Tunnistautuminen

Valitukset, kiitokset, parannusehdotukset ja uudet ideat.

Valvoja: Modet

karinhellström
Viestit: 4
Liittynyt: 5.4.2009 10:25

Re: Tunnistautuminen

Viesti Kirjoittaja karinhellström »

Olen muutaman kuukauden yrittänyt tunnistautua, mutta tulee vaan teksti jossa lukee " olet yrittänyt lähettää yksityisviestin liian monelle". Mitä teen väärin ??
lappilainen
Viestit: 38
Liittynyt: 16.10.2005 20:24

Re: Tunnistautuminen

Viesti Kirjoittaja lappilainen »

[quote="karinhellström"]Olen muutaman kuukauden yrittänyt tunnistautua, mutta tulee vaan teksti jossa lukee " olet yrittänyt lähettää yksityisviestin liian monelle". Mitä teen väärin ??:oops:


:oops: oisko liian monta viestiä mutta älä sure minulta vain yksi meni muttei tullut sittenkään :oops:
:smt005 mai pen lai :roll:
Avatar
Rhino
Ilii ti, Ilii ju
Viestit: 6370
Liittynyt: 30.5.2005 12:48
Paikkakunta: Missä milloinkin

Re: Tunnistautuminen

Viesti Kirjoittaja Rhino »

karinhellström kirjoitti:Olen muutaman kuukauden yrittänyt tunnistautua, mutta tulee vaan teksti jossa lukee " olet yrittänyt lähettää yksityisviestin liian monelle". Mitä teen väärin ??
Laita vain yhdelle ohjeiden mukaan. Eli kun klikkaat sitä kohtaa missä on teksti sinisellä ohjeissa niin se riittää. Kuitenkin ohjeiden mukaan ne tiedot.
lappilainen kirjoitti::oops: oisko liian monta viestiä mutta älä sure minulta vain yksi meni muttei tullut sittenkään :oops:
:smt005 mai pen lai :roll:
Oletko lähettänyt oikealle henkilölle ja milloin. Voi olla että olet lähettänyt väärälle henkilölle, vääränlaisen sisällön omaavan viestin tai se on vahingossa poistettu kun on lisätty useita henkilöitä tunnitautumiseen. Laita uudestaan ohjeiden mukaan oikeille henkilöille.
karinhellström
Viestit: 4
Liittynyt: 5.4.2009 10:25

Re: Tunnistautuminen

Viesti Kirjoittaja karinhellström »

Just niin olen tehnyt, eli olen klikannut Goldman tai se toinen ja kirjoittanut viestin ihan niin kuin ohjeissa lukee ja klikannut lähetä ja sitten se "olet yrittänyt lähettää liian monelle" visesti on tullut, eli en nyt sitt tietää..??
Avatar
Rhino
Ilii ti, Ilii ju
Viestit: 6370
Liittynyt: 30.5.2005 12:48
Paikkakunta: Missä milloinkin

Re: Tunnistautuminen

Viesti Kirjoittaja Rhino »

karinhellström kirjoitti:Just niin olen tehnyt, eli olen klikannut Goldman tai se toinen ja kirjoittanut viestin ihan niin kuin ohjeissa lukee ja klikannut lähetä ja sitten se "olet yrittänyt lähettää liian monelle" visesti on tullut, eli en nyt sitt tietää..??
Eli tuolta http://www.thaiklupi.fi/foorumi/viewtop ... =1&t=11369 olet koittanut klikata Goldmania?
Kyllä se minusta toimi ihan ok.

Laitappa YV:llä ne tiedot minulle
eli tuota alapuolella olevaa YV nappia painamalla ja oikeat tiedot sinne niin avot.
karinhellström
Viestit: 4
Liittynyt: 5.4.2009 10:25

Re: Tunnistautuminen

Viesti Kirjoittaja karinhellström »

Jo ei nyt vaan toimi yritin sinulle lähettää yv:in ja Goldmanille vastata hänen yv:iin mutta ei kun tulee vaan teksti että "yirit lähettää yksityisviestiä liian monette vastaanottajalle".. Ehkäpä pitää vaan ostaa se uusin Lonely Planet ja suunnitella yöpymispaikat sen perusteella!
goldman
Viestit: 3903
Liittynyt: 15.12.2003 13:52

Re: Tunnistautuminen

Viesti Kirjoittaja goldman »

Hmmm, karinilla oli ainakin kiellettynä ettei kukaan saa lähettää hänelle yksityisviestejä, voi olla että se estää myös yvn lähettämisen ko. käyttäjältä. Muutin sen nyt sallituksi, kokeileppas joko nyt toimisi.
Parhaat valmentajat löytyy aina katsomosta...
Avatar
apasra
Viestit: 4462
Liittynyt: 24.2.2004 22:35
Paikkakunta: Tampere

Re: Tunnistautuminen

Viesti Kirjoittaja apasra »

karinhellström kirjoitti:Jo ei nyt vaan toimi yritin sinulle lähettää yv:in ja Goldmanille vastata hänen yv:iin mutta ei kun tulee vaan teksti että "yirit lähettää yksityisviestiä liian monette vastaanottajalle".. Ehkäpä pitää vaan ostaa se uusin Lonely Planet ja suunnitella yöpymispaikat sen perusteella!
Tai sitten koitat lähettää joltain toiselta koneelta, aina kun nuo winukat ei toimi niinkuin niiden haluaisi. Vaikka voihan klupillakin olla jotain vikaa.
Mutta ei huono vaihtoehtoehto toi Lonely Planet ( mieluummin ostaisin Markus Lehtipuun Thaimaa suomalainen matkaopas)

http://matkaopas.com/kirjat.php?id=2

Noita Lehtipuun oppaita on hyllyssä jo useampikin.
- som nam naa -
Vastaa Viestiin