Rekisteröityminen

Valitukset, kiitokset, parannusehdotukset ja uudet ideat.

Valvoja: Modet

Vastaa Viestiin
Avatar
MauKhang
Raketti-insinööri
Viestit: 28619
Liittynyt: 15.12.2003 12:01
Paikkakunta: Singhapore

Rekisteröityminen

Viesti Kirjoittaja MauKhang »

Missä vika kun reilun 20 kerran jälkeen ei rekisteröityminen onnistu, Se suojauskoodi tulee yhä uudelleeen ja uudelleen.
Käyttäjätunnus 6 pitkä, salasana 8 pitkä, hotmailosoite ja sitten aina tukehtuu siihen suojakoodiin. Voiko sen tosiaan kirjoittaa väärin yli 20 kertaa vai onko vika jossain muussa ?? Olenko tullut värisokeaksi.

Tunnus ei tulisi minulle vaaan kaverille joka ei nyt sattuneesta syystä pääse nettiin mutta on antanut tiedot rekisteröitymistä varten että hän pääsisi sitten kohta alkuun koska hänellä olisi sitten käyttöä klupin foorumilla.

tämä nyt ainakaan ei ole sossukyylien syytä
Avatar
tri_Hoto
Disinformaatikko
Viestit: 6284
Liittynyt: 15.12.2003 11:08
Paikkakunta: Riihimäki
Viesti:

Re: Rekisteröityminen

Viesti Kirjoittaja tri_Hoto »

Kyllä sen voi kirjoittaa väärin aika monta kertaa.
Lähetä vaikka minulle ne tiedot, niin katsotaan monellako yrityksellä onnistun.
--tri_Hoto--
Avatar
Finn
Viestit: 239
Liittynyt: 23.12.2005 22:23
Paikkakunta: Helsinki

Re: Rekisteröityminen

Viesti Kirjoittaja Finn »

Kannattaa muistaa että varsinkin Mozillan suojausohjelmat: NoScript ym,
saattavat estää kirjautumisen, ja sitten ne keksit.
Avatar
MauKhang
Raketti-insinööri
Viestit: 28619
Liittynyt: 15.12.2003 12:01
Paikkakunta: Singhapore

Re: Rekisteröityminen

Viesti Kirjoittaja MauKhang »

Tässä tapauksessa vika oli siinä että sähköpostiosoite ei kelvannut. Tuo rekisteröitymissysteemi ei vaan osannut kertoa sitä.

tämä nyt ainakaan ei ole sossukyylien syytä
Avatar
Johnny83
Purnaajien kuningas
Viestit: 12986
Liittynyt: 24.12.2006 21:44
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Rekisteröityminen

Viesti Kirjoittaja Johnny83 »

MauKhang kirjoitti:Tässä tapauksessa vika oli siinä että sähköpostiosoite ei kelvannut. Tuo rekisteröitymissysteemi ei vaan osannut kertoa sitä.
Ihan muutaman kerran on mulla hermot mennyt rekistöityessä joillekkin sivuille.
Kaiken muun kun oon jo kirjoittanut, niin ei hyväksykään sähköpostia koska siinä on väliviiva.

mm. Air Asialla taisi olla tämä ongelma ja lentoliput piti lähettää muijan sähköpostiin.
Anna Karkki
Viestit: 140
Liittynyt: 24.4.2007 14:31

Re: Rekisteröityminen

Viesti Kirjoittaja Anna Karkki »

Johnny83 kirjoitti:
MauKhang kirjoitti:Tässä tapauksessa vika oli siinä että sähköpostiosoite ei kelvannut. Tuo rekisteröitymissysteemi ei vaan osannut kertoa sitä.
Ihan muutaman kerran on mulla hermot mennyt rekistöityessä joillekkin sivuille.
Kaiken muun kun oon jo kirjoittanut, niin ei hyväksykään sähköpostia koska siinä on väliviiva.

mm. Air Asialla taisi olla tämä ongelma ja lentoliput piti lähettää muijan sähköpostiin.
hmm, mullakin on väliviiva sähköpostissa, eikä oo ollut sen kanssa ongelmia. Ei edes air asialla.... :roll: Mut hyvä tietää jos tulee ongelma joskus eteen, et se saattaa olla tuosta johtuvaa, tietää sit kokeilla toista meiliosoitetta... :-)
Vastaa Viestiin