Miksi en pääse lukemaan samoja ketjuja kuin mieheni?

Valitukset, kiitokset, parannusehdotukset ja uudet ideat.

Valvoja: Modet

Vastaa Viestiin
max-oh-mix
Viestit: 19
Liittynyt: 31.5.2007 12:59

Miksi en pääse lukemaan samoja ketjuja kuin mieheni?

Viesti Kirjoittaja max-oh-mix »

Olisn kiinnostunut mm viranomaistiedotteista, mutta minulla ei ole oikeutta nähdä niitä? Miksi ei? Olen ilmoittanut osoitteeni ja kaikki tarvittavat tiedot...vieläkö on jotain mitä pitää tehdä? Siis "viranomaisvinkkejä" korjaa hän.
Avatar
JussiM
Mai pen rai
Viestit: 7225
Liittynyt: 29.9.2007 20:43

Re: Miksi en pääse lukemaan samoja ketjuja kuin mieheni?

Viesti Kirjoittaja JussiM »

max-oh-mix kirjoitti:Olisn kiinnostunut mm viranomaistiedotteista, mutta minulla ei ole oikeutta nähdä niitä? Miksi ei? Olen ilmoittanut osoitteeni ja kaikki tarvittavat tiedot...vieläkö on jotain mitä pitää tehdä? Siis "viranomaisvinkkejä" korjaa hän.
Miehesi on tunnistautunut, sinä et. Lue alla olevasta linkistä ohjeet tunnistautumiseen. Jostain syystä, jos olet yrittänyt, niin se ei ole onnistunut
http://www.thaiklupi.fi/foorumi/viewtop ... =1&t=38828
Viimeksi muokannut JussiM, 18.5.2012 14:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
tri_Hoto
Disinformaatikko
Viestit: 6265
Liittynyt: 15.12.2003 11:08
Paikkakunta: Riihimäki
Viesti:

Re: Miksi en pääse lukemaan samoja ketjuja kuin mieheni?

Viesti Kirjoittaja tri_Hoto »

Tuolla ohjeissa se lukee:

Vuorokauden ajasta sekä muista kiireistä johtuen, tunnistautumisen hyväksyminen kestää minuuteista tunteihin, tunneista muutamiin päiviin, mahdollisesti jopa viikon tai yli. Sinun ei siis tarvitse tunnin päästä lähettää viestiä jollekin toiselle oikeuksien lisääjälle, vaan malta rauhassa, kyllä se sieltä tulee. Sen jälkeen sinulle avautuu lisää osioita, joista löytyy mm. lento- ja hotellitarjouksia ja tietysti paljon muutakin.
Nyt taitaa jo päästä kaikille palstoille.
--tri_Hoto--
max-oh-mix
Viestit: 19
Liittynyt: 31.5.2007 12:59

Re: Miksi en pääse lukemaan samoja ketjuja kuin mieheni?

Viesti Kirjoittaja max-oh-mix »

Kyllä mää oon hä-tä-nen! Kiitti!
Vastaa Viestiin