Ihmeellistä moderointia (jaettu)

Valitukset, kiitokset, parannusehdotukset ja uudet ideat.

Valvoja: Modet

Vastaa Viestiin
mataku
Viestit: 636
Liittynyt: 9.11.2004 4:17

Re: Ihmeellistä moderointia (jaettu)

Viesti Kirjoittaja mataku »

Turhautunut kirjoitti:^
Tukataa sen sanoi,iha ite jos trolleista puhutaan :lol:
Mielenkiintoista että modet seuraa mutta eivät kommentoi muutakuin banaania jakelemalla. :lol:
Vois jotain kommentoida kun tälleen haistatellaan.

Oikeasti on helvetin noloa nykyinen linja.

Parannuksia/vastauksia odottava
Turhautunut.
Tulihan sieltä taas
Tässä yritetään aurinkoisen päivän viettämisen ohella hoitaa tätä foorumiakin. Toivotaan malttia noiden urpojen kanssa. Modeillakin on elämää foorumin ulkopuolella :D
Jos jotain muutakin kommenttia kuin urpoksi nimitteleminen
(kuvaa hyvin palstan tasoa kyllä tällähetkellä) :smt004

Tosiaankin kannattaisi selventää mitä UPTOYOU osiossa saa kirjoittaa niin "työmääräkin" sitten helpottaisi.Olen ymmärtänyt nykyisen bannilinjan mukaan että kaikissa aiheissa pitää käsitellä Thaimaata.KUHA kysyn ny vaan? Ihan sen takii ettei taas bannattais turhan takii.

Linjauksissa sitten tulisi myös pysyä eikä heijastella omia pahoja oloja. :lol:
Urpot mielensäpahoittajat liikkeellä heh.
Avatar
Pommi65
still alive´n´kicking
Viestit: 25490
Liittynyt: 4.12.2006 19:25
Paikkakunta: Töölönmaa

Re: Ihmeellistä moderointia (jaettu)

Viesti Kirjoittaja Pommi65 »

Nyt tulee turhautuneelta banaanilta tiukkaa settiä! :D
-tee ekoteko,älä lisäänny-
Avatar
tukataa
Hyperkannattajajäsen
Viestit: 21570
Liittynyt: 28.2.2004 2:30
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ihmeellistä moderointia (jaettu)

Viesti Kirjoittaja tukataa »

Selvästi kateellinen kun mainitsee vaimon, joka ei tänne ole koskaan kirjoittanu melkein joka viestissä.

Koirat haukkuu ja karavaani kulkee...
Avatar
der Bomber
Viestit: 14883
Liittynyt: 4.7.2008 22:03

Re: Ihmeellistä moderointia (jaettu)

Viesti Kirjoittaja der Bomber »

Pommi65 kirjoitti:Nyt tulee turhautuneelta banaanilta tiukkaa settiä! :D
Kanlaya ja muut tänään aktivoituneet. Sama trolli jokaisen takana.
linhai260
Viestit: 17087
Liittynyt: 22.3.2008 21:27

Re: Ihmeellistä moderointia (jaettu)

Viesti Kirjoittaja linhai260 »

Eikös täällä ollut joku ketju jossa sai vittuilla urakalla? Jos sinne kirjoittaa. Mikäköhän oli? Ilmoittaudun
SLAVA UKRAINI
linhai260
Viestit: 17087
Liittynyt: 22.3.2008 21:27

Re: Ihmeellistä moderointia (jaettu)

Viesti Kirjoittaja linhai260 »

****Poistettu.***
Sorry ei kiinnosta. Olen hetero
SLAVA UKRAINI
Avatar
tri_Hoto
Disinformaatikko
Viestit: 6284
Liittynyt: 15.12.2003 11:08
Paikkakunta: Riihimäki
Viesti:

Re: Ihmeellistä moderointia (jaettu)

Viesti Kirjoittaja tri_Hoto »

Jahas, nyt on palattu normaaliin päiväjärjestykseen foorumin osalta. Normaali tarkoittaa sitä, että roskaviestit häviävät aika nopeasti, ihan koko aktiivinen porukka ei niitä ehdi edes nähdä. Moni ketju saattaa tuntua sekavalta, koska muutama kirjoittaja poistettiin kokonaan viesteineen. Lainauksia ja kommentteja muilta kirjoittajilta on saattaanut hyvinkin jäädä jäljelle. Muutama vastaus perseilyviesteihin on myös poistettu. Niistä ei kannata olla huolissaan.

Jokunen kirjoittaja on nyt jatkossa taas tehostetulla tarkkailulistalla. Se tarkoittaa sitä, että banni saattaa napsahtaa ihan arvaamatta viattomalta tuntuvasta kommentista. Se juttu on vähän kuten vesiämpäri. Sekin täyttyy aikanaan.

Nimimerkki tipsu päätti huilata foorumilta taas kerran.

Muistutan myös kirjoittajia siitä, että Thaiklupi ei ole sananvapauden viimeinen linnake ja demokratia on foorumin ylläpidon ja moderoinnin suhteen täysin tuntematon käsite. Se vain pitää kestää, vaikka kuinka hatuttaisi.
--tri_Hoto--
Avatar
der Bomber
Viestit: 14883
Liittynyt: 4.7.2008 22:03

Re: Ihmeellistä moderointia (jaettu)

Viesti Kirjoittaja der Bomber »

Vaikka olen itsekin silloin tällöin arvostellut moderointia ja ollut ihan aiheesta muutamia kertoja jopa viikon(kuukausikategoriaan en ole vielä noussut) bännissä, täytyy arvostaa Hoton työtä.

Varmaan kaikille avautui tänään ensin eräiden palstalaisten(eilen/tänään) sekoilut ja sitten nukkuvan (rek.6.2.2019) trollin aktivointi odottaen vuoroaan ja siihen päälle parilla muulla nimimerkillä sekoilu. Tällaista se olisi ilman Hotoa. Jotenkin vaan tuntuu, että Hoto on yksinään ja kukaan muu modeista ei välitä moderoida?

E: Paras esimerkki oli Matkaajan ketjussa toiselta modelta tyyliin: Laitan ketjun lukkoon, Hoto hoitakoot loput. Aika paskaa meininkiä modeilta....
Viimeksi muokannut der Bomber, 16.2.2019 20:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Matkaaja25
Downshiftaaja
Viestit: 19904
Liittynyt: 3.5.2007 21:48

Re: Ihmeellistä moderointia (jaettu)

Viesti Kirjoittaja Matkaaja25 »

Hotolta ihan jämäkkää toimintaa.
VeeAa
Viestit: 3742
Liittynyt: 14.1.2016 14:26

Re: Ihmeellistä moderointia (jaettu)

Viesti Kirjoittaja VeeAa »

der Bomber kirjoitti:E: Paras esimerkki oli Matkaajan ketjussa toiselta modelta tyyliin: Laitan ketjun lukkoon, Hoto hoitakoot loput. Aika paskaa meininkiä modeilta....
no juu, minusta koobee teki ihan oikein kun laittoi tuon ketjun huilille. koobee ei käsittääkseni mitenkään osallistu moderointiin, mutta teki sentään jotain kun tilanne oli karkaamassa käsistä.
Avatar
der Bomber
Viestit: 14883
Liittynyt: 4.7.2008 22:03

Re: Ihmeellistä moderointia (jaettu)

Viesti Kirjoittaja der Bomber »

VeeAa kirjoitti:
der Bomber kirjoitti:E: Paras esimerkki oli Matkaajan ketjussa toiselta modelta tyyliin: Laitan ketjun lukkoon, Hoto hoitakoot loput. Aika paskaa meininkiä modeilta....
no juu, minusta koobee teki ihan oikein kun laittoi tuon ketjun huilille. koobee ei käsittääkseni mitenkään osallistu moderointiin, mutta teki sentään jotain kun tilanne oli karkaamassa käsistä.
Sitten olikin täysi RIOT 12 tuntia eikä yksikään mode tehnyt mitään, ennen Hoton saapumista. Aika heikolla pohjalla on palsta, jos on vain yksi aktiivinen mode?

E: jahas, ryssät tulee taas
Avatar
Lasse
Pohjois-Thaimaan ajajat
Viestit: 33660
Liittynyt: 15.12.2003 11:22
Paikkakunta: Naantali / Khon Kaen
Viesti:

Re: Ihmeellistä moderointia (jaettu)

Viesti Kirjoittaja Lasse »

der Bomber kirjoitti:Tällaista se olisi ilman Hotoa. Jotenkin vaan tuntuu, että Hoto on yksinään ja kukaan muu modeista ei välitä moderoida?
Itse olin eilen aamuvuorossa, muutamaksi tunniksi kotiin ja takaisin töihin yövuoroon... tänään aamulla muutamaksi tunniksi yövuorosta nukkumaan ja ei kun takaisin töihin 16h. Huomenna aamulla pääsen seuravaksi nukkumaan muutamaksi tunniksi ja ei kun töihin iltavuoroksi. Että valitettavasti täällä on muutakin mielessä kuin Thai-klupin moderointi.
FACEBOOK RYHMIÄ --> Pohjois-Thaimaan ajajat, Khon Kaenin seudun Suomalaiset.
Avatar
der Bomber
Viestit: 14883
Liittynyt: 4.7.2008 22:03

Re: Ihmeellistä moderointia (jaettu)

Viesti Kirjoittaja der Bomber »

Lasse kirjoitti:
der Bomber kirjoitti:Tällaista se olisi ilman Hotoa. Jotenkin vaan tuntuu, että Hoto on yksinään ja kukaan muu modeista ei välitä moderoida?
Itse olin eilen aamuvuorossa, muutamaksi tunniksi kotiin ja takaisin töihin yövuoroon... tänään aamulla muutamaksi tunniksi yövuorosta nukkumaan ja ei kun takaisin töihin 16h. Huomenna aamulla pääsen seuravaksi nukkumaan muutamaksi tunniksi ja ei kun töihin iltavuoroksi. Että valitettavasti täällä on muutakin mielessä kuin Thai-klupin moderointi.
Ja Hotolla ei ole muuta mielessä? Onko hän eläkkeellä, en tiedä, kun en tunne? Kummasti se vaan Hoto jaksaa muiden askareiden ohella tätäkin palstaa hoitaa, eikä saa supporttia muilta modeilta.

E: Jos on modeksi suostunut, pitäisi myös pitää lupauksesta kiinni.
Avatar
Baboy
Rakkausturisti
Viestit: 1937
Liittynyt: 4.1.2009 20:40
Paikkakunta: Manila, Filippiinit

Re: Ihmeellistä moderointia (jaettu)

Viesti Kirjoittaja Baboy »

Lasse kirjoitti:
der Bomber kirjoitti:Tällaista se olisi ilman Hotoa. Jotenkin vaan tuntuu, että Hoto on yksinään ja kukaan muu modeista ei välitä moderoida?
Itse olin eilen aamuvuorossa, muutamaksi tunniksi kotiin ja takaisin töihin yövuoroon... tänään aamulla muutamaksi tunniksi yövuorosta nukkumaan ja ei kun takaisin töihin 16h. Huomenna aamulla pääsen seuravaksi nukkumaan muutamaksi tunniksi ja ei kun töihin iltavuoroksi. Että valitettavasti täällä on muutakin mielessä kuin Thai-klupin moderointi.
Olen kyllä nyt sitä mieltä, että prioriteetit pitäisi laittaa kuntoon.
Kyllähän Thaiklupi on paljon tärkeämpi kuin työ.
Vähemmän työtä ja enemmän moderointia!
Avatar
der Bomber
Viestit: 14883
Liittynyt: 4.7.2008 22:03

Re: Ihmeellistä moderointia (jaettu)

Viesti Kirjoittaja der Bomber »

Baboy kirjoitti: Olen kyllä nyt sitä mieltä, että prioriteetit pitäisi laittaa kuntoon.
Kyllähän Thaiklupi on paljon tärkeämpi kuin työ.
Vähemmän työtä ja enemmän moderointia!
Olen minäkin sitä mieltä, että prioriteetti on työ ja sitten harrastus. Siitä huolimatta täällä on joukko modeja ja vain yksi jaksaa paimentaa meitä.
Avatar
tukataa
Hyperkannattajajäsen
Viestit: 21570
Liittynyt: 28.2.2004 2:30
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ihmeellistä moderointia (jaettu)

Viesti Kirjoittaja tukataa »

Täytyy oikeasti kiittää juhajuhaa foorumin siistimestä. Lasse oli sillä hetkellä estynyt samoin kuin hoto, ja numenomaan juhajuhan toiminnan ansiosta jonkin näköinen tolkku foorumille saatiin perseilijöistä huolimatta
Avatar
Pommi65
still alive´n´kicking
Viestit: 25490
Liittynyt: 4.12.2006 19:25
Paikkakunta: Töölönmaa

Re: Ihmeellistä moderointia (jaettu)

Viesti Kirjoittaja Pommi65 »

Jännä miten hyvin nämä "uudet" tänään ilmestyneet kirjoittajat tuntevatkin klupin moderointi linjan :D
-tee ekoteko,älä lisäänny-
bimbo
Kannattajajäsen
Viestit: 8027
Liittynyt: 9.5.2004 11:46
Paikkakunta: Las Palmas

Re: Ihmeellistä moderointia (jaettu)

Viesti Kirjoittaja bimbo »

Pommi65 kirjoitti:Jännä miten hyvin nämä "uudet" tänään ilmestyneet kirjoittajat tuntevatkin klupin moderointi linjan :D
Juu, ja juuri pohdin että mulla on ollut sama nimimerkki aivan alusta, eli ainakin 15 vuotta, enkä vielä ole nähnyt tarvetta tupla nickille
Avatar
tri_Hoto
Disinformaatikko
Viestit: 6284
Liittynyt: 15.12.2003 11:08
Paikkakunta: Riihimäki
Viesti:

Re: Ihmeellistä moderointia (jaettu)

Viesti Kirjoittaja tri_Hoto »

No niin, nyt kun näitä uusia käyttäjiä tulee kuin sieniä sateella niin laitoinpa piruuttani asetukset siten, että ylläpitäjä vahvistaa nimimerkin ennen kuin voi kirjoitella ensimmäistäkään viestiä.

Katsotaan josko se vähän hilitsisi tätä tulvaa. Palataan vanhaan systeemiin sitten joskus, jos se tuntuu tarpeelliselta.
--tri_Hoto--
bimbo
Kannattajajäsen
Viestit: 8027
Liittynyt: 9.5.2004 11:46
Paikkakunta: Las Palmas

Re: Ihmeellistä moderointia (jaettu)

Viesti Kirjoittaja bimbo »

tri_Hoto kirjoitti:No niin, nyt kun näitä uusia käyttäjiä tulee kuin sieniä sateella niin laitoinpa piruuttani asetukset siten, että ylläpitäjä vahvistaa nimimerkin ennen kuin voi kirjoitella ensimmäistäkään viestiä.

Katsotaan josko se vähän hilitsisi tätä tulvaa. Palataan vanhaan systeemiin sitten joskus, jos se tuntuu tarpeelliselta.
Mitäs tämä käytännössä tarkoittaa, eli onko uusien kirjoittajien kynnys saada lupa kirjoitella vaikeampaa, koska on trollin pelko?
VeeAa
Viestit: 3742
Liittynyt: 14.1.2016 14:26

Re: Ihmeellistä moderointia (jaettu)

Viesti Kirjoittaja VeeAa »

no juu, onhan tämä taas touhua. modet vihjailee/nimittelelee foorumilaisia mielenterveysongelmaisiksi ja tästä kun mainitsee niin viesti deletoidaan ja kerrotaan allekirjoittaneen harkitsevan foorumin vaihtoa.

juu, tiedän ettei urputtamisesta mitään hyvää seuraa, mutta kuhan sanoin. :?
Avatar
Matkaaja25
Downshiftaaja
Viestit: 19904
Liittynyt: 3.5.2007 21:48

Re: Ihmeellistä moderointia (jaettu)

Viesti Kirjoittaja Matkaaja25 »

VeeAa kirjoitti:no juu, onhan tämä taas touhua. modet vihjailee/nimittelelee foorumilaisia mielenterveysongelmaisiksi
Pakko sanoa, ettei tämä meno ihan täyspäiseltä kyllä tänä viikonloppuna ole vaikuttanutkaan. :D Toimiiko täysissä ruumiin ja sielun voimissa oleva tasapainoinen aikuinen noin?
zape11
Viestit: 2574
Liittynyt: 21.12.2014 15:21

Re: Ihmeellistä moderointia (jaettu)

Viesti Kirjoittaja zape11 »

Matkaaja25 kirjoitti:
Pakko sanoa, ettei tämä meno ihan täyspäiseltä kyllä tänä viikonloppuna ole vaikuttanutkaan. :D Toimiiko täysissä ruumiin ja sielun voimissa oleva tasapainoinen aikuinen noin?
Omasta mielestä reissuraporteissa saisi olla tiukempikin moderointi linja.
Itse joskus ehkä sortunut ylilyönteihin, mutta ei tulisi mieleenkää alkaa haukkumaan jonkun raportin kirjoittajaa.
VeeAa
Viestit: 3742
Liittynyt: 14.1.2016 14:26

Re: Ihmeellistä moderointia (jaettu)

Viesti Kirjoittaja VeeAa »

Matkaaja25 kirjoitti:
VeeAa kirjoitti:no juu, onhan tämä taas touhua. modet vihjailee/nimittelelee foorumilaisia mielenterveysongelmaisiksi
Pakko sanoa, ettei tämä meno ihan täyspäiseltä kyllä tänä viikonloppuna ole vaikuttanutkaan. :D Toimiiko täysissä ruumiin ja sielun voimissa oleva tasapainoinen aikuinen noin?
no, itse en ainakaan kenenkään mielenterveyttä ala helposti julkisesti netin yli arvioimaan. pointtini oli kuitenkin poistetussa viestissä siinä, että modet näyttäköön itse esimerkkiä hyväksyttävästä käytöksestä foorumilla. minkäänlainen nimittely ei siihen kaavaan mielestäni sovi.
Avatar
Matkaaja25
Downshiftaaja
Viestit: 19904
Liittynyt: 3.5.2007 21:48

Re: Ihmeellistä moderointia (jaettu)

Viesti Kirjoittaja Matkaaja25 »

VeeAa kirjoitti:
Matkaaja25 kirjoitti:
VeeAa kirjoitti:no juu, onhan tämä taas touhua. modet vihjailee/nimittelelee foorumilaisia mielenterveysongelmaisiksi
Pakko sanoa, ettei tämä meno ihan täyspäiseltä kyllä tänä viikonloppuna ole vaikuttanutkaan. :D Toimiiko täysissä ruumiin ja sielun voimissa oleva tasapainoinen aikuinen noin?
no, itse en ainakaan kenenkään mielenterveyttä ala helposti julkisesti netin yli arvioimaan. pointtini oli kuitenkin poistetussa viestissä siinä, että modet näyttäköön itse esimerkkiä hyväksyttävästä käytöksestä foorumilla. minkäänlainen nimittely ei siihen kaavaan mielestäni sovi.
Oikeastaan samaa mieltä. Mutta onhan se nähty, ettei esimerkin näyttäminen auta mitään tiettyjen nimimerkkien suhteen. Kuten ei myöskään suora pyyntö tai ohjeistus. Tuuleen huutamista. Banni ainoa joka puhuu eikä sekään tuntunut kunnolla tehoavan tänään. En jaksa hirveästi sääliä näitä nettispämmääjiä. Edelleenkin mietin, että mikä näitä ihmisiä oikein riivaa?
Vastaa Viestiin