Allekirjoitus

Valitukset, kiitokset, parannusehdotukset ja uudet ideat.

Valvoja: Modet

Vastaa Viestiin
Avatar
kure
Viestit: 790
Liittynyt: 10.4.2006 17:00
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Allekirjoitus

Viesti Kirjoittaja kure »

Allekirjoituksessa ei enää toimi url-tagi? Allekirjoituksen muokkaussivulla kyllä lukee on Käytössä, mutta ei toimi. Jos laitan [url]linkki, niin linkki ei vain näy allekirjoituksessa.

Tuosta mun omasta allekirjoituksesta on hävinneet linkit papaija.nettiin ja mun flickr-sivulle.
Avatar
Lasse
Pohjois-Thaimaan ajajat
Viestit: 33660
Liittynyt: 15.12.2003 11:22
Paikkakunta: Naantali / Khon Kaen
Viesti:

Re: Allekirjoitus

Viesti Kirjoittaja Lasse »

Allekirjoitukset ei toimi ikävä kyllä tällä hetkellä. kts. esim. meikäläisen allekirjoitus.
FACEBOOK RYHMIÄ --> Pohjois-Thaimaan ajajat, Khon Kaenin seudun Suomalaiset.
Avatar
babar
Hammock lover
Viestit: 3426
Liittynyt: 26.1.2004 21:12

Re: Allekirjoitus

Viesti Kirjoittaja babar »

Asetuksissa on muuten kohta, josta saa poistettua kaikki allekirjoitukset. Saa poistettua turhaa tauhkaa ja foorumi on paremman näköinen.
vexi

Re: Allekirjoitus

Viesti Kirjoittaja vexi »

Ei kai ne ole minnekään hävinneet?
Avatar
kimmo
sohvamatkaaja
Viestit: 1762
Liittynyt: 26.2.2004 14:29
Paikkakunta: Paska Kaupunni
Viesti:

Re: Allekirjoitus

Viesti Kirjoittaja kimmo »

Huomasin saman bugin aamulla...Arvelin, että taas alkanee vi***ilu, jos on joku atk-onkelma tai virushyökkäys tjms.
Toki näkyi olevan profiilissa ja asetuksissa ok ja kohdillaan... Kati sen option vois poistaa sitten kaikilta - niin on paremman näköistä kaikille?
Avatar
kure
Viestit: 790
Liittynyt: 10.4.2006 17:00
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Allekirjoitus

Viesti Kirjoittaja kure »

Jaaha, näköjään linkit toimii ilman url-tagia... No, hyvä niin.

Ei kai yhden-kahden rivin allekirjoituksista ole mitään haittaa? Ei mun mielestä ne poistamalla foorumi parane millään lailla.
Avatar
babar
Hammock lover
Viestit: 3426
Liittynyt: 26.1.2004 21:12

Re: Allekirjoitus

Viesti Kirjoittaja babar »

kimmo kirjoitti: Toki näkyi olevan profiilissa ja asetuksissa ok ja kohdillaan... Kati sen option vois poistaa sitten kaikilta - niin on paremman näköistä kaikille?
Ei kannata. Toiset haluavat nähdä toisten hauskoja allekirjoituksia ja linkkejä. Hyvähän se on, että käyttäjä saa nähdä mitä haluaa.
kure kirjoitti: Ei kai yhden-kahden rivin allekirjoituksista ole mitään haittaa? Ei mun mielestä ne poistamalla foorumi parane millään lailla.
Nämähän on mielipiteitä. Toiset haluavat nähdä linkkejä ja toiset ei. Hyvä vaan, että saa valita.
Avatar
Rlo
Viestit: 1988
Liittynyt: 1.2.2004 17:03
Paikkakunta: Ligor

Re: Allekirjoitus

Viesti Kirjoittaja Rlo »

Kappas, pyydän anteeksi huonoa näköäni. :oops:
Vastaa Viestiin