Kuten olen monesti sanonut niin itselleni farkut eivät ole lainkaan liian kuumat ja tosiaan pitää yrittää myös sivistyneesti pukeutua. Moniin paikkoihin ei edes pääse shortsit jalassa sisään, enkä haluakaan jos muut vetää pitkälahkeiset jalassa ja sellaista paikan puolesta toivotaan. Yhdet farkut jos ottaa mukaan niin se tarkoittaa sitä, että vedät sitten koko loman samoissa farkuissa. Et koko ajan, mutta aina kun pitkälahkeista päälle laitat, minun tapauksessani käytännössä päivittäin. On sitä hyvä olla vähintään toiset farkut mukana. Ihan jo siksi, että niitä pitää pestäkin välillä jo toisekseen ei kehtaa samoissa housuissa aina kulkea. Aivan kuten en kulje samassa paidassakaan. Ja noin yleensäkään en lähde Thaimaahan siksi, että jotenkin
saisin heittää pitkä housut pois. Tykkään käyttää pitkiä housuja, niin Suomessa, Thaimaassa kuin muuallakin. Kotosalla tosin oleilen lähinnä shortseissa.
JiiJii87 kirjoitti:
Thaimaasta ostaisin vaatteet (t-paidat, kalsarit ja shortsit) ja selkärepun. Easy living.

Itse kun en shoppailusta välitä niin pyrin pysymään lomalla siitä erossa. Lisäksi Aasiasta ei ole täysin vaivaton löytää 191 senttiselle tarpeeksi pitkälahkeisia farkkuja tai tarpeeksi isoja kenkiä. Esim. tennareissa koot monesti tyssää 43-44 hujakoille ja minulle se ei riitä. Isompiakin kyllä löytyy, mutta se menee äkkiä suorittamiseksi. Mikä sen helpompaa kuin ennen reissua tilata vaikka Zalandosta iso setti tavaraa, sovittaa kotona ja palauttaa ne mitä ei tarvitse? Näin yleensä itse toimin ja täydennän matkavarastoa ennen reissua.