Paras moderaattori

Valitukset, kiitokset, parannusehdotukset ja uudet ideat.

Valvoja: Modet

Vastaa Viestiin

Paras moderaattori

tri_Hoto
46
42%
Lasse
15
14%
Tilac
1
1%
BlackMike
8
7%
vlahti
0
Ei ääniä
Koo
5
5%
goldman
2
2%
P.K
1
1%
Timis
2
2%
JPL
1
1%
Antero
3
3%
BangkokBoy
4
4%
KooBee
5
5%
MrTravkin
4
4%
manum
0
Ei ääniä
FAQ
0
Ei ääniä
Rhino
12
11%
 
Ääniä yhteensä: 109
Avatar
FTW
Viestit: 914
Liittynyt: 16.12.2003 19:31

Paras moderaattori

Viesti Kirjoittaja FTW »

Pistetäämpäs tämäkin asia jollain tasolla ruotuun, :wink:

http://fi.wikipedia.org/wiki/Moderaattori

Valvojat

http://thaiklupi.fi/foorumi/memberlist.php?mode=group
There Is Only One Bitch In The World With Many Faces.™
Avatar
Matkaaja25
Downshiftaaja
Viestit: 19904
Liittynyt: 3.5.2007 21:48

Re: Paras moderaattori

Viesti Kirjoittaja Matkaaja25 »

Ei ole varmaan vaikea arvata, että kaiken markkinoinnin jälkeen Hoto voittaa tämän. Samoin kai voittaisi myös huonoin moderaattori äänestyksen...
Avatar
JussiM
Mai pen rai
Viestit: 7229
Liittynyt: 29.9.2007 20:43

Re: Paras moderaattori

Viesti Kirjoittaja JussiM »

Toki Hoto. muut on lällyjä, jopa itsekin sääntöjä rikkovia !
Avatar
rensseli
Ukkomies
Viestit: 459
Liittynyt: 7.1.2005 23:20
Paikkakunta: Davao, Philippines

Re: Paras moderaattori

Viesti Kirjoittaja rensseli »

Hoton oon joskus vuonna X tavannut thaimaassa joten ääni hänelle!!
freebird
Viestit: 1883
Liittynyt: 2.12.2006 22:20

Re: Paras moderaattori

Viesti Kirjoittaja freebird »

kaikki modet on aivan .... mut homma pyörii kuitenkin vapaaehtois pohjalta puolin ja toisin, eli ilman modeja ei voitas vuodattaa täällä, kuka on valmis tekemään samaa hommaa, sillei et tää paketti saa olla toiminassa en minä ainakaan
Avatar
Matkaaja25
Downshiftaaja
Viestit: 19904
Liittynyt: 3.5.2007 21:48

Re: Paras moderaattori

Viesti Kirjoittaja Matkaaja25 »

rensseli kirjoitti:Hoton oon joskus vuonna X tavannut thaimaassa joten ääni hänelle!!
- Hän on kuulemma oikein lupsakka kaveri. Siksi vähän ihmettelenkin nipotusta täällä. Ei siis mitään henkilökohtaista Hotoa vastaan ihmisenä.
Avatar
t.si
Viestit: 933
Liittynyt: 15.7.2010 19:27

Re: Paras moderaattori

Viesti Kirjoittaja t.si »

Matkaaja25 kirjoitti:
rensseli kirjoitti:Hoton oon joskus vuonna X tavannut thaimaassa joten ääni hänelle!!
- Hän on kuulemma oikein lupsakka kaveri. Siksi vähän ihmettelenkin nipotusta täällä. Ei siis mitään henkilökohtaista Hotoa vastaan ihmisenä.
En nyt sano tätä juuri Hotosta, koska en tunne koko miestä, mutta: eikö monesti juuri netissä jotkut ihmiset olekkin sitä mitä eivät "oikeassa elämässä" koskaa uskalla tai kehtaa olla..? Eli ujosta tulee esim.suulas joka paikan kommentoija, altavastaajasta vittuileva kärttyass jne.
" Something, from nothing, never proved me wrong!"
" The greatest thing you'll ever learn, is just to love and be loved in return!"
Avatar
alucey
Viestit: 26900
Liittynyt: 21.12.2005 17:48
Paikkakunta: Helsinki

Re: Paras moderaattori

Viesti Kirjoittaja alucey »

t.si kirjoitti:
Matkaaja25 kirjoitti:
rensseli kirjoitti:Hoton oon joskus vuonna X tavannut thaimaassa joten ääni hänelle!!
- Hän on kuulemma oikein lupsakka kaveri. Siksi vähän ihmettelenkin nipotusta täällä. Ei siis mitään henkilökohtaista Hotoa vastaan ihmisenä.
En nyt sano tätä juuri Hotosta, koska en tunne koko miestä, mutta: eikö monesti juuri netissä jotkut ihmiset olekkin sitä mitä eivät "oikeassa elämässä" koskaa uskalla tai kehtaa olla..? Eli ujosta tulee esim.suulas joka paikan kommentoija, altavastaajasta vittuileva kärttyass jne.
no sähän saatatkin sitten olla ihan hyvä tyyppi livenä :lol:
Suomen ainoa jengi, joka herättää suuria tunteita "Suurin ja Kaunein - Helsingin Jokerit"
Avatar
Lasse
Pohjois-Thaimaan ajajat
Viestit: 33660
Liittynyt: 15.12.2003 11:22
Paikkakunta: Naantali / Khon Kaen
Viesti:

Re: Paras moderaattori

Viesti Kirjoittaja Lasse »

t.si kirjoitti:
mutta: eikö monesti juuri netissä jotkut ihmiset olekkin sitä mitä eivät "oikeassa elämässä" koskaa uskalla tai kehtaa olla..? Eli ujosta tulee esim.suulas joka paikan kommentoija, altavastaajasta vittuileva kärttyass jne.
Mitä he ovat jotka piikittävät palstalla thaiklupia, moderaattoreita tai ylläpitoa aina kun siihen tulee paikka. Näitäkin foorumilta löytyy... jopa tästä viestiketjusta.. Ujoja?
FACEBOOK RYHMIÄ --> Pohjois-Thaimaan ajajat, Khon Kaenin seudun Suomalaiset.
Avatar
t.si
Viestit: 933
Liittynyt: 15.7.2010 19:27

Re: Paras moderaattori

Viesti Kirjoittaja t.si »

:lol: . Toki joku vittuileva kärttyass saattaa olla vittuileva kärttyass ihan siviilissäkin, livenä. Itse kirjoittelen netissä loppujen lopuksi tosi harvoin ( en muualla kuin täällä, teidän ilonanne) enkä siis ole mitään netti- identiteettiä itselleni "kehittänyt": olen samanlainen mulkku livenäkin :) . Mutta kärttyinen en koskaan!
" Something, from nothing, never proved me wrong!"
" The greatest thing you'll ever learn, is just to love and be loved in return!"
Avatar
Lasse
Pohjois-Thaimaan ajajat
Viestit: 33660
Liittynyt: 15.12.2003 11:22
Paikkakunta: Naantali / Khon Kaen
Viesti:

Re: Paras moderaattori

Viesti Kirjoittaja Lasse »

t.si kirjoitti:eikö monesti juuri netissä jotkut ihmiset olekkin sitä mitä eivät "oikeassa elämässä" koskaa uskalla tai kehtaa olla..? Eli ujosta tulee esim.suulas joka paikan kommentoija, altavastaajasta vittuileva kärttyass jne.
Tästä tuli vielä mieleen hauskanen juttu. Thaiklupilta sanotaan nyt näin että suulas. Tapasin ko.henkilön aikoinani ensimmäistä kertaa Khon Kaenin Eric's baarissa mutta kaveri osoittautuikin baarin hiljaisimmaksi mieheksi. :o :D
FACEBOOK RYHMIÄ --> Pohjois-Thaimaan ajajat, Khon Kaenin seudun Suomalaiset.
Avatar
jimmy
Klupin nopein
Viestit: 8299
Liittynyt: 28.5.2005 20:53
Paikkakunta: Kokkola

Re: Paras moderaattori

Viesti Kirjoittaja jimmy »

Miten voi äänestää, jos suurimmasta osasta ei oo "koskaan" kuullutkaan. Annoin ääneni Anterolle, koska mulla oli aikoinaan saman niminen kaveri. Tosi hyvä tyyppi, siihen asti ku rupes poliisix.
klupin talidomi
Avatar
tukataa
Hyperkannattajajäsen
Viestit: 21590
Liittynyt: 28.2.2004 2:30
Paikkakunta: Helsinki

Re: Paras moderaattori

Viesti Kirjoittaja tukataa »

Lasse kirjoitti: Tästä tuli vielä mieleen hauskanen juttu. Thaiklupilta sanotaan nyt näin että suulas. Tapasin ko.henkilön aikoinani ensimmäistä kertaa Khon Kaenin Eric's baarissa mutta kaveri osoittautuikin baarin hiljaisimmaksi mieheksi. :o :D
Jos kyse oli minusta niin olin silloin aika kipeänä. Seuraavana päivänä hospitaaliin...
Normaalisti harvemmin tulee oltua se hiljaisin kaveri jos ei ole armoton kanuuna päällä. :smt120

Tosin me ei nähty ekaa kertaa "konkännissä" vaan pattayalla...
Avatar
Lasse
Pohjois-Thaimaan ajajat
Viestit: 33660
Liittynyt: 15.12.2003 11:22
Paikkakunta: Naantali / Khon Kaen
Viesti:

Re: Paras moderaattori

Viesti Kirjoittaja Lasse »

tukataa kirjoitti: Jos kyse oli minusta niin olin silloin aika kipeänä. Seuraavana päivänä hospitaaliin...
Normaalisti harvemmin tulee oltua se hiljaisin kaveri jos ei ole armoton kanuuna päällä. :smt120
Tukataasta hyvinkin.
FACEBOOK RYHMIÄ --> Pohjois-Thaimaan ajajat, Khon Kaenin seudun Suomalaiset.
rami
Tau Hua Gnuu
Viestit: 2135
Liittynyt: 24.12.2003 21:35

Re: Paras moderaattori

Viesti Kirjoittaja rami »

http://www.youtube.com/watch?v=bHTnzFq-PPA

Jokainen ihminen......myös moderaattori.
Avatar
FTW
Viestit: 914
Liittynyt: 16.12.2003 19:31

Re: Paras moderaattori

Viesti Kirjoittaja FTW »

Lassen näin Reiskassa niinä hetkinä kun tämä palsta avattiin. Mies vaahtosi ja mainosti aika mainiosti :shock:
Koobeehen olen pari kertaa törmännyt Yensabain portaissa mutta kaikki ovat kuitenkin anonyymejä itselle.
There Is Only One Bitch In The World With Many Faces.™
kontiki
Kannattajajäsen
Viestit: 1615
Liittynyt: 6.12.2007 12:11
Paikkakunta: Porvoo

Re: Paras moderaattori

Viesti Kirjoittaja kontiki »

Lasse on ainoa joka olen tavannut. S&T baarissa juhannuksena 2008
Kuva
It doesn't matter where you are coming from. All that matter is where you are going.
Avatar
JussiM
Mai pen rai
Viestit: 7229
Liittynyt: 29.9.2007 20:43

Re: Paras moderaattori

Viesti Kirjoittaja JussiM »

Edit: antaa olla, jotain asian lipsumisesta meinasin kirjoittaa....
Vastaa Viestiin