sitä oikeesti tietää, vaikka jotain muuta oikein kivaa tapahtuis, usko pois. Häntä pystyyn ja menoksi vaan ja nauttimaan reissusta.
Alkuperäiseen aiheeseen en osaa auttaa, itsekin ihan täpinöissäni matkakuumeisena, vaikka lähtöön on vielä tsiljoona aamua.....
5-16.1.10 (Karon)
26.12.10-10.1.11 (Kamala+Karon+Phi Phi)
27.12.11-11.1.12 (Kata+KhaoLak)
29.12.12-13.1.13 (Kamala+Tri Trang)
Lanta/Aonang/Bangkok 22.2-9.3.14
26.12.10-10.1.11 (Kamala+Karon+Phi Phi)
27.12.11-11.1.12 (Kata+KhaoLak)
29.12.12-13.1.13 (Kamala+Tri Trang)
Lanta/Aonang/Bangkok 22.2-9.3.14
Kullostaa tutulta. Ei varmaan oo kiva. Eron jälkeen mulla ja exällä oli aikaisemmin sovittu reissu tosin ei thaimaaseen mutta kuitenkin.. Meillä oli sellanen sopimus että reissussa ei puhuta eikä jauheta eroon liittyvistä syistä ja reissu meni muistaakseni ihan suht hyvin.. Vaikee sanoo..Jokaisella erilainen tilanne.joillakinhan on niin myrskyisää että ei olis puhettakaan lähteä yhdessäLauruh kirjoitti:Itsellä näköjään laimenee matkakuume tehokkaasti, kun tuli ero muutama päivä sitten. Matka vajaa kuukauden päästä ja ei voi perua kun on halpis firma. Kivahan tuon on sit exän kanssa reissuun lähteä Miks kaikki ei vaan vois olla hyvin ja niinko ennenkin..
Toivottavasti kaikki menee hyvin ja tulee silti kiva reissu
Matkakuumeeseen, niin sehän on kiva olla täpinöissään..
Valitettavasti pitkälti tuo tunne häviää jos paljon reissaa
amaryllis kirjoitti:Voi himpura, pahoitteluni.Lauruh kirjoitti:Itsellä näköjään laimenee matkakuume tehokkaasti, kun tuli ero muutama päivä sitten. Matka vajaa kuukauden päästä ja ei voi perua kun on halpis firma. Kivahan tuon on sit exän kanssa reissuun lähteä Miks kaikki ei vaan vois olla hyvin ja niinko ennenkin..
Mutta eihän sitä koskaan tiedä, vaikka ois kuinka hauska reissu kaikesta huolimatta exän kanssa?! Tai jos vaikka välit lämpenis uudelleen yhteisessä reissussa En kyllä tiedä tilannettanne, eli anteeksi nyt kovasti, jos tällaisen ajattelukin on ihan mahdotonta.
Mutta mistä sitä oikeesti tietää, vaikka jotain muuta oikein kivaa tapahtuis, usko pois. Häntä pystyyn ja menoksi vaan ja nauttimaan reissusta.
Alkuperäiseen aiheeseen en osaa auttaa, itsekin ihan täpinöissäni matkakuumeisena, vaikka lähtöön on vielä tsiljoona aamua.....
Kyllä se mulle passais, että välit lämpenis uudestaan. Ja siihen aika lailla panostankin, koitan olla niin ihana ettei se voi jättää mua
Sen enempiä piruja maalaamatta seinille, siellä reissussa on tod. näk. paljon muitakin ihania, riidan päätteeksi on ukollas helppo lähtä rientoihin..Lauruh kirjoitti:amaryllis kirjoitti:Voi himpura, pahoitteluni.Lauruh kirjoitti:Itsellä näköjään laimenee matkakuume tehokkaasti, kun tuli ero muutama päivä sitten. Matka vajaa kuukauden päästä ja ei voi perua kun on halpis firma. Kivahan tuon on sit exän kanssa reissuun lähteä Miks kaikki ei vaan vois olla hyvin ja niinko ennenkin..
Kyllä se mulle passais, että välit lämpenis uudestaan. Ja siihen aika lailla panostankin, koitan olla niin ihana ettei se voi jättää mua
Mut tsemppiä.
Naisen ruumis on kaunis. On elävässäkin oma viehätyksensä..
Sellanen äijänäkökulma olis kanssa että jos lähtee tuoreen exän kanssa reissuun ja toinen yrittää lomalla saada välejä kuntoon, niin tuloksena on loistoloma tai kovin kurja loma riitojen muodossa..Välimuotoa ei taida juuri olla..janne80 kirjoitti:Sen enempiä piruja maalaamatta seinille, siellä reissussa on tod. näk. paljon muitakin ihania, riidan päätteeksi on ukollas helppo lähtä rientoihin..Lauruh kirjoitti:
Mut tsemppiä.
Kyllä siitä hyvä loma tulee. Asutaan siis vieläkin saman katon alla ja nukutaan samas sängys vaikka ollaanki "erottu". Mitään suurta draamaa ei erossa ollu. Ja ollaan sovittu, että lomalla ei saa paneskella muita, kyllähän tuo tietää että se olis nii vaikee paikka. Eipä me normaalistikkaan niin riidellä, että tuskin sitä lomallakaan jaksaa, ja onhan meillä yks erotuomari mukana
Kyllä kieltämättä alkaa matkamuume nousta. Kaks viikkoa lähtöön aikaa, eikä tuu oikein mistään enää mitään kun odottaa pääsyä lämpimään. Ku ny jo pääsis lähtemään.... Aika ikävä jo ehtinyt kehittymään 3ssa kkssa.
นักเดินทาง
- bananasplit
Re Matkakuume
Siinä ei auta muu kuin paeta matkalle.