Rakentavaa kritiikkiä ylläpidolle (jaettu muualta)

Valitukset, kiitokset, parannusehdotukset ja uudet ideat.

Valvoja: Modet

Avatar
alucey
Viestit: 26900
Liittynyt: 21.12.2005 17:48
Paikkakunta: Helsinki

Re: Rakentavaa kritiikkiä ylläpidolle (jaettu muualta)

Viesti Kirjoittaja alucey »

ei noista kannata yrittää mitään loogisuutta hakea. itse sain viikon huilin ja syyksi oli kirjoitettu tämä lause :lol:

"joskus vain kannattaisi reilusti myöntää, että jutut on kuin "huutelisi vastatuuleen"

varmaan siis tarkoittaa jossain päin suomea jotain paljon pahempaa...

sitten kun kysyin, että mikäs tossa oli niin pahasti sanottua, niin eivät viitsineet edes vastata. kertoohan sekin jo aika paljon :wink:

e: tuolta voi katsoa asiayhteyden, niin ei kai sekään voinut ollut raskauttava asianhaara?

http://thaiklupi.fi/foorumi/viewtopic.p ... &start=275
Suomen ainoa jengi, joka herättää suuria tunteita "Suurin ja Kaunein - Helsingin Jokerit"
Avatar
Tumpa
Phetchabun on my mind
Viestit: 3284
Liittynyt: 19.12.2003 22:40
Paikkakunta: Sap Mai Daeng, Phetchabun

Re: Rakentavaa kritiikkiä ylläpidolle (jaettu muualta)

Viesti Kirjoittaja Tumpa »

alucey kirjoitti:ei noista kannata yrittää mitään loogisuutta hakea. itse sain viikon huilin ja syyksi oli kirjoitettu tämä lause :lol:

"joskus vain kannattaisi reilusti myöntää, että jutut on kuin "huutelisi vastatuuleen"

varmaan siis tarkoittaa jossain päin suomea jotain paljon pahempaa...

sitten kun kysyin, että mikäs tossa oli niin pahasti sanottua, niin eivät viitsineet edes vastata. kertoohan sekin jo aika paljon :wink:

e: tuolta voi katsoa asiayhteyden, niin ei kai sekään voinut ollut raskauttava asianhaara?

http://thaiklupi.fi/foorumi/viewtopic.p ... &start=275
Tätä luettaessa viestimääräsi on 4517, niistä Thaimaa-aiheisia on varmaan just tuo 17. Varmistin on kohdallasi löysemmällä kuin jollakin muulla.

Terv. ulkopuolinen havainnoija, ei ylläpitäjä
Avatar
alucey
Viestit: 26900
Liittynyt: 21.12.2005 17:48
Paikkakunta: Helsinki

Re: Rakentavaa kritiikkiä ylläpidolle (jaettu muualta)

Viesti Kirjoittaja alucey »

Tumpa kirjoitti:
alucey kirjoitti:ei noista kannata yrittää mitään loogisuutta hakea. itse sain viikon huilin ja syyksi oli kirjoitettu tämä lause :lol:

"joskus vain kannattaisi reilusti myöntää, että jutut on kuin "huutelisi vastatuuleen"

varmaan siis tarkoittaa jossain päin suomea jotain paljon pahempaa...

sitten kun kysyin, että mikäs tossa oli niin pahasti sanottua, niin eivät viitsineet edes vastata. kertoohan sekin jo aika paljon :wink:

e: tuolta voi katsoa asiayhteyden, niin ei kai sekään voinut ollut raskauttava asianhaara?

http://thaiklupi.fi/foorumi/viewtopic.p ... &start=275
Tätä luettaessa viestimääräsi on 4517, niistä Thaimaa-aiheisia on varmaan just tuo 17. Varmistin on kohdallasi löysemmällä kuin jollakin muulla.

Terv. ulkopuolinen havainnoija, ei ylläpitäjä
sama mullekin tuli mieleen, että joku on jollain varmaankin löysällä. kiitos kuitenkin tästä havainnosta :D
Suomen ainoa jengi, joka herättää suuria tunteita "Suurin ja Kaunein - Helsingin Jokerit"
Avatar
Johnny83
Purnaajien kuningas
Viestit: 12986
Liittynyt: 24.12.2006 21:44
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Rakentavaa kritiikkiä ylläpidolle (jaettu muualta)

Viesti Kirjoittaja Johnny83 »

Kiitos, kuka modeista olikin 8)
Avatar
Johnny83
Purnaajien kuningas
Viestit: 12986
Liittynyt: 24.12.2006 21:44
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Rakentavaa kritiikkiä ylläpidolle (jaettu muualta)

Viesti Kirjoittaja Johnny83 »

Muija sattui vilkaisemaan mun näyttöä äsken ja kertoi mun mielestä ihan fiksun parannusehdotuksen:

Thai-klupi ry ylös keskellä sivua eli siihen missä thailomat.com nyt on ja uusi Lemonin mainos jompaan kumpaan reunaan sen sijasta että se on nyt lähellä keskiväliä.

Aika samoilla linjaa olen, varsinkin näyttää vähän hölmölle että thai-klupi ry näyttää nyt mainokselta muiden joukossa ja Lemoni on vähän kuin vaan viskattu ruudulle. Tietenkin jos nämä ovat mainostajien toiveita niin ei kai siinä sitten.
goldman
Viestit: 3904
Liittynyt: 15.12.2003 13:52

Re: Rakentavaa kritiikkiä ylläpidolle (jaettu muualta)

Viesti Kirjoittaja goldman »

Johnny83 kirjoitti:Muija sattui vilkaisemaan mun näyttöä äsken ja kertoi mun mielestä ihan fiksun parannusehdotuksen:

Thai-klupi ry ylös keskellä sivua eli siihen missä thailomat.com nyt on ja uusi Lemonin mainos jompaan kumpaan reunaan sen sijasta että se on nyt lähellä keskiväliä.

Aika samoilla linjaa olen, varsinkin näyttää vähän hölmölle että thai-klupi ry näyttää nyt mainokselta muiden joukossa ja Lemoni on vähän kuin vaan viskattu ruudulle. Tietenkin jos nämä ovat mainostajien toiveita niin ei kai siinä sitten.
Tämä ei ole vielä lopullinen layout, siihen tulee vielä muutoksia, sekä mahdollisesti pari muuta mainostakin.
Parhaat valmentajat löytyy aina katsomosta...
Avatar
Lemoni
lyömätön majatalo!
Viestit: 1826
Liittynyt: 11.5.2010 7:26
Paikkakunta: Pattaya/ Estocolmo
Viesti:

Re: Rakentavaa kritiikkiä ylläpidolle (jaettu muualta)

Viesti Kirjoittaja Lemoni »

Uutta kuvaa/banneria tehdään tässä helatorstain aikana, huomasin itsekin että tuo raamiton valkoisella pohjalla jää "ilmaan roikkumaan" testailua testailua, koitetaan kestää hiukka aikaa. Speksit annoin tällä kertaa valkoisella pohjalle, joten tuo oma tekele on juuri sitä mitä multa saattoi odottaa. :lol:
Avatar
Johnny83
Purnaajien kuningas
Viestit: 12986
Liittynyt: 24.12.2006 21:44
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Rakentavaa kritiikkiä ylläpidolle (jaettu muualta)

Viesti Kirjoittaja Johnny83 »

Paljon parempi, tuli puoliskon suusta ja samaa mieltä olen.
Avatar
Johnny83
Purnaajien kuningas
Viestit: 12986
Liittynyt: 24.12.2006 21:44
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Rakentavaa kritiikkiä ylläpidolle (jaettu muualta)

Viesti Kirjoittaja Johnny83 »

Asiahan ei tietysti minulle kuulu...
Kuva

Mutta ihmettelin että mikä tuo poistettu nimimerkki jjuippi on ja se onkin jjuppe?

Utelisin että mikä on syynä? :lol:
Avatar
BlackMike
ATM
Viestit: 19209
Liittynyt: 15.12.2003 11:23

Re: Rakentavaa kritiikkiä ylläpidolle (jaettu muualta)

Viesti Kirjoittaja BlackMike »

En muista kuka tuon ylläpidosta suoritti, mutta muistaakseni ko. nimimerkki pyysi poistamaan tunnuksensa ja kirjoituksensa jonkun henkilökohtaisen syyn takia ja mehän emme poista viestihistoriaa, koska silloin foorumille jäisi lukematon määrä rikkonaisia ketjuja, joten ilmeisesti ko. operaation tekijä on de-aktivoinut ktunnuksen ja sen jälkeen vähän muokannut sitä. Ei sinänsä tietoa miksi sitä on pitänyt muokata erilaiseksi, kaiketi siinä joku logiikka on takana? :-)
Avatar
Lemoni
lyömätön majatalo!
Viestit: 1826
Liittynyt: 11.5.2010 7:26
Paikkakunta: Pattaya/ Estocolmo
Viesti:

Re: Rakentavaa kritiikkiä ylläpidolle (jaettu muualta)

Viesti Kirjoittaja Lemoni »

Millälailla vihjailut viisumeista joita käytettäisiin esim siirtymiseen muuhun maahan liittyvät asiaan jossa kysyttiin kutsua nettituttavuuden perusteella?
Avatar
kimmo
sohvamatkaaja
Viestit: 1762
Liittynyt: 26.2.2004 14:29
Paikkakunta: Paska Kaupunni
Viesti:

Re: Rakentavaa kritiikkiä ylläpidolle (jaettu muualta)

Viesti Kirjoittaja kimmo »

Ilmeisesti Norjan tapahtuman jälkeiset keskustelut ovat olleet liikaa joillekin. Aseet ja ampuminen on nykyisin mediaseksikäs ja suosikkiaihe. Itse pidän sitä vain yhtenä harrastuksena ja urheiluna muiden joukossa. Silti siitä kirjoittamisesta on tullut yht'äkkiä pelottavaa.

Se näkyy käsitykseni mukaan joidenkin kommentoijien pahoinvointina, - tai jonkunlaisena huonona omatuntona ja siinä, ettei ole kykyä enää rehelliseen vasta-argumentointiin. Henkilökohtaisuuksiin menevä pikkunäppärä piikittely ja "kestovittuilu" kun ei johda mininkään.

Sinäänsä harmillista, että osin ja välillä asiallista "Oslon pamaus" -ketjua ei katkaistu ajoissa kahdeksi eri säikeeksi...
Vastaa Viestiin