Foorumin moderoinnin tiukennus

Valitukset, kiitokset, parannusehdotukset ja uudet ideat.

Valvoja: Modet

Vastaa Viestiin
Avatar
lauri
Viestit: 2996
Liittynyt: 15.12.2003 13:21
Paikkakunta: Jossain muualla

Viesti Kirjoittaja lauri »

Sen verran tukataalle, että minä olen sinulle useita ilmoituksia noista poistoista tehnyt, ja melkein aina samoista syistä.

Noh, kuitenkaan mitään edistystä ei ole havaittavissa vaan sama linja sinun puoleltasi jatkuu. Eli, miksi ihmeessä sinulle niistä poistoista edelleen pitää ilmoittaa? Tiedät varmasti tämän parin vuoden kokemuksella mitä suvaitaan ja mitä ei ja että tietyn tyyppiset jutut lähtevät roskiin.

Jos haluaa koetella rajoja, niin kannattaa myös varautua siihen että ne rajat tulevat vastaan. :wink:
Skål, kosmonauter!
Avatar
Lasse
Pohjois-Thaimaan ajajat
Viestit: 33660
Liittynyt: 15.12.2003 11:22
Paikkakunta: Naantali / Khon Kaen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lasse »

lauri kirjoitti:Sen verran tukataalle, että minä olen sinulle useita ilmoituksia noista poistoista tehnyt, ja melkein aina samoista syistä.

Noh, kuitenkaan mitään edistystä ei ole havaittavissa vaan sama linja sinun puoleltasi jatkuu. Eli, miksi ihmeessä sinulle niistä poistoista edelleen pitää ilmoittaa?
Näimpä :roll:

Nettiketin mukaan se olisi tukataalle viikon jäähyn paikka? :lol:

"Ylläpito ja moderaattorit voivat poistaa oman harkintansa mukaan viestejä. Viestin poistaja lähettää yksityisviestin poistetun kirjoituksen kirjoittajalle, tai sitten perustelee poistamista siinä topicissa, mistä viesti poistettiin, kun kirjoittajan viesti joudutaan poistamaan ensimmäisen kerran"Seuraavat sopimattomat kirjoitukset poistetaa niistä sen enempää ilmoittamatta. Jos asiattomien viestien kirjoittelu jatkuu, seuraa viikon jäähy"

http://www.thaiklupi.fi/foorumi/viewtopic.php?t=217
FACEBOOK RYHMIÄ --> Pohjois-Thaimaan ajajat, Khon Kaenin seudun Suomalaiset.
Avatar
tukataa
Hyperkannattajajäsen
Viestit: 21624
Liittynyt: 28.2.2004 2:30
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja tukataa »

lauri kirjoitti:Sen verran tukataalle, että minä olen sinulle useita ilmoituksia noista poistoista tehnyt, ja melkein aina samoista syistä.
Useita? Olet laittanut kokonaista 2 viestiä poistoista parin vuoden aikana.
Taidat nyt sekoittaa minun ja jonkun muun poistot keskenään? Vai yritätkö kääntää juttua niin että minun kirjoitukseni tänne on joku ongelma ja en saa puollustaa kantaani tässä modejen laiskuus asiassa?
Avatar
Tilac
Vatipää
Viestit: 3789
Liittynyt: 15.12.2003 11:22
Paikkakunta: Tyrvää / Buri Ram / Baan Bua
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tilac »

Vai yritätkö kääntää juttua niin että minun kirjoitukseni tänne on joku ongelma ja en saa puollustaa kantaani tässä modejen laiskuus asiassa?
Ei asiaa tarvitse kääntää mihinkään suuntaan vaan ikävä kyllä se on niin, että nimenomaan sinä kuulut siihen promilleen jonka kirjoituksia saa olla kokoajan siivoamassa ja kaikki kirjoitukset on heti katsottava kun ne ilmaantuvat foorumille koska milloinkaan ei voi olla varma mitä sieltä tulee.
Muiden kanssa onkin helpompaa kun aika aikaisessa vaiheessa näkee koska on känni päällä ja örvellyksiä alkaa tulemaan.

Suomi on vapaa maa ja kenenkään ei ole pakko kirjoitella tänne, mutta jos kirjoittelee pitäisi kirjoitella siten mikä on foorumin etiketin mukaista. Jos siihen ei kykene on ylläpidon pakko puuttua asiaan ja lopettaa muilla keinoilla kyseenalainen kirjoittelu.
--- Ihminen joka haluaa, keksii keinot.Ihminen joka ei halua, keksii selitykset. ---
Avatar
Kuki
paha porvari
Viestit: 3740
Liittynyt: 5.8.2004 22:44
Paikkakunta: eira

Viesti Kirjoittaja Kuki »

Meikäläisen viestejä on hävinnyt tasaista menoa pitkin matkaa, mutta syy on taatusti siinä ettei mun koneessa ole alkometri-lukkoa :-D Kiva vaan että jotkut jaksaa siivoilla typeryyksiä pois :) Ei sitä paljon nousuhumalassa tule mietittyä mitä sitä kirjoittaa tai sitten aamuyöstä baarista pois tullessa :P
Köyhälle kaikki on kallista.
Avatar
lauri
Viestit: 2996
Liittynyt: 15.12.2003 13:21
Paikkakunta: Jossain muualla

Viesti Kirjoittaja lauri »

Saat toki puolustaa kantaasi tukataa, mutta koeta lukea myös nämä meidän vastaukset.

Eli, kyse ei ole laiskuudesta, vaan siitä, että sinä (ja muut kirjoittajat joiden viestejä poistetaan melko säännöllisesti) tiedät aivan hyvin jo viestejä kirjoittaessasi, etteivät ne aina ole ihan sopivia tänne ja seurauksena siitä saattaa tuo poisto olla, ja näin ollen tuo huomautusten lähettäminen mm. sinulle ei kovin mielekästä ole.

Sen sijaan sen lähettäminen uusille kirjoittajille tai vanhoille joille sattuu pieni kertalipsahdus on paikallaan ja varmasti jatkuu edelleen.

Joten kysytään vielä uudestaan, miksi sinulle pitäisi ilmoittaa viestin poistosta kun hyvin tiedät miksi se on poistettu, ja et kuitenkaan niistä ilmoituksista ota opiksesi?
Skål, kosmonauter!
Avatar
PeteS
Free Burma
Viestit: 2585
Liittynyt: 28.12.2003 19:29

Viesti Kirjoittaja PeteS »

tukataa kirjoitti:
lauri kirjoitti:Sen verran tukataalle, että minä olen sinulle useita ilmoituksia noista poistoista tehnyt, ja melkein aina samoista syistä.
Useita? Olet laittanut kokonaista 2 viestiä poistoista parin vuoden aikana.
Taidat nyt sekoittaa minun ja jonkun muun poistot keskenään? Vai yritätkö kääntää juttua niin että minun kirjoitukseni tänne on joku ongelma ja en saa puollustaa kantaani tässä modejen laiskuus asiassa?
Tukataa taitaa tarttea "lastenvahdin", täysipäiväisen. Mieti hyvä mies modejen kannalta asiaa, onko hommassa mieltä, kun isot ihmiset ei ota opikseen ja lopeta typerää rajojen kokeilua.
Homma olisi varmaan ihan kivaa, jos siitä maksettaisiin esim.5000€/kk, mutta kun tätä foorumia pyöritetään "talkoilla"
:evil:..se siitä laiskuudesta :twisted:
OX266
Norsu
Viestit: 3511
Liittynyt: 26.9.2004 0:49
Paikkakunta: SJDM, Bul

Viesti Kirjoittaja OX266 »

Kuki kirjoitti:Meikäläisen viestejä on hävinnyt tasaista menoa pitkin matkaa, mutta syy on taatusti siinä ettei mun koneessa ole alkometri-lukkoa :-D Kiva vaan että jotkut jaksaa siivoilla typeryyksiä pois :) Ei sitä paljon nousuhumalassa tule mietittyä mitä sitä kirjoittaa tai sitten aamuyöstä baarista pois tullessa :P
Ei oo alkolukkoa taallakaan ja nykyaan haviaa kaikki missa on edes yks kirosana. Aika vapaa meininki. :-D No eipa siita, kannissa yleensa postaakin paskaa. :-D
Avatar
tukataa
Hyperkannattajajäsen
Viestit: 21624
Liittynyt: 28.2.2004 2:30
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja tukataa »

Tilac kirjoitti: Ei asiaa tarvitse kääntää mihinkään suuntaan vaan ikävä kyllä se on niin, että nimenomaan sinä kuulut siihen promilleen jonka kirjoituksia saa olla kokoajan siivoamassa
Taisit kumminkin hiukka liioitella. Ei niitä niin paljoa ole poisteltu kuin viestistäsi saa ymmärtää. Poistojen määrä on alle yksi prosentti minun viesteistäni.
Avatar
Antero
Päänyrveli
Viestit: 3551
Liittynyt: 16.12.2003 8:21

Viesti Kirjoittaja Antero »

Minä en ilmoita kenellekään viestin poistosta. Poistelen myös omianikin, kun saan siihen hyvää ohjausta foorumin muilta kirjoittajilta.
Avatar
sekamu
Pätmän
Viestit: 475
Liittynyt: 11.3.2004 14:22
Paikkakunta: Heltsinki

Viesti Kirjoittaja sekamu »

Ihme vaanto tukataalta, pitaisiko muka modejen olla niiden kirjoittajien orjia jotka jatkuvasti kirjoittavat paattomyyksia palstalle etta "hei, ei noin". Outoa oletusta. Lisaksi jos katsoo kaverin postausten maaran, jos noista on edes puoli prosenttia poistettuja topikkeja, on maara aika hurja.
Avatar
MauKhang
Raketti-insinööri
Viestit: 28619
Liittynyt: 15.12.2003 12:01
Paikkakunta: Singhapore

Viesti Kirjoittaja MauKhang »

Viime yönä useampi mode heitteli roskiin OX266 postauksia vuorollaan.
Kyllä se vähän laiskottamaan alkaa eikä niistä enää viitsi viestejä lähetellä. Olisi toivottavaa että muutamat ongelmatapaukset käyttäisivät hiukan itsesensuuria.

tämä nyt ainakaan ei ole sossukyylien syytä
Tuomo
Viestit: 6901
Liittynyt: 16.12.2003 2:29
Paikkakunta: Samut Prakan

Viesti Kirjoittaja Tuomo »

Aamulla ennen seitsemää kun avasin yhteyden, oli noin 70 uutta viestiä ja lähes kaikissa oli viimeisin vastaaja OX.
Luin urhokkaasti kaiken mitä modet eivät olleet vielä siivonneet ja mielikuvaksi jäi että noin puolet oli täysin turhia.
Naurettavaa, kuten OX sanoi lähes joka viestin lopussa.
Avatar
Tuipveus
Bangkokin säätäjä
Viestit: 3649
Liittynyt: 20.12.2003 22:02
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tuipveus »

Kaikista minun lähettämistäni viesteistä on 2 viestiä poistettu. Toisen poisti Hoto ja toisen Lauri. Kumpikin oli pistänyt selvän selityksen että foorumi ei ole oikea paikka tietoturva-aukkojen (eikä muidenkaan aukkojen;) esittelyyn.

Asiasta ei jäänyt minulle yhtään mitään epäselvää ja olen täysin samaa mieltä modejen kanssa. Uskon että modejen näkökulmasta asia on tosiaan kuten Dartsani sanoi, että sama kuin seinille juttelis. En minäkään noihin viesteihin mitenkään vastannut, mutta arvostan silti sitä että asia oli perusteltu ja minulle kerrottu siitä että viestit on poistettu.

Mielestäni tämmöiset spämmääjäviestittäjät voisi jo kolmesta peräkkäisestä sekopääviestistä (jos vaan modet sattuu huomaamaan) pistää viikon jäähylle. Turha teidän modejen on itseänne rasittaa kaiken maailman humalaisten sekoiluilla.

Kaikkein tärkeintä on se, ettei kenenkään viestiä poisteta erilaisen mielipiteen takia ja siinä asiassa Thaiklupin foorumi on toiminut esimerkillisesti.
These opinions are my own, though for a small fee they be yours too.
Nicky
Viestit: 1283
Liittynyt: 16.12.2003 19:17

Viesti Kirjoittaja Nicky »

Tuipveus kirjoitti:Kaikista minun lähettämistäni viesteistä on 2 viestiä poistettu. Toisen poisti Hoto ja toisen Lauri. Kumpikin oli pistänyt selvän selityksen että foorumi ei ole oikea paikka tietoturva-aukkojen (eikä muidenkaan aukkojen;) esittelyyn.

Asiasta ei jäänyt minulle yhtään mitään epäselvää ja olen täysin samaa mieltä modejen kanssa. Uskon että modejen näkökulmasta asia on tosiaan kuten Dartsani sanoi, että sama kuin seinille juttelis. En minäkään noihin viesteihin mitenkään vastannut, mutta arvostan silti sitä että asia oli perusteltu ja minulle kerrottu siitä että viestit on poistettu.

Mielestäni tämmöiset spämmääjäviestittäjät voisi jo kolmesta peräkkäisestä sekopääviestistä (jos vaan modet sattuu huomaamaan) pistää viikon jäähylle. Turha teidän modejen on itseänne rasittaa kaiken maailman humalaisten sekoiluilla.
Kaikkein tärkeintä on se, ettei kenenkään viestiä poisteta erilaisen mielipiteen takia ja siinä asiassa Thaiklupin foorumi on toiminut esimerkillisesti.
Tuipveus on taysin oikeassa etta spammit saman tien pois, tosin joiltain naista "kaiken maailman humalaisista" tulee valilla sellaisia foorumin helmia etta juuri sen takia itse viihdyn palstalla. Tottakai rajansa kaikella.

MUOKATTU; meinaan naita "salaisia" tunnustuksia, asioita joista ei takuullaa selvinpain kirjoittais, lennokkaita tarinoita...etc...mun mielesta foorumi tarvitsee juuri erilaisia nakokulmia, kokemuksia ja kirjoittajia. Se on sitten modejen asia karsia turhuuden pois. Totta on etta valilla tulee niin paljon turhaa jotka itse kirjoittaja olisi voinut sensuroida.
OX266
Norsu
Viestit: 3511
Liittynyt: 26.9.2004 0:49
Paikkakunta: SJDM, Bul

Viesti Kirjoittaja OX266 »

Luin urhokkaasti kaiken mitä modet eivät olleet vielä siivonneet ja mielikuvaksi jäi että noin puolet oli täysin turhia.
Naurettavaa, kuten OX sanoi lähes joka viestin lopussa.
Miks luit jos ei kiinnosta? :shock:
Mielestäni tämmöiset spämmääjäviestittäjät voisi jo kolmesta peräkkäisestä sekopääviestistä
Relaa joskus alaka kelaa "bangkokin saataja".
Tuipveus on taysin oikeassa etta spammit saman tien pois, tosin joiltain naista "kaiken maailman humalaisista" tulee valilla sellaisia foorumin helmia etta juuri sen takia itse viihdyn palstalla. Tottakai rajansa kaikella.


Oikein.

Mitahan ihmetta taas muka postasin - heti haipyy viestit mita heitin Thaksinista ym.

Kaveri on hullu, kai sita aanestetaan kun puolue maksaa. Joten totesin etta Kennedyn kohtalo hanelle. Heti lahti roskikseen. :shock: :shock:

The Nationissa on sentaan asiaa ja uskaltavat kirjoittaa - "The man is crazy" oli jonkun jutun otsikko.
Avatar
PeteS
Free Burma
Viestit: 2585
Liittynyt: 28.12.2003 19:29

Viesti Kirjoittaja PeteS »

OX266 kirjoitti:
Luin urhokkaasti kaiken mitä modet eivät olleet vielä siivonneet ja mielikuvaksi jäi että noin puolet oli täysin turhia.
Naurettavaa, kuten OX sanoi lähes joka viestin lopussa.
Miks luit jos ei kiinnosta? :shock:
Mielestäni tämmöiset spämmääjäviestittäjät voisi jo kolmesta peräkkäisestä sekopääviestistä
Relaa joskus alaka kelaa "bangkokin saataja".
Tuipveus on taysin oikeassa etta spammit saman tien pois, tosin joiltain naista "kaiken maailman humalaisista" tulee valilla sellaisia foorumin helmia etta juuri sen takia itse viihdyn palstalla. Tottakai rajansa kaikella.


Oikein.

Mitahan ihmetta taas muka postasin - heti haipyy viestit mita heitin Thaksinista ym.

Kaveri on hullu, kai sita aanestetaan kun puolue maksaa. Joten totesin etta Kennedyn kohtalo hanelle. Heti lahti roskikseen. :shock: :shock:

The Nationissa on sentaan asiaa ja uskaltavat kirjoittaa - "The man is crazy" oli jonkun jutun otsikko.
"mies on hullu" versus "Kennedyn kohtalo hänelle" on HIEMAN eri asia.... :smt021
Avatar
tukataa
Hyperkannattajajäsen
Viestit: 21624
Liittynyt: 28.2.2004 2:30
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja tukataa »

Modet puollustautuu ilmoittamisasiassa jollain ääripään esimerkeillä.
On aivan selvää ettei jostain 10 poistosta kerrallaan tarvitse erikseen ilmoitella vaan YKSI viesti asiasta riittää.
Samoin jos poistossa on yksi viesti niin siitä voi kohteliaasti ilmoittaa YHDELLÄ yv:llä niinkuin suurin osa modeista tekeekin.
Avatar
Tilac
Vatipää
Viestit: 3789
Liittynyt: 15.12.2003 11:22
Paikkakunta: Tyrvää / Buri Ram / Baan Bua
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tilac »

Ei modet puolustaudu eikä heidän tarvitse, he vain kertovat toimintatavoista. 8)
--- Ihminen joka haluaa, keksii keinot.Ihminen joka ei halua, keksii selitykset. ---
Avatar
tukataa
Hyperkannattajajäsen
Viestit: 21624
Liittynyt: 28.2.2004 2:30
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja tukataa »

Kertonee jotain kirjoittajien arvostuksesta tällä foorumilla.

Ei Hitlerkään puolustautunut juutalaisille.
Avatar
Tilac
Vatipää
Viestit: 3789
Liittynyt: 15.12.2003 11:22
Paikkakunta: Tyrvää / Buri Ram / Baan Bua
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tilac »

Asiaa kirjoittavia arvostetaan. Kaiken maailman jankkaajia ja provosoijia tuskin kovin paljon, mutta heitäkin siedetään. 8)
Viimeksi muokannut Tilac, 5.3.2006 19:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
--- Ihminen joka haluaa, keksii keinot.Ihminen joka ei halua, keksii selitykset. ---
Avatar
Kaahari
Master Trucker
Viestit: 1934
Liittynyt: 20.9.2004 20:52
Paikkakunta: Pöytyä

Viesti Kirjoittaja Kaahari »

tukataa kirjoitti:Modet puollustautuu ilmoittamisasiassa jollain ääripään esimerkeillä.
On aivan selvää ettei jostain 10 poistosta kerrallaan tarvitse erikseen ilmoitella vaan YKSI viesti asiasta riittää.
Samoin jos poistossa on yksi viesti niin siitä voi kohteliaasti ilmoittaa YHDELLÄ yv:llä niinkuin suurin osa modeista tekeekin.
Aika sitkee hemmo :roll: :-D :-D
Avatar
PeteS
Free Burma
Viestit: 2585
Liittynyt: 28.12.2003 19:29

Viesti Kirjoittaja PeteS »

tukataa kirjoitti:Kertonee jotain kirjoittajien arvostuksesta tällä foorumilla.

Lopeta jo.

Ei Hitlerkään puolustautunut juutalaisille.
Upeaa...todella osuva vertaus :smt021
Avatar
vlahti
Moderaattori
Viestit: 1632
Liittynyt: 15.12.2003 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja vlahti »

HItler korttihan on se kaikkein legendaarisin eri keskustelu-/news-ryhmä kortti. Tämä kortti yleensä aina lopettaa keskustelun.. Ainakin viimeisenkin järjenhivenen keskustelusta.

//vlahti
Avatar
jusubox
insinöörigolffari
Viestit: 2354
Liittynyt: 6.1.2004 19:48

Viesti Kirjoittaja jusubox »

:smt015 :smt015 :smt015
hcp 21.2
Vastaa Viestiin