Foorumin moderoinnin tiukennus

Valitukset, kiitokset, parannusehdotukset ja uudet ideat.

Valvoja: Modet

Vastaa Viestiin
Avatar
Dartsani
Apinain Kuninkas
Viestit: 3408
Liittynyt: 15.12.2003 11:46
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Viesti Kirjoittaja Dartsani »

Jäsenkortin paiskasin menemään jo viikkoja sitten
Poistan tuon kortin sitten samantein tuolta tiedoista...ettei tarvii olemattomalla kortilla vaikkapa lentoja tilata.
Huppe
Viestit: 6996
Liittynyt: 19.12.2003 12:46

Viesti Kirjoittaja Huppe »

Dartsani kirjoitti:
Jäsenkortin paiskasin menemään jo viikkoja sitten
Poistan tuon kortin sitten samantein tuolta tiedoista...ettei tarvii olemattomalla kortilla vaikkapa lentoja tilata.
:lol: :twisted: osu ja uppos!
jee

Viesti Kirjoittaja jee »

toi oli kyllä vuoden uroteko.vähän sama kuin joku olisi kolhinut sun autoa parkkipaikalla niin kostoksi kotiin tullessa heität tv:n parvekkeelta alas. :lol:
Avatar
BlackMike
ATM
Viestit: 19209
Liittynyt: 15.12.2003 11:23

Viesti Kirjoittaja BlackMike »

Niin, kenties me kaikki ei olla aivan samalla tasolla matkailun suhteen arvoisan Mikan kanssa, joten sallinet meille hieman tämmöisen aloittelevan matkailijan roolin vaikka yksinkertaiset ja muutenkin simppelit kysymykset, että henkilöt sinua naurattavatkin. Ymmärrän myös, että näitä yksinkertaisia ketjuja ei tasoisesi maailmanmatkaaja jaksa parantaa omilla kirjoituksilla, sehän olisi sama kuin tekisi wain hotellin siivojaalle, selkeästi pöyristyttävä etikettivirhe.

Onneksi pääsit eroon sinulle osoitetusta kortista joka maksoi mansikoita jos tämmöistä yksinkertaista lausahdusta sallinet käytettävän. Eihän tuo kortti edes täytä mitään extremematkaajien tunnuspiirteitä, eikä sillä saa alennusta H-D -pyörien vuokraamisesta. Pahoitteluni vielä kalliista hankintahinnasta, pyrimme jatkossa parantamaan otetta ja halventamaan hintoja.

Kuukauden Marttyyri -palkinto on jo tosi lähellä. 8)
Mika kirjoitti:THAI-klupi foorumi on kaukana thaimaan matkailusta, itse käyn täällä pääasiassa naureskelemassa näille "jutuille".
Vaihtakaa nimi TAI-klupi:ksi :wink:
Jäsenkortin paiskasin menemään jo viikkoja sitten
Avatar
Mika
Harleynisti
Viestit: 642
Liittynyt: 12.3.2005 7:43
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mika »

Asiallista kommentointia :lol: :lol:
Puolin ja toisin :lol: :lol:
Mitäs harrikan vuokraus tähän kuuluu?
Avatar
BlackMike
ATM
Viestit: 19209
Liittynyt: 15.12.2003 11:23

Viesti Kirjoittaja BlackMike »

Päättelin parista aiemmasta viestistä, että avattaresta, että tilausta tuommoiselle palvelulle voisi olla Thaimaassa, että kortti olisi kiinnostavampi sinulle.
Huppe
Viestit: 6996
Liittynyt: 19.12.2003 12:46

Viesti Kirjoittaja Huppe »

BlackMike kirjoitti:Päättelin parista aiemmasta viestistä, että avattaresta, että tilausta tuommoiselle palvelulle voisi olla Thaimaassa, että kortti olisi kiinnostavampi sinulle.
Kannattaa varoa ettei BM saa ensi kerran tangomarkkinoilla liikkuessaan pohojaalaasesta puukosta! :smt027
Avatar
Mika
Harleynisti
Viestit: 642
Liittynyt: 12.3.2005 7:43
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mika »

Ei hullumpi ajatus, 70 euroa vuorokausi harrikan vuokraus.
Saako tangomarkkinoilta alennusta kortilla, vaan eipä taida täällä niin vanhaa väkeä olevan jotta sinne menis :lol:
Huppe voi rauhassa mennä tangoilemaan mun puolesta ja muutkin tangofanit :wink:
Avatar
BlackMike
ATM
Viestit: 19209
Liittynyt: 15.12.2003 11:23

Viesti Kirjoittaja BlackMike »

No ei kait tässä aivan noin henkilökohtaisella tasolla liikuttu? :) Olin muistavani, että Mika on hd-miehiä ja avattaressakin semmoinen on, siitä tosiaan tuo hd-vuokraus-heitto :D

Käsittääkseni tangomarkkinoilla joutuu muutenkin olemaan aika varovainen, siis jos sinne jostain käsittämättömästä syystä menisi. :lol:
Avatar
PeteS
Free Burma
Viestit: 2585
Liittynyt: 28.12.2003 19:29

Viesti Kirjoittaja PeteS »

Mika kirjoitti:THAI-klupi foorumi on kaukana thaimaan matkailusta, itse käyn täällä pääasiassa naureskelemassa näille "jutuille".
Vaihtakaa nimi TAI-klupi:ksi :wink:
Jäsenkortin paiskasin menemään jo viikkoja sitten
Onkohan luetun ymmärtämisessä pahojakin ongelmia, kun noin 85% foorumin jutuissa puhutaan tai ainakin sivutaan thaimaata :roll:
:smt022 :smt022
Jim Beam

Viesti Kirjoittaja Jim Beam »

Saannot kaikilla samat ja kaikkihan ne tietavat mutta ainahan niita on lajissa kuin lajissa jotka haluavat kokeilla missa sallitun raja kulkee.
Kiitettavaa tyota yllapidolat mita nain pienen aikaa seuraillut taman palstan touhuja.Muista palstoista en tieda kun en kayta.
OX266
Norsu
Viestit: 3511
Liittynyt: 26.9.2004 0:49
Paikkakunta: SJDM, Bul

Viesti Kirjoittaja OX266 »

Ps. OX266 ruvennut taas kirjoittamaan asiaa, majoitusmuistio, rapsat, ym., asiaa!
Asian kirjottaminen tassa kai tavoitteena on, mutta juomien kanssa se aina joskus lipsahtaa. :oops:
Nicky
Viestit: 1283
Liittynyt: 16.12.2003 19:17

Viesti Kirjoittaja Nicky »

OX266 kirjoitti:
Ps. OX266 ruvennut taas kirjoittamaan asiaa, majoitusmuistio, rapsat, ym., asiaa!
Asian kirjottaminen tassa kai tavoitteena on, mutta juomien kanssa se aina joskus lipsahtaa. :oops:
Aika yleinen tauti :-D Missa niita jurri-lukkoja olikaan kaupan?
Avatar
ttm69
Lievästi alkoholisoitunut
Viestit: 2879
Liittynyt: 9.7.2004 20:37
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja ttm69 »

Kaasussa tuntuu kyllä mulla lipsuvan aina. Eikö tähän phpbb softaan ole mahdollista saada jotain härpäkettä, että vois itse itselleen heittää vaikka vuorokauden bannit ennen kännäystä?
Avatar
aatu78
Välimallinjätkä
Viestit: 676
Liittynyt: 27.5.2005 21:11

Viesti Kirjoittaja aatu78 »

Pääotsikko rajaa aiheet Thaimaahan mutta alaotsikko antaa sitten luvan kaikkeen muuhun. Kohtaamispaikalla, kuten nokakkainkin, puhutaan vaikka toisen maailmansodan ratkaisutaisteluista Aatua unohtamatta.
niinpä...
Avatar
Lasse
Pohjois-Thaimaan ajajat
Viestit: 33660
Liittynyt: 15.12.2003 11:22
Paikkakunta: Naantali / Khon Kaen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lasse »

ttm69 kirjoitti:Eikö tähän phpbb softaan ole mahdollista saada jotain härpäkettä, että vois itse itselleen heittää vaikka vuorokauden bannit ennen kännäystä?
Ei ole mutta sellain härpäke on mahdollista että tarpeeksi monen känniörvellyksen jälkeen tulee viiikon banni :wink:
FACEBOOK RYHMIÄ --> Pohjois-Thaimaan ajajat, Khon Kaenin seudun Suomalaiset.
OX266
Norsu
Viestit: 3511
Liittynyt: 26.9.2004 0:49
Paikkakunta: SJDM, Bul

Viesti Kirjoittaja OX266 »

ttm69 kirjoitti:Kaasussa tuntuu kyllä mulla lipsuvan aina. Eikö tähän phpbb softaan ole mahdollista saada jotain härpäkettä, että vois itse itselleen heittää vaikka vuorokauden bannit ennen kännäystä?
Mulle ne tulee kylla joka toinen kerta automaattisesti kun BossTowerin maailmanuutuus, BossPower Internet, leviaa joka toinen ilta ihan itekseen. :evil:

Olenpa muuten kerran soittanut sita ns. yhteytta hoitavalle aijalle aamuyosta ja kysynyt etta mika mattaa kun thaiklupi.fi ei aukea. :-D
Nicky
Viestit: 1283
Liittynyt: 16.12.2003 19:17

Viesti Kirjoittaja Nicky »

Lasse kirjoitti:
ttm69 kirjoitti:Eikö tähän phpbb softaan ole mahdollista saada jotain härpäkettä, että vois itse itselleen heittää vaikka vuorokauden bannit ennen kännäystä?
Ei ole mutta sellain härpäke on mahdollista että tarpeeksi monen känniörvellyksen jälkeen tulee viiikon banni :wink:
Jain miettimaan...Ihan mielenkiinnosta, onkohan naita thaiklupin foorumin historian aikana montakin jaettu?
Avatar
dabeast
Petomies
Viestit: 533
Liittynyt: 9.8.2005 17:22
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja dabeast »

Lopettakaa jo toi kinaaminen!!!! :evil:
--I sold my soul for a one night stand. I followed alice in to wonder land--
Avatar
Dartsani
Apinain Kuninkas
Viestit: 3408
Liittynyt: 15.12.2003 11:46
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Viesti Kirjoittaja Dartsani »

Liian monta, mutta tarvittaessa niitä voidaan jaella lisää.
jee

Viesti Kirjoittaja jee »

onkohan nyt yhdeltä modelta karannut mopo käsistä. ukko läiskii kaksin käsin lukkoja aiheisiin. :roll:
jos perusteena on se että aihe on jo loppuun kaluttu niin voitanee sulkea koko foorumi, koska väittäisin että täällä on jo kaluttu kaikki aiheet läpi moneen kertaan. joten ensi kerralla kun joku ensikertalainen kysyy taxikyydistä pattayalle niin lyödään heti aihe lukkoon, koska se jos mikä on jo loppuun kaluttu.
tämän viestin poistosta ei tarvitse ilmoittaa minulle. :D
Avatar
DaddyCool
Sometimes lose, always win!
Viestit: 2157
Liittynyt: 11.1.2005 17:28
Paikkakunta: Esbo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja DaddyCool »

Mikäs tuohon muuten on peruste että yli kuukauden vanhat topicit lukitaan Up to Youssa?
Viimeksi muokannut DaddyCool, 28.3.2006 16:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Antero
Päänyrveli
Viestit: 3551
Liittynyt: 16.12.2003 8:21

Viesti Kirjoittaja Antero »

Taksikyyti Pattayalle kuuluu aivan selvästi Thaimaapalstalle, sen sijaan minun mielestäni tuo JANKKAUS mihin Brasilia vs. Thaimaa ketju meni ei, vaikka se oli tuolla Nightlife palstalla. Ja ketjuahan ei poistettu, sitä voi hyvillä mielin lueskella, vai? Jäikö siinä jotain sanomatta asiasta?

Nooo, tämä oli toisen ukon mielipide, vai voisiko sanoa jopa äijän, jopa päänyrvelin :wink:
tappi

Viesti Kirjoittaja tappi »

On ekaa kertaa pakko itsekin tunnustaa, että alkaa tää moderointi muutaman herran kohdalla menemään hivenen yli.Esim tää thaimaa- brassit keskustelu oli ihan ok. Ollaaks tästäkin foorumista rakentamassa jotain perhematkailukeskusta? Tottakai ylilyönnit pitää poistaa, mutta tää ketjujen lähes mielivaltainen sulkeminen alkaa vaikuttaa aika huvittavalta.
Taitaa olla se pipo aika tiukalla :roll:
Avatar
Dartsani
Apinain Kuninkas
Viestit: 3408
Liittynyt: 15.12.2003 11:46
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Viesti Kirjoittaja Dartsani »

En käytä pipoa ollenkaan, vaikka yhden viestin poistinkin :roll: minusta ei siis kyse?
Vastaa Viestiin