Ruutu tyhjenee?

Valitukset, kiitokset, parannusehdotukset ja uudet ideat.

Valvoja: Modet

Vastaa Viestiin
Jim Beam

Ruutu tyhjenee?

Viesti Kirjoittaja Jim Beam »

Viime aikoina ainakin mulla on tapahtunut useasti se etta kun olen juttua lahettamassa ja klikkaa laheta niin tilalle tulee Tata sivua ei voida nayttaa.
Ja taas joudun kirjautumaan uudestaan palstalle ja kirjoittamaan jutun uudestaan.talla viikolla olen havainnut kyseista ongelmaa.
Viimeksi tanaan.Missa vika?Teenko jotain vaarin?
Nicky
Viestit: 1283
Liittynyt: 16.12.2003 19:17

Viesti Kirjoittaja Nicky »

Etkos ole viela Thaimaassa? Mullakin on kotona katkaillut yhteydet (TRUE)viime aikoina usein. Taitaa olla thaioperaattorissa vika...
Jim Beam

Viesti Kirjoittaja Jim Beam »

Olen Thaimaassa ja eri paikkakunnilla on tapahtunut samaa.Mutta en ole ennen havainnut kyseista ongelmaa.
Avatar
BangkokBoy
Up to you
Viestit: 2762
Liittynyt: 17.12.2003 6:58
Paikkakunta: Nonthaburi

Viesti Kirjoittaja BangkokBoy »

kannattaa...

a) käyttää mozilla firefoxia jos mahdollista. kettu antaa yleensä sentään back-nappulaa painamalla kirjoitetun tekstin takaisin niin sen voi pelastaa. microsoftin internet explorer sen sijaan hukkaa sen joka ainoa kerta.

b) ottaa teksti talteen clipboardille ennen lähetä-nappulan painamista - paina ensin Ctrl+A valitaksesi koko tekstikentän tekstin, ja sitten Ctrl+C heittääksesi valitun tekstin muistiin (josta sen saa Ctrl+V:llä sitten paiskattua esim. wordiin tai notepadiin)

jälkimmäinen kannattaa tehdä ainakin pidempien viestien kirjoituksen kohdalla, itse teen sen edelleen vaikka firefoxia käytänkin.
Avatar
babar
Hammock lover
Viestit: 3426
Liittynyt: 26.1.2004 21:12

Viesti Kirjoittaja babar »

BangkokBoy kirjoitti:b) ottaa teksti talteen clipboardille ennen lähetä-nappulan painamista - paina ensin Ctrl+A valitaksesi koko tekstikentän tekstin, ja sitten Ctrl+C heittääksesi valitun tekstin muistiin (josta sen saa Ctrl+V:llä sitten paiskattua esim. wordiin tai notepadiin)
Operassa riittää kun maalaa tekstin, painaa oikeaa hiiren nappia ja vailtsee kopioi muistiinpanoon tai Ctrl+Shift+C. Ei tarvitse wordeja tai notepadeja kun selaimessa on omansa.

Se kyllä korpee jos pitkä vastaus häviää kuin tuhka tuuleen.
Avatar
ILEBAR
Ravintoloitsija
Viestit: 6429
Liittynyt: 30.12.2004 9:04
Paikkakunta: PATTAYA. Soi 8. vastapäätä Sunshine hotellia

Viesti Kirjoittaja ILEBAR »

Totta mitä BangkokBoy kertoi. Eli kannattaa taltioida ainakin pidempien viestien
kirjoitukset. Aamulla yhteys oli toivottoman hidas. Jim Beam kertoi odottaneensa
tällä koneella 5 min. jutun lähtemistä. Odottelin kaikessa rauhassa ja aamukahvin
jälkeen yhteydet palasivat normaaleiksi. Etten sanoisi peräti nopeiksi. 8)
ILE BAR. Pattaya, Soi 8. Puhelin +66854409702
[url=callto://bossile]Kuva[/url]
Jim Beam

Viesti Kirjoittaja Jim Beam »

Tuli niin paljon ohjeita ja minä en ymmärtäny juurikaan mitään mutta taidan jatkaa vanhalla tyylillä kirjoittamista.Kirjoitetaan aina uudestaan jos häviää.Onhan mulla aikaa.
Avatar
P.K
Reppana
Viestit: 1107
Liittynyt: 15.12.2003 17:02
Paikkakunta: LPR/Korat

Viesti Kirjoittaja P.K »

Mahdollisimman yksinkertaisesti siis.Kun olet kirjoittanut viestin.Tummenna hiirellä kaikki kirjoittamasi teksti ja klikkaa hiiren oikealla kopioi. se teksti kopioituu ruudulla näkymättömän leikepöydän muistiin. Jos se ikkuna sitten tyhjenee viestin lähetyksessä niin saat saman tekstin takaisin kun klikkaat taas hiiren oikealla ja liitä :wink:
Minkäs sitä suomalainen luonnolleen voi
Jim Beam

Viesti Kirjoittaja Jim Beam »

Miksi kone monta kertaa selatessani palstaa tai kun olen kirjoittamassa juttua heittaa minut sisaankirjoituksen sivulle ja pyytaa uudestaan kirjautumaan?Monta kertaa eilen ja tanaan.Ja aina kun olet kirjautunut,palataan samaan kohtaan.Esim nyt juuri tultiin takas tahan kirjoitussivulle ja yritan nyt lahettaa jutun joten katotaan mihin nyt paadytaan.
Avatar
BlackMike
ATM
Viestit: 19209
Liittynyt: 15.12.2003 11:23

Viesti Kirjoittaja BlackMike »

Oliskohan jotain vikaa cookieissa? Eli jos vaikka tuhoat cookiet (mitä ne suomeksi on muuta kuin keksejä? Heh, muistanko oikein, vai oliko Evästeitä? :-D ). Yleensä tuo auttaa tämänkaltaisiin ongelmiin.
Jim Beam

Viesti Kirjoittaja Jim Beam »

Ma kyl en tie mika on Cookie mutta ei kai uskalla alkaa mitaan tuhoon Internet kahvilan koneesta?No koitan raportoida nailla vehkeilla mita tarvii silla eikohan nama kesta mun lomani.
Huppe
Viestit: 7018
Liittynyt: 19.12.2003 12:46

Viesti Kirjoittaja Huppe »

BangkokBoy kirjoitti:kannattaa...

a) käyttää mozilla firefoxia jos mahdollista. kettu antaa yleensä sentään back-nappulaa painamalla kirjoitetun tekstin takaisin niin sen voi pelastaa. microsoftin internet explorer sen sijaan hukkaa sen joka ainoa kerta.

b) ottaa teksti talteen clipboardille ennen lähetä-nappulan painamista - paina ensin Ctrl+A valitaksesi koko tekstikentän tekstin, ja sitten Ctrl+C heittääksesi valitun tekstin muistiin (josta sen saa Ctrl+V:llä sitten paiskattua esim. wordiin tai notepadiin)

jälkimmäinen kannattaa tehdä ainakin pidempien viestien kirjoituksen kohdalla, itse teen sen edelleen vaikka firefoxia käytänkin.
Molemmat teen AINA kun kirjoittelen. Firefoxilla ja clipboardin kautta. On sen verran monta kertaa menneet jutut bittiavaruuteen. HArmillista kun Thaimaassa jossain nettikaffiloissa on notepad ja ctrl-c kielletty, esim. Ao Nangin reissurapsa jäin tämän vuoksi kirjoittamatta.
Avatar
Lasse
Pohjois-Thaimaan ajajat
Viestit: 33661
Liittynyt: 15.12.2003 11:22
Paikkakunta: Naantali / Khon Kaen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lasse »

Jim Beam kirjoitti:Ma kyl en tie mika on Cookie mutta ei kai uskalla alkaa mitaan tuhoon Internet kahvilan koneesta?
Ylhäältä palkista jos on Suomenkielinen selain...

--> työkalut --> internet asetukset --> poista evästeet --> OK
FACEBOOK RYHMIÄ --> Pohjois-Thaimaan ajajat, Khon Kaenin seudun Suomalaiset.
Vastaa Viestiin