Marraskuussa Phukettiin?

Kuinka selviytyä ensimmäisestä retkestä Thaimaahan ja myös sen jälkeisestä elämästä Suomessa? Vastauksia kysymyksiin, vinkkejä, tapaetikettiä sekä mukavaa jutustelua. Tätä aluetta voivat lukea kaikki, kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvojat: Tilac, Modet

Vastaa Viestiin
outip
Viestit: 23
Liittynyt: 23.1.2005 22:57
Paikkakunta: Haparanda,Ruotsi

Marraskuussa Phukettiin?

Viesti Kirjoittaja outip »

onko minkälainen sää yleensä silloin phuketissa? olen aina käynyt maaliskuussa,joten eroaako paljonkin sää marraskuuhun verrattuna? :-?

lämmintä kuiten riittää.
Onko marraskuussa vielä paljon turisteja? kait sesonkikausi silloin alkamassa?
Avatar
JussiM
Mai pen rai
Viestit: 7226
Liittynyt: 29.9.2007 20:43

Re: Marraskuussa Phukettiin?

Viesti Kirjoittaja JussiM »

2 kertaa olen ollut juuri marraskuussa. Ei ole sesonki vielä alkanut, ei tungosta minnekään.
Mulla kai on ollut hyvä tuuri kun olen selvinnyt noista mun reissuista sielä sateettomasti.
jhentu
Viestit: 25
Liittynyt: 13.6.2007 12:53

Re: Marraskuussa Phukettiin?

Viesti Kirjoittaja jhentu »

Me ollaan vietetty kaksi edellistä marraskuuta Siellä suunnalla. 2012 meni aika 50/50 sade-/aurinkopäivät, mutta 2013 oli kelien puolesta todella hyvä.
Vaihtelevampaahan se on kuin "pääsesongilla". Marraskuussa on kuitenkin niin paljon rauhallisempaa ja majoitushinnoissa on tinkimisen varaa,
joten sen puolesta voin suositella ko. ajankohtaa.
movenpick
Viestit: 6
Liittynyt: 25.12.2013 14:57

Re: Marraskuussa Phukettiin?

Viesti Kirjoittaja movenpick »

Me ollaan oltu 2 kertaa marraskuussa Phuketissa ja täytyy sanoa, että aivan mahtavat ilmat silloin.... sadekausi juuri loppunut, ihana kosteus ja VIHREYS!!!!!
Tammikuussa kun oltiin, ilmat eivät tuntuneetkaan(varsinkin illalla/yöllä) niin lämpimiltä, pitkähihaista joutui varaamaan iltaisin mukaan. Samoin tuuli oli jotenkin kuivempi ja kasvillisuus palaneen näköistä. Ihan hyvään aikaan olette menossa. Jos satelee niin sade on hetkessä ohitse. Nyt lähdemme marraskuun 27. päivä ja tälläkertaa khao lak, jossa emme ole koskaan käyneet (aikaisemmin aina phuketin karon beach).... Täpinässä ollaan!!!!!!!!!!! :smt006
Santeri45
Viestit: 1849
Liittynyt: 11.12.2004 18:12
Paikkakunta: Helsinki

Re: Marraskuussa Phukettiin?

Viesti Kirjoittaja Santeri45 »

Phuketissa ei ole vielä High Season marraskuussa ja ilmat vaihtelevia, Phuketissa monta kertaa käyneenä, kerran marraskuussa jolloin satoi aika paljon, enemmän kuin kesä/heinäkuussa, mutta by the way aina kannattaa lähteä kun on tilaisuus. :P
** Thailand visitors **
Vastaa Viestiin