Käyttäjämäärät eri foorumeilla

Valitukset, kiitokset, parannusehdotukset ja uudet ideat.

Valvoja: Modet

Huppe
Viestit: 6997
Liittynyt: 19.12.2003 12:46

Käyttäjämäärät eri foorumeilla

Viesti Kirjoittaja Huppe »

Aika hassua kun katsoo vaikkapa tuota thaivisa.com foorumia, siellä on noin 30000 rekisteröitynyttä käyttäjää, täällä noin puolet siitä. Tuohan on käsittääkseni "maailmanlaajuinen" foorumi ja tämä taas puhtaasti suomalainen.

Onko Suomessa tosiaan näin paljon Thaimaa-henkistä porukkaa? :-)
Ei mitään, hyvä asia vaan. Nopeammin täältä vastaukset saa kuin tuolta thaivisasta...
Avatar
Lasse
Pohjois-Thaimaan ajajat
Viestit: 33660
Liittynyt: 15.12.2003 11:22
Paikkakunta: Naantali / Khon Kaen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lasse »

Thaiklupin syyskuun 2006 statistiikat

Monthly Statistics for September 2006

Total Hits 8402239
Total Files 4562525
Total Pages 2219380
Total Visits 93387
Total KBytes 122399997

Total Unique Sites 13729
Total Unique URLs 1152
Total Unique Referrers 463
Total Unique Usernames 1
Total Unique User Agents 786

AVG MAX
Hits per Hour 11669 75696
Hits per Day 280074 516880
Files per Day 152084 230485
Pages per Day 73979 105919
Visits per Day 3112 5349
KBytes per Day 4080000 5809162
FACEBOOK RYHMIÄ --> Pohjois-Thaimaan ajajat, Khon Kaenin seudun Suomalaiset.
Huppe
Viestit: 6997
Liittynyt: 19.12.2003 12:46

Viesti Kirjoittaja Huppe »

Muut foorumit ovat lisäksi hitaita, myös tuo "toinen kotimainen"... propsit siitäkin tänne klupille!
Avatar
BlackMike
ATM
Viestit: 19209
Liittynyt: 15.12.2003 11:23

Viesti Kirjoittaja BlackMike »

Kyllähän suomalaiset ovat 'löytäneet' Thaimaan aika hyvin, joidenkin mielestä jopa liiankin hyvin ja maa on jo kokenut inflaatiota 'hardcore-matkaajien' keskuudessa kun ei meinaa enää löytyä maaperää mitä ei olisi valkonaama 'saastuttanut'. :D Mutta aina välillä onneksi löytyy salapaikkoja tuurilla tai vinkeistä joissa voi vielä olla kukkona tunkiolla.

Viime vuonna taisi ylittyä 100t matkaa ensimmäistä kertaa suomalaisten osalta, eiköhän se tänäkin vuonna ylity kun yhä useampi sinne itsensä vie, ja aika moni vielä moneen kertaan. Tähän kun lisätään vielä suomalaisten innostus keskustelupalstoihin ja tietotekniikkaan, niin ei kait muita syitä enää tarvitse edes etsiä? Yksi lisättävä asia voisi olla semmoinenkin, että Suomesta löytyy kyllä aina henkilöitä runsain mitoin jotka ovat käyneet mitä ihmeellisimmissä paikoissa ja osaavat näistä sitten kertoa myös muille, eli vaikka pieni maa ollaankin ja henkilömäärältä vaatimaton maailman mittakaavassa, niin yllättävän hyvin sitä vaan matkustetaan ja meni minne vaan, niin eiköhän kohta tule vastaan toinen suomalainen, vaikka miten metsään itsensä veisi. 8)

Edit: lisättäkööt vielä, että villi arvaus on, että Thai-Visan 30t käyttäjästä n. 10% voisi olla Suomesta?
Nicky
Viestit: 1283
Liittynyt: 16.12.2003 19:17

Viesti Kirjoittaja Nicky »

Tsunamin aikoihin taisi tulla melkoinen lisays rek.kayttajiin
5440
Viestit: 141
Liittynyt: 17.8.2004 19:24
Paikkakunta: Cha-am + Europe

Viesti Kirjoittaja 5440 »

Pari viikkoa sitten kehasin tätä klupia tossa naapurin palstalla ja tuli yv,että seuraavasta vastaavasta mainoksesta kuukauden karanteeni.Jos seuraavat tätä palstaa, niin taitaa tulla nyt poikotti päällensä.
suppakello
Viestit: 411
Liittynyt: 25.8.2004 15:48
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja suppakello »

Hmm näkeekö ylläpito paljon on ihmisiä ketkä eivät ole palstalle kirjauteneet esim. puoleen vuoteen ja viestejä vähemmän kuin 10?

Sitten muutama vaki käyttäjä aikoja sitten on hävinnyt, en jaksa muistella kaikkia mutta esim northernlight, mitäs kaverille kuuluu? tais olla vielä osa ylläpitoa aikoinaan...

Edit: Ku tuolta käyttäjistä etsin, niin näyttää nykysin bostailevan tuolla saksan maalla...Eikä viestejäkään ole lähettänyt sitten tammikuun 2005.
Ariva
Ex-Bangkok Student
Viestit: 2259
Liittynyt: 29.7.2004 15:13
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Ariva »

Mitäs muita Thai-Suomi foorumeita sitä on? Thairy.net ainakin. Itse en muilla foorumeille kirjoittele koska mielestäni klupilla on sopivan rento meininki. Käyttäjä määrältään thaiklupi on pieni/suuri verrattuna muihin suomen thai-foorumeihin verrattuna?
suppakello
Viestit: 411
Liittynyt: 25.8.2004 15:48
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja suppakello »

Sitten kun yllämainittu foorumi vuosia sitten hajosi, niin siitä tulikin kaksi foorumia :-D
Kyllä näitä löytyy
Nicky
Viestit: 1283
Liittynyt: 16.12.2003 19:17

Viesti Kirjoittaja Nicky »

suppakello kirjoitti:Hmm näkeekö ylläpito paljon on ihmisiä ketkä eivät ole palstalle kirjauteneet esim. puoleen vuoteen ja viestejä vähemmän kuin 10?

Sitten muutama vaki käyttäjä aikoja sitten on hävinnyt, en jaksa muistella kaikkia mutta esim northernlight, mitäs kaverille kuuluu? tais olla vielä osa ylläpitoa aikoinaan...

Edit: Ku tuolta käyttäjistä etsin, niin näyttää nykysin bostailevan tuolla saksan maalla...Eikä viestejäkään ole lähettänyt sitten tammikuun 2005.
Niin...missa on meidan leppoisa pohjoisen elakelainen Mjip :roll:
KBH5050

Viesti Kirjoittaja KBH5050 »

Foorumeita on muitakin, ainakin thaimaa-info-com, thairy.net, thaicubfinland.net, singhaclub.com ja matkalaukku.
Itse kirjoittelen eniten ehkä tänne Klupin palstoille toisinaan; on myös isoin, toisinaan info-comiin. Thairy:n jätin sattuneesta syystä. Aika pientä kuitenkin kirjoittelu toisilla foorumeilla Klupiin verrattuna.
Jim Beam

Viesti Kirjoittaja Jim Beam »

Olen itse havainnut seuratessani palstaa vajaan vuoden että pitkäaikaisia ja paljon kirjoitelleita kavereita lopettanut vallan kirjoittelun.Henkilökohtaisesti tunnen nämä kaverit Thaimaan lomilta monien vuosien takaa ja tiedän että sanottavaa kyllä olisi ja asiaakin.
Mutta jokainen tekee itse valintansa!Sääli sillä näiltä kavereilta olisi varmasti saanut asialliseen kysymykseen AINA asiallisen vastauksen.
Huppe
Viestit: 6997
Liittynyt: 19.12.2003 12:46

Viesti Kirjoittaja Huppe »

Nicky kirjoitti: Niin...missa on meidan leppoisa pohjoisen elakelainen Mjip :roll:
Jaa-a, 28.8. näyttäisi viimeksi kirjoitelleen, pistin tekstiviestiä hänelle huolestuneilta klupilaisilta pari tuntia sitten, vielä ei ole kuulunut vastausta :roll:
Avatar
ILEBAR
Ravintoloitsija
Viestit: 6429
Liittynyt: 30.12.2004 9:04
Paikkakunta: PATTAYA. Soi 8. vastapäätä Sunshine hotellia

Viesti Kirjoittaja ILEBAR »

Pientä on myös minun kirjoittelut muihin foorumeihin. Oikeastaan nykyään kirjoittelen silloin tällöin vain Pressan clubiin.

Tästä innostuneena piti oikein tarkastaa puhelimeni muistista muihin foorumeihin kirjoittamani viestimäärät:
Thai cub Finland 278 kpl. Thaimaa-info 135 kpl. Thai ry 12 kpl. Singha club 1 kpl. Matkalaukku 0 kpl.
Viimeksi muokannut ILEBAR, 4.10.2006 19:31. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
ILE BAR. Pattaya, Soi 8. Puhelin +66854409702
[url=callto://bossile]Kuva[/url]
Nicky
Viestit: 1283
Liittynyt: 16.12.2003 19:17

Viesti Kirjoittaja Nicky »

Kyllahan valilla sellaista "ylikuntoa/kyllastymista" on tullut ja taisi olla varmaankin vuosi sitten etten tainnut edes lukea palstaa pariin kuukauteen, saati mitaan kirjoitella. Eipa silti mukavaa ajanvietettahan tama kaikkineen on...ja ilmaista huvia kaiken paalle. Mukavia heppuja on tullut tutuiksi myos joidenkin nimimerkkien takaa. Aamukahvin pakollisen sanomalehden palsta on korvannut jo aikapaivia sitten :-D

Muita palstoja lueskelen mutta vahan kirjoittelen.
Avatar
ILEBAR
Ravintoloitsija
Viestit: 6429
Liittynyt: 30.12.2004 9:04
Paikkakunta: PATTAYA. Soi 8. vastapäätä Sunshine hotellia

Viesti Kirjoittaja ILEBAR »

Sorry, toisto mokani. :-)
Avatar
Peku
Viestit: 9620
Liittynyt: 19.12.2003 17:28
Paikkakunta: Ylämummola

Viesti Kirjoittaja Peku »

Aika vähän mitään uutta ja hyödyllistä täältä(-kään) palstalta enää löytää. Ehkäpä vain uuden lentokentän käyttöönotto ja sinne "sopeutuminen" on sellainen kiinnostava aihe. Eipä juuri muuta. Thaimaassa kun itse olen, ei sitä mitenkään jaksa kuluttaa aikaansa palstoilla. Ilmeisesti en pode koti-ikävää ja/tai en kaipaa suomalaisia vielä 2 kk aikana.. :roll:
Avatar
BlackMike
ATM
Viestit: 19209
Liittynyt: 15.12.2003 11:23

Viesti Kirjoittaja BlackMike »

Vaikka foorumi tarjoaakin hyvän tiedonlähteen reissujenkin aikana mm. hotellien yhteystietoihin yms. Majoitusmuistion voimin, niin sen suurin hyöty on mitä todennäköisimmin ennakkojärjestelyjen avittamisessa, että ihan vain jokapäiväisessä ajatustenvaihdossa samanhenkisten ihmisten kanssa?

Tämä siis ihan vain oma nöyrä arvioni. Itse täältä kyllä opin yhtä ja toista melkeinpä päivittäin.
Avatar
Kuki
paha porvari
Viestit: 3740
Liittynyt: 5.8.2004 22:44
Paikkakunta: eira

Viesti Kirjoittaja Kuki »

Vissiin reilu pari vuotta tullut tänne säännöllisesti kirjoiteltua. Välillä ollut viikko-pari ettei ole tullut saitille edes eksyttyä, kun on ollut jotain oikeaakin tekemistä :-D Muuten kyllä yllättävän paljon on tullut aikaa täällä vietettyä ja kirjoiteltua :) Aina kun duunissa on aikaa, niin netti tuntuu yhdistävän tänne... :wink:

Alunperin kirjauduin muuten Thaiklupiin, kun ajattelin löytäväni hyviä vinkkejä Bangkokin hotelleista, vaatekaupoista, ravintoloista ja yökerhoista ennen syksyn 2004 Bangkok / Cha-Am lomaani 8) Kai niitä sitten löytyi kun patsastelen vieläkin täällä :shock:
Köyhälle kaikki on kallista.
Nicky
Viestit: 1283
Liittynyt: 16.12.2003 19:17

Viesti Kirjoittaja Nicky »

Nicky kirjoitti:Kyllahan valilla sellaista "ylikuntoa/kyllastymista" on tullut ja taisi olla varmaankin vuosi sitten etten tainnut edes lukea palstaa pariin kuukauteen, saati mitaan kirjoitella. Eipa silti mukavaa ajanvietettahan tama kaikkineen on...ja ilmaista huvia kaiken paalle. Mukavia heppuja on tullut tutuiksi myos joidenkin nimimerkkien takaa. Aamukahvin pakollisen sanomalehden palsta on korvannut jo aikapaivia sitten :-D

Muita palstoja lueskelen mutta vahan kirjoittelen.
Lassen kaa kun eka kertaa tavattiin se toteskin etta ethan sa Nicky mikaan vanha aija olekaan niinkuin se oli luullut :-D

Monesta kirjoittajasta on tullut luotua mielikuva kirjoitusten perusteella ja kuviteltu ulkonakokin. Sit kun tapaa jonkun face to face eka kertaa, huomaakin etta on aivan toisenlainen mita on mielessaan kuvitellut :lol:
Avatar
samee
Lamai Lover
Viestit: 3308
Liittynyt: 16.12.2003 13:03
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja samee »

Nicky kirjoitti: Lassen kaa kun eka kertaa tavattiin se toteskin etta ethan sa Nicky mikaan vanha aija olekaan niinkuin se oli luullut :-D
Mäki oon tähän asti luullut, et sä oot wanha äijä :shock: :D
Kuva
Ilkka

Viesti Kirjoittaja Ilkka »

Oothan sä Nicky aika vanha äijä. :D

Lasse luuli mua ennenkuin oltiin tavattu 70-v. papaksi. :-D
-Spede-
Majatalon Spede
Viestit: 9625
Liittynyt: 26.12.2003 0:22
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja -Spede- »

Ilkka kirjoitti:Oothan sä Nicky aika vanha äijä. :D

Lasse luuli mua ennenkuin oltiin tavattu 70-v. papaksi. :-D
Ootki vaan 65 ja et kaikkien yllätykseksi ookkaan finnairilla hommissa vaan omistat ko. yhtiötä ***ihan hirmuisen ruma sana*** monta paperia... :?
***Kirjoittaja tunnustaa olevansa herkkä mies.***
Nicky
Viestit: 1283
Liittynyt: 16.12.2003 19:17

Viesti Kirjoittaja Nicky »

samee kirjoitti:
Nicky kirjoitti: Lassen kaa kun eka kertaa tavattiin se toteskin etta ethan sa Nicky mikaan vanha aija olekaan niinkuin se oli luullut :-D
Mäki oon tähän asti luullut, et sä oot wanha äijä :shock: :D
Heh-heh...ma oon 42. Tulin tanne eka kertaa kun olin 24. Mut oon edelleen v-tun nuoren nakoinen ja hyvakuntonen...ainakin Nanan leidien mielesta :oops:
Avatar
Dartsani
Apinain Kuninkas
Viestit: 3408
Liittynyt: 15.12.2003 11:46
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Viesti Kirjoittaja Dartsani »

18-v maassa keikkunut eikä erota totuutta valheesta....niin se todellisuus karkaa :roll: :lol:
Vastaa Viestiin