Testi, testi - suomalainen kapitalisti riistää ulkomaalaisia

Harjoittele foorumin käyttöä täällä!

Valvoja: Modet

Wladimir
Viestit: 36
Liittynyt: 26.2.2019 8:09

Testi, testi - suomalainen kapitalisti riistää ulkomaalaisia

Viesti Kirjoittaja Wladimir »

https://yle.fi/uutiset/3-10839203?origin=rss
Yle tutki: Pizzayrittäjät syyttävät Pizza-onlinea riistosta – Näin nettipalvelusta kasvoi jättiläinen, joka vie pizzasta enemmän kuin verottaja
Avatar
tukataa
Hyperkannattajajäsen
Viestit: 21524
Liittynyt: 28.2.2004 2:30
Paikkakunta: Helsinki

Re: Testi, testi - suomalainen kapitalisti riistää ulkomaala

Viesti Kirjoittaja tukataa »

Missä kohtaa suomalainen kapitalisti riistää kun tietääkseni pizza online ei ole suomalaisomistuksessa?
linhai260
Viestit: 17049
Liittynyt: 22.3.2008 21:27

Re: Testi, testi - suomalainen kapitalisti riistää ulkomaala

Viesti Kirjoittaja linhai260 »

tukataa kirjoitti:Missä kohtaa suomalainen kapitalisti riistää kun tietääkseni pizza online ei ole suomalaisomistuksessa?
Oikea otsikko kuuluisi että Saksalainen Pizza online riistää suomalaisyrityksiä. Tuo on kyllä kakspiippuinen juttu. Eihän mikään pakota olemaan online tilauspalvelun asiakas. :smt006 :smt006
SLAVA UKRAINI
Avatar
tukataa
Hyperkannattajajäsen
Viestit: 21524
Liittynyt: 28.2.2004 2:30
Paikkakunta: Helsinki

Re: Testi, testi - suomalainen kapitalisti riistää ulkomaala

Viesti Kirjoittaja tukataa »

Mutta sieltä ne kotiinkuljetukset pääsääntöisesti tulee, ainakin pääkaupunkiseudulla.
Lähiravintolan kosovolaisten kanssa on tullut juteltua asiasta pariinkin otteeseen. Ei tule mitään painokelvollista tekstiä kun kysyy mielipidettä tuosta firmasta.

Itse kyllä saatan katsoa pizza onlinesta mitä tilaan ja soitan sen jälkeen itse ravintolaan, niin jää välistävetäjälle luu käteen.
Avatar
Pommi65
still alive´n´kicking
Viestit: 25490
Liittynyt: 4.12.2006 19:25
Paikkakunta: Töölönmaa

Re: Testi, testi - suomalainen kapitalisti riistää ulkomaala

Viesti Kirjoittaja Pommi65 »

tukataa kirjoitti:
Itse kyllä saatan katsoa pizza onlinesta mitä tilaan ja soitan sen jälkeen itse ravintolaan, niin jää välistävetäjälle luu käteen.
Näin.
Mieluummin vielä valinnat kuppilan omilta sivuilta (jos on) niin eipähän onlinen klikkimäärät kasva. :)
-tee ekoteko,älä lisäänny-
Avatar
Plexi
Viestit: 12312
Liittynyt: 6.11.2016 15:49

Re: Testi, testi - suomalainen kapitalisti riistää ulkomaala

Viesti Kirjoittaja Plexi »

Missä kohtaa se riisto tapahtuu kun jokaisella pizzanvääntäjällä on mahdollisuus lopettaa yhteistyö onlinen kanssa?

Jännä että pizzamafiasta jeesustellaan kun esimerkiksi kotimaiset S-ryhmä ja Kesko pyörittää ihan samanlaista "riistoa" ja niistä ei kirjoitella missään.
Von Schwein
Viestit: 3869
Liittynyt: 16.2.2009 11:36
Paikkakunta: Helsinki

Re: Testi, testi - suomalainen kapitalisti riistää ulkomaala

Viesti Kirjoittaja Von Schwein »

Plexi kirjoitti:Jännä että pizzamafiasta jeesustellaan kun esimerkiksi kotimaiset S-ryhmä ja Kesko pyörittää ihan samanlaista "riistoa" ja niistä ei kirjoitella missään.
Kyllähän niistä kirjoitellaan ja säännöllisin väliajoin joku tuottaja tuskailee lehdessä tai netissä. Enemmänkin voisi toki kirjoittaa. Lidl oli kyllä hieno homma suomalaisille. Maksettaisiin muuten jo varmaan aika hurjia hintoja ravinnosta.

Pizza Onlinea en käytä, haen ruokani itse ja jaksan odottaa sen 10 min, mikä vakiopaikan kurdeilla menee lätyn paistamiseen.
Dirty not quality Foreigner
dr.evil
Viestit: 1207
Liittynyt: 11.1.2013 6:19
Paikkakunta: Riga

Re: Testi, testi - suomalainen kapitalisti riistää ulkomaala

Viesti Kirjoittaja dr.evil »

tukataa kirjoitti:Mutta sieltä ne kotiinkuljetukset pääsääntöisesti tulee, ainakin pääkaupunkiseudulla.
Lähiravintolan kosovolaisten kanssa on tullut juteltua asiasta pariinkin otteeseen. Ei tule mitään painokelvollista tekstiä kun kysyy mielipidettä tuosta firmasta.

Itse kyllä saatan katsoa pizza onlinesta mitä tilaan ja soitan sen jälkeen itse ravintolaan, niin jää välistävetäjälle luu käteen.
Onks tää pitseria Jätkäsaaressa?
Ainakin ne sama heput aiemmin teki Suomen parasta pitsaa Mäntsälässä
Avatar
tukataa
Hyperkannattajajäsen
Viestit: 21524
Liittynyt: 28.2.2004 2:30
Paikkakunta: Helsinki

Re: Testi, testi - suomalainen kapitalisti riistää ulkomaala

Viesti Kirjoittaja tukataa »

Ei ole sama paikka.
Avatar
expatrium
Isaninportinvartija
Viestit: 56606
Liittynyt: 16.12.2003 12:15

Re: Testi, testi - suomalainen kapitalisti riistää ulkomaalaisia

Viesti Kirjoittaja expatrium »

Kokelen toimivuutta tuplan poistoon
Kun maa lähenee, niin vitsit vähenee.
Vastaa Viestiin