Wincapita

Valitukset, kiitokset, parannusehdotukset ja uudet ideat.

Valvoja: Modet

Vastaa Viestiin
Avatar
Bill
Viestit: 337
Liittynyt: 16.2.2007 16:02

Wincapita

Viesti Kirjoittaja Bill »

Onko tri_Hotolla omia sijoituksia kyseiseen puljuun, vai miksi meni jo toisen kerran hyvä keskustelu ketju lukkoon?

Eipä noissa mitään kummempia ylilyöntejä näkyny.
freebird
Viestit: 1883
Liittynyt: 2.12.2006 22:20

Re: Wincapita

Viesti Kirjoittaja freebird »

Bill kirjoitti:Onko tri_Hotolla omia sijoituksia kyseiseen puljuun, vai miksi meni jo toisen kerran hyvä keskustelu ketju lukkoon?

Eipä noissa mitään kummempia ylilyöntejä näkyny.
älä nyt, mainittiinhan siellä jo ufot
Avatar
tri_Hoto
Disinformaatikko
Viestit: 6302
Liittynyt: 15.12.2003 11:08
Paikkakunta: Riihimäki
Viesti:

Re: Wincapita

Viesti Kirjoittaja tri_Hoto »

Heh, ei ole Wincapitaan osaa eikä arpaa.

Mutta kun tarkaan luet noita viestejä, niin aikamoista kenkkuilua se on niitä poloisia kohtaa, jotka sinne ovat rahojaan tuputtaneet. Kuten huomaat, ohi mennen syyllistyin itsekin siihen.

Mutta jos sinulla on siitä aiheesta asiallista kirjoitettavaa, niin ole hyvä vain.
--tri_Hoto--
Avatar
Bill
Viestit: 337
Liittynyt: 16.2.2007 16:02

Re: Wincapita

Viesti Kirjoittaja Bill »

tri_Hoto kirjoitti:Heh, ei ole Wincapitaan osaa eikä arpaa.

Mutta kun tarkaan luet noita viestejä, niin aikamoista kenkkuilua se on niitä poloisia kohtaa, jotka sinne ovat rahojaan tuputtaneet. Kuten huomaat, ohi mennen syyllistyin itsekin siihen.

Mutta jos sinulla on siitä aiheesta asiallista kirjoitettavaa, niin ole hyvä vain.
No ei mulla itellä kyllä mitään uutta tietoo oo, mutta aika helposti menee ketjut lukkoon täällä nykyään noin yleensäkkin.
M
Viestit: 431
Liittynyt: 22.2.2004 15:02

Re: Wincapita

Viesti Kirjoittaja M »

Jonkun verran olen lukenyt Wincapita-kirjoittelua. En osaa tarkasti sanoa, miksi asia on minua edes vähän kiinnostanut, vaikka olen kuullut siitä vasta jälkikäteen, "ongelmien" ilmaannuttua. Nykytiedoilla kovin selkeä huijaus, mutta olisiko kuitenkin ollut mahdollista, että olisin syöttiin tarttunut, jos joku olisi aktiivisemmin tarjonnut ja olisin nähnyt joidenkin rahantulon. Mikäli olisin ottanut Thaimaassa vähän enemmän kontaktia suomalaisiin, tarjouksia olisi varmasti tullut. Aikamoista spekulaatiota siis ajatteluni, mutta ei täysin epärealistista rahan "sijoittamisen" suhteen.
Vastaa Viestiin