Nimimerkin vaihto

Valitukset, kiitokset, parannusehdotukset ja uudet ideat.

Valvoja: Modet

Vastaa Viestiin
woodstock
Viestit: 5
Liittynyt: 27.6.2008 19:51

Nimimerkin vaihto

Viesti Kirjoittaja woodstock »

Hei!

Voisitteko vaihtaa nimimerkkini Perkele toiseen esim. Woodstock.
Kiitos etukäteen.
T: Woodstock
Avatar
The Phantom
Viidakko legenda
Viestit: 9316
Liittynyt: 21.5.2006 20:27
Paikkakunta: Chiang Mai

Re: Nimimerkin vaihto

Viesti Kirjoittaja The Phantom »

Minä vaihtaisin mielelläni yp32405 pois ja tilalle Mustanaamio jolla tuntuvat kaikki kutsuvan. Aikanaan en saanut jostain syystä laitettua tuota minimerkkiä. Avatarkin pysyy varmasti aina samana sillä onhan Mustanaamio kaikkien aikojen ÄIJÄ. :-D
Vielä kerran anteeksi !
Avatar
Flassi
Kiinalainen
Viestit: 4677
Liittynyt: 14.1.2004 14:17
Paikkakunta: Ulvila

Re: Nimimerkin vaihto

Viesti Kirjoittaja Flassi »

yp32405 kirjoitti:Minä vaihtaisin mielelläni yp32405 pois ja tilalle Mustanaamio jolla tuntuvat kaikki kutsuvan. Aikanaan en saanut jostain syystä laitettua tuota minimerkkiä. Avatarkin pysyy varmasti aina samana sillä onhan Mustanaamio kaikkien aikojen ÄIJÄ. :-D
mustanaamiota kun ei saanut niin heti seuraavaksi tuli sit mieleen yp32405 :) oispas ihan kiva tietää mistä tämä tuli mieleen ?
18x vuodesta 2004
Avatar
The Phantom
Viidakko legenda
Viestit: 9316
Liittynyt: 21.5.2006 20:27
Paikkakunta: Chiang Mai

Re: Nimimerkin vaihto

Viesti Kirjoittaja The Phantom »

Flassi kirjoitti:
yp32405 kirjoitti:Minä vaihtaisin mielelläni yp32405 pois ja tilalle Mustanaamio jolla tuntuvat kaikki kutsuvan. Aikanaan en saanut jostain syystä laitettua tuota minimerkkiä. Avatarkin pysyy varmasti aina samana sillä onhan Mustanaamio kaikkien aikojen ÄIJÄ. :-D
mustanaamiota kun ei saanut niin heti seuraavaksi tuli sit mieleen yp32405 :) oispas ihan kiva tietää mistä tämä tuli mieleen ?
Heh, siinä oli sitten jotain sählinkiä ja duunin entinen salasana jota tarkoitus käyttää klupiin kirjautuessakin meni väärään paikkaan. :smt005
Vielä kerran anteeksi !
Avatar
tri_Hoto
Disinformaatikko
Viestit: 6285
Liittynyt: 15.12.2003 11:08
Paikkakunta: Riihimäki
Viesti:

Re: Nimimerkin vaihto

Viesti Kirjoittaja tri_Hoto »

Mustanaamio on jo rekisteröitynyt foorumille, joten siihen vaihto ei ole mahdollista. Mutta toisaalta Fantom on vapaana. Muttä itse lähinnä näkisin, että yypeen tulisi vaihtaa nickinsä Urjaksi. Sillä Urja-nimellä Mustanaamio seikkaili aluksi Suomessa.
--tri_Hoto--
Avatar
The Phantom
Viidakko legenda
Viestit: 9316
Liittynyt: 21.5.2006 20:27
Paikkakunta: Chiang Mai

Re: Nimimerkin vaihto

Viesti Kirjoittaja The Phantom »

tri_Hoto kirjoitti:Mustanaamio on jo rekisteröitynyt foorumille, joten siihen vaihto ei ole mahdollista. Mutta toisaalta Fantom on vapaana. Muttä itse lähinnä näkisin, että yypeen tulisi vaihtaa nickinsä Urjaksi. Sillä Urja-nimellä Mustanaamio seikkaili aluksi Suomessa.
Jep, tiedän jokun kirjautuneen Mustanaamiona mutta viestihistoriassa ei ole yhtään viestiä. :? Jos tuota minun jäljittäjää ( joku konna varmasti ! ) ei saa heivattua pihalle, on Fantom sitten parempi sekin kuin yp32405. :wink:
Tuohon Urjaan en oikein lämpene. :-D
Vielä kerran anteeksi !
Avatar
Kaahari
Master Trucker
Viestit: 1934
Liittynyt: 20.9.2004 20:52
Paikkakunta: Pöytyä

Re: Nimimerkin vaihto

Viesti Kirjoittaja Kaahari »

Niin ja vanha viidakon sananlaskuhan on "Fanttomille ei vittuilla" :-D
Avatar
The Phantom
Viidakko legenda
Viestit: 9316
Liittynyt: 21.5.2006 20:27
Paikkakunta: Chiang Mai

Re: Nimimerkin vaihto

Viesti Kirjoittaja The Phantom »

Kaahari kirjoitti:Niin ja vanha viidakon sananlaskuhan on "Fanttomille ei vittuilla" :-D
Aivan, kokeiles vaan ! :-D
Vielä kerran anteeksi !
Avatar
kiikari
alkoholin viihdekäyttäjä
Viestit: 1804
Liittynyt: 4.2.2007 2:13
Paikkakunta: Suomi

Re: Nimimerkin vaihto

Viesti Kirjoittaja kiikari »

tri_Hoto kirjoitti:Mustanaamio on jo rekisteröitynyt foorumille, joten siihen vaihto ei ole mahdollista. Mutta toisaalta Fantom on vapaana. Muttä itse lähinnä näkisin, että yypeen tulisi vaihtaa nickinsä Urjaksi. Sillä Urja-nimellä Mustanaamio seikkaili aluksi Suomessa.
Muuna kiertotienä tai korvikkeena: Nastamuumio, Mustis, Naamio, Vaeltava Aave, Mies joka ei kuole koskaan, Kostaja, The Phantom, The Gray Ghost, Kit Walker, Devilin/Heron isäntä, Super-Mustis...

Urja on Wikin mukaan Suomen Sosialidemokraatin (Uutispäivä Demari?) luoma nimi.
Minä hankin kokemuksia, muut tekevät syntiä.
Kollikatti

Re: Nimimerkin vaihto

Viesti Kirjoittaja Kollikatti »

yp32405 kirjoitti: sillä onhan Mustanaamio kaikkien aikojen ÄIJÄ. :-D
Ei todellakaan ole vaan Tex Willer on kaikkien aikojen äijä. :wink:
Mulle titteliksi sopisi ja haluaisin vaihtaa nykyisen Isaan Loverin: Humulus Lupulus Man 8)
Avatar
Crowley
Mentally Challenged
Viestit: 1716
Liittynyt: 22.10.2006 19:19
Paikkakunta: Bangkok

Re: Nimimerkin vaihto

Viesti Kirjoittaja Crowley »

kun tallanen ketju on olemassa, jaksaisko joku mode korjata mun nickin ekan kirjaimen isoksi :)
-Spede-
Majatalon Spede
Viestit: 9625
Liittynyt: 26.12.2003 0:22
Paikkakunta: Vantaa

Re: Nimimerkin vaihto

Viesti Kirjoittaja -Spede- »

Ps, Min mielestä kerran valitun nimmarin vaihto on aika laopsellista puuhastelua.


Urjalle kerrotakoon että nim Muntanaampio on mun yksi foorumille tekemistäni varanikeistä jotita käytän bannin tullessa.


PS, Modet

vaihtaisitteko allekirjottainen nimma Herra M
aikasksi
?
***Kirjoittaja tunnustaa olevansa herkkä mies.***
-Spede-
Majatalon Spede
Viestit: 9625
Liittynyt: 26.12.2003 0:22
Paikkakunta: Vantaa

Re: Nimimerkin vaihto

Viesti Kirjoittaja -Spede- »

Ps, Min mielestä kerran valitun nimmarin vaihto on aika laopsellista puuhastelua.


Urjalle kerrotakoon että nim Muntanaampio on mun yksi foorumille tekemistäni varanikeistä jotita käytän bannin tullessa.


PS, Modet

vaihtaisitteko allekirjottainen nimma Herra M
aikasksi
?
***Kirjoittaja tunnustaa olevansa herkkä mies.***
Kollikatti

Re: Nimimerkin vaihto

Viesti Kirjoittaja Kollikatti »

Maikka kirjoitti:Ps, Min mielestä kerran valitun nimmarin vaihto on aika laopsellista puuhastelua.
Laosellista vai laopsellista vai lapsellista? Minä ole samaa mieltä khun miki vai maikka vai mikä lie olet? :?
En ole nimimerkkiäni vaihtanut enkä ole sitä nytkään tekemässä vaan vaihtamassa titteliäni. Ymmärtää, na? 8)

EDIT: Olen täysin väärässä paikkaa. :oops: Haluan siis vaihtaa titteliä, en nimimerrkiä :oops:
Avatar
tri_Hoto
Disinformaatikko
Viestit: 6285
Liittynyt: 15.12.2003 11:08
Paikkakunta: Riihimäki
Viesti:

Re: Nimimerkin vaihto

Viesti Kirjoittaja tri_Hoto »

Niin tuota ei se ihan näin toimi, että tässä ketjussa pyydetään nimimerkin vaihtoa. Jos ylläpito vaihtaa nimimerkin noin vain, niin siinä on kirjoittajalla sormi suussa, kun kirjautuminen ei onnistukkaan seuraavalla kerralla.
Eli parempi pyytää näitä nimimerkin vaihtoja ihan yksityisviesteillä.
--tri_Hoto--
Avatar
glitter
Kukkahattusetä
Viestit: 2264
Liittynyt: 22.12.2003 11:35
Paikkakunta: Kallio

Re: Nimimerkin vaihto

Viesti Kirjoittaja glitter »

Voisitte lopettaa moisen nimimerkkien vaihdokset kokonaan. Tässä enää tiedä kuka urpo on milloinkin äänessä. Rekatkoon uus nikki jos ei vanha miellytä :evil:
Avatar
terox
Viestit: 12333
Liittynyt: 13.2.2005 3:49
Paikkakunta: Tellus

Re: Nimimerkin vaihto

Viesti Kirjoittaja terox »

glitter kirjoitti:Voisitte lopettaa moisen nimimerkkien vaihdokset kokonaan. Tässä enää tiedä kuka urpo on milloinkin äänessä. :evil:
Samaa mieltä..
Kaikki nimimerkkivaihdokset voisi olla Urpo 1 Urpo 2 Urpo 3 juoksevalla numerolla :lol:
Ihme porukkaa kun ei ole miestä/naista seisoa sanojensa takana vaan yritetään hoitaa mokauksiaan identiteettiä vaihtamalla..
Varsinaisia urpoja koko tällainen porukka, joten ei muuta kuin kaikille sama nimimerkki :D
Huppe
Viestit: 6996
Liittynyt: 19.12.2003 12:46

Re: Nimimerkin vaihto

Viesti Kirjoittaja Huppe »

The Phantom kirjoitti:Minä vaihtaisin mielelläni yp32405 pois ja tilalle Mustanaamio jolla tuntuvat kaikki kutsuvan. Aikanaan en saanut jostain syystä laitettua tuota minimerkkiä. Avatarkin pysyy varmasti aina samana sillä onhan Mustanaamio kaikkien aikojen ÄIJÄ. :-D
legendaarinen "yp+numerot" on siis historiaa... :shock:
Avatar
The Phantom
Viidakko legenda
Viestit: 9316
Liittynyt: 21.5.2006 20:27
Paikkakunta: Chiang Mai

Re: Nimimerkin vaihto

Viesti Kirjoittaja The Phantom »

Huppe kirjoitti:
The Phantom kirjoitti:Minä vaihtaisin mielelläni yp32405 pois ja tilalle Mustanaamio jolla tuntuvat kaikki kutsuvan. Aikanaan en saanut jostain syystä laitettua tuota minimerkkiä. Avatarkin pysyy varmasti aina samana sillä onhan Mustanaamio kaikkien aikojen ÄIJÄ. :-D
legendaarinen "yp+numerot" on siis historiaa... :shock:
Ilmeisesti Huppe haluaa himoitun yp32405 nimimerkin niin nyt sen voi hänelle antaa ! :mrgreen:
Ja Huppe, laita yv:tä vaan modelle...niin se onnistuu. :lol:

Ikävä kyllä taitaa uusi nimimerkki olla vanhojenkin kirjoitusten nickinä joten minunkin känni sekoilut on yhä luettavissa The Phantom nimimerkinkin kirjoittamana. :wink:
Vielä kerran anteeksi !
vexi

Re: Nimimerkin vaihto

Viesti Kirjoittaja vexi »

The Phantom kirjoitti:
Kaahari kirjoitti:Niin ja vanha viidakon sananlaskuhan on "Fanttomille ei vittuilla" :-D
Aivan, kokeiles vaan ! :-D
Vanhana mustanaamiokerholaisena teetin Intiassa sormuksen. Vähän läheltä otettu kuva, siksi epätarkka.

Kuva
Vastaa Viestiin