Koh Lantalle yksikseen

Kuinka selviytyä ensimmäisestä retkestä Thaimaahan ja myös sen jälkeisestä elämästä Suomessa? Vastauksia kysymyksiin, vinkkejä, tapaetikettiä sekä mukavaa jutustelua. Tätä aluetta voivat lukea kaikki, kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvojat: Tilac, Modet

Vastaa Viestiin
Lonely_rider
Viestit: 8
Liittynyt: 8.1.2014 17:29

Koh Lantalle yksikseen

Viesti Kirjoittaja Lonely_rider »

Mitäs kivaa siellä Koh Lantalla voi rannalla öllöttelyn lisäksi tehdä? Olen yksin lähdössä viikoksi lataamaan pattereitani 12.3.

Onko jotain kivoja ruokaravintola vinkkejä? Mistä saa kivoimmat coctailit? Mitä ehdottomasti täytyy tehdä/nähdä?

Entä onko jotain mitä tulisi tietää tapakulttuurista ja ihmisistä, varsinkin kun ekaa kertaa olen yksin naisena matkassa. Matkaseurana on muutama kirja ja aurinkorasva :)

Olen Thaimaassa käynyt aiemmin kerran (Ao Nangilla -06)
simoharri
Viestit: 9
Liittynyt: 19.11.2013 20:58

Re: Koh Lantalle yksikseen

Viesti Kirjoittaja simoharri »

Reissuun Lauantaina 18.1. Jihaa! Koh lantalla olen 26.1.-2.2. Ajattelin käydä Old Town riippumatto kaupassa hakemassa mukaani käsin piirretyn kartan "parhaiden kohteiden" äärelle.. Näköalapaikka kiinnostaa myös. Ihan eteläkärjessä on majakka ja merimustalaiskylä. Ehkä elefantti safari.. Meinasitko vuokraa skootterin? Itse meinasin sillä hurautella kätevästi rannalta toiselle. Nämä siis omia ajatuksiani, mitä kelasin tehdä. Hotellin varasin aika etelästä, Kantiangista. Voin laittaa reissun jälkeen ihan oikeaa faktaa reissusta..
Lonely_rider
Viestit: 8
Liittynyt: 8.1.2014 17:29

Re: Koh Lantalle yksikseen

Viesti Kirjoittaja Lonely_rider »

Hehe, kotona jo keulin, että vuokraan skootterin ja sillä explooraan saarta. Vaan mies toppuutteli, että eihän sulla vaimorassu ole edes ajokokemusta kuin kerran korttelin ympärille :)
Eli se osa jää vielä nähtäväksi!

Itse ajattelin myös sitä elefanttiajelua, niitä kun ei juuri Suomessa näe. Myös snorklaus olisi mahtavaa, ja näiden lisäksi nautin ylipäätään kauniista maisemista ja tykkään istua baarissa ja katsella elämänmenoa :) Ehkäpä käyn vähän patikoimassa eteläkärjen suunnalla myös?

Ainoa jännittys on tässä, että mahtaako tulla yksinäinen olo, kun ei ole tosiaan juttukaveria matkassa. Hyvä puoli on, ettei tartte kompromisseja tehdä :)

Uskoisin silti, että tällä lomalla mamma lepää, ja jaksaa perhettään palvella taas vuoden eteenpäin :)
Vastaa Viestiin