THAIMAA - aiheinen keskustelupalsta

THAI-klupi ry:n foorumi - kaikkien Thaimaan ystävien kohtaamispaikka.

Tänään on 21.9.2019 14:30

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 9 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: 5.7.2019 4:50 
Poissa

https://yle.fi/uutiset/3-10839203?origin=rss

Lainaa:
Yle tutki: Pizzayrittäjät syyttävät Pizza-onlinea riistosta – Näin nettipalvelusta kasvoi jättiläinen, joka vie pizzasta enemmän kuin verottaja

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 5.7.2019 5:08 
Poissa
hetero

Missä kohtaa suomalainen kapitalisti riistää kun tietääkseni pizza online ei ole suomalaisomistuksessa?

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 5.7.2019 5:35 
Poissa

tukataa kirjoitti:
Missä kohtaa suomalainen kapitalisti riistää kun tietääkseni pizza online ei ole suomalaisomistuksessa?

Oikea otsikko kuuluisi että Saksalainen Pizza online riistää suomalaisyrityksiä. Tuo on kyllä kakspiippuinen juttu. Eihän mikään pakota olemaan online tilauspalvelun asiakas. :smt006 :smt006

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 5.7.2019 5:56 
Poissa
hetero

Mutta sieltä ne kotiinkuljetukset pääsääntöisesti tulee, ainakin pääkaupunkiseudulla.
Lähiravintolan kosovolaisten kanssa on tullut juteltua asiasta pariinkin otteeseen. Ei tule mitään painokelvollista tekstiä kun kysyy mielipidettä tuosta firmasta.

Itse kyllä saatan katsoa pizza onlinesta mitä tilaan ja soitan sen jälkeen itse ravintolaan, niin jää välistävetäjälle luu käteen.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 5.7.2019 6:22 
Poissa
still alive´n´kicking

tukataa kirjoitti:

Itse kyllä saatan katsoa pizza onlinesta mitä tilaan ja soitan sen jälkeen itse ravintolaan, niin jää välistävetäjälle luu käteen.

Näin.
Mieluummin vielä valinnat kuppilan omilta sivuilta (jos on) niin eipähän onlinen klikkimäärät kasva. :)

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 5.7.2019 8:08 
Poissa

Missä kohtaa se riisto tapahtuu kun jokaisella pizzanvääntäjällä on mahdollisuus lopettaa yhteistyö onlinen kanssa?

Jännä että pizzamafiasta jeesustellaan kun esimerkiksi kotimaiset S-ryhmä ja Kesko pyörittää ihan samanlaista "riistoa" ja niistä ei kirjoitella missään.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 5.7.2019 10:35 
Poissa

Plexi kirjoitti:
Jännä että pizzamafiasta jeesustellaan kun esimerkiksi kotimaiset S-ryhmä ja Kesko pyörittää ihan samanlaista "riistoa" ja niistä ei kirjoitella missään.

Kyllähän niistä kirjoitellaan ja säännöllisin väliajoin joku tuottaja tuskailee lehdessä tai netissä. Enemmänkin voisi toki kirjoittaa. Lidl oli kyllä hieno homma suomalaisille. Maksettaisiin muuten jo varmaan aika hurjia hintoja ravinnosta.

Pizza Onlinea en käytä, haen ruokani itse ja jaksan odottaa sen 10 min, mikä vakiopaikan kurdeilla menee lätyn paistamiseen.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 5.7.2019 12:02 
Poissa

tukataa kirjoitti:
Mutta sieltä ne kotiinkuljetukset pääsääntöisesti tulee, ainakin pääkaupunkiseudulla.
Lähiravintolan kosovolaisten kanssa on tullut juteltua asiasta pariinkin otteeseen. Ei tule mitään painokelvollista tekstiä kun kysyy mielipidettä tuosta firmasta.

Onks tää pitseria Jätkäsaaressa?
Ainakin ne sama heput aiemmin teki Suomen parasta pitsaa Mäntsälässä

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 5.7.2019 15:28 
Poissa
hetero

Ei ole sama paikka.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 9 viestiä ]